Išorinio SEO optimizavimo kaina priklauso nuo daugelio veiksnių. Agentūros ir laisvai samdomi specialistai siūlo tinklapių optimizavimo paslaugas, kurių kaina gali skirtis kelis kartus.

Išorinio SEO paslaugų kaina Lietuvoje dažnai svyruoja nuo 200 iki 1000 EUR per mėnesį, priklausomai nuo projekto sudėtingumo ir konkurencijos. Paprastesniems projektams arba nišiniams verslams gali pakakti mažesnio biudžeto. Tuo tarpu konkurencingose rinkose, pavyzdžiui, el. prekyboje kaina gali būti žymiai didesnė.

Kas yra išorinis SEO optimizavimas →

Kainą taip pat veikia paslaugų apimtis, kaip pavyzdžiui, atgalinių nuorodų kūrimas, turinio strategija, bei konkurentų analizė.

Kai kurie specialistai gali siūlyti vienkartinius paslaugų paketus už fiksuotą mokestį, pavyzdžiui, 500–2000 EUR už vienkartinę atgalinių nuorodų kūrimo kampaniją. Tačiau ilgalaikiai projektai dažnai reikalauja mėnesinių investicijų.

Išorinis SEO = nuorodos

Kai kalbama apie išorinį SEO optimizavimą, dažnai turimą omenyje nuorodų įgijimą / pirkimą. Vienos nuorodos kaina priklauso nuo nuorodos tipo ir nuorodos tiekėjo sąlygų. Apie nuorodų tipus ir tiekėjus galima sužinoti čia →

Nemokamos nuorodos yra tokios, kur nėra mokama už nuorodos talpinimą. Pagrindinai kaštai tokių atvejų yra darbo laikas.

Mokamos nuorodos dažnai reikalauja ne tik mokėjimo už nuorodos talpinimą, bet ir straipsnio kūrimą, kuris bus publikuojamas. Pavadžiui, vieno straipsnio rašymas €50 ir straipsnio publikavimas €100. Bendrai, tokios nuorodos kaina būt €150.

Kaip paskaičiuoti išorinio optimizavimo kainą

Išorinio SEO skaičiavimas niekada nebus tikslus, bet galima apytiksliai paskaičiuoti kiek konkurentai išleido išoriniam SEO optimizavimui. Turime vertinti konkurentus kurie yra pirmame puslapyje pagal pageidaujamą raktažodį. Kiekvienoje raktažodžių grupėje bus skirtingi konkurentai, kainos vidurkis gali skirtis.

Pavyzdžiui, pagal raktažodi „SEO konsultacijos” ir raktažodį „vitaminai plaukams” pirmajame puslapyje bus skirtingi tinklapiai / konkurentai. Žemiau yra lyginami tinklapiai pagal raktažodi „SEO konsultacijos”.

 

isorinio seo kaina

Pagal raktažodį „SEO konsultacijos”

Žemiau paveiksliuke yra lyginami tinklapiai pagal raktažodi „vitaminai plaukams”

isorinis SEO kaina

Pagal raktažodį „vitaminai plaukams”

Skaičiavimo metodas

Tiksliai išorinio SEO paskaičiuoti negalima, bet galima suskaičiuoti kiek konkurentai išleido nuorodų įgijimui / pirkimui.

(Visos nuorodos) x (kainos už nuorodą) = projekto nuorodų biudžetas

*Paaiškinimas:
Visos konkurento žinomos nuorodos yra dauginamos iš žinomos kainos iš konkretaus resurso.

Aukščiau pateiktuose paveiksliukuose yra pažymėtas stulpelis, kuriame yra suskaičiuotos visos žinomos nuorodos pagal turimas kainas. Kai žinome kiek konkurentas išleido nuorodoms, galima planuoti savo išorinio optimizavimo biudžetą.

Kaip sužinoti konkurento nuorodų biudžetą

1. Paskaičiuoti pačiam (ilgas )
2. Patikrinti nuorodų kalkuliatoriuje