SEO Paslaugos
Konsultacijos verslui
Šiame SEO trečiadienio epizode – svarbiausios Rupjūčio mėnesio antrosios pusės naujienos. Apie ką kalbėsime? Esminiai pokyčiai „Google“ algoritme kurie turės rimtos įtakos SEO industrijai „Google testuoja dirbtinio intelekto sugeneruotus atsakymus paieškoje „Google“ imasi priemonių atpažinti dirbtiniu intelektu sugeneruotus paveikslėlius Pokyčiai „Google Ads“…
Šiame SEO trečiadienio epizode išbandome naują formatą – apžvelgiame įdomiausias pastarųjų dienų naujienas iš SEO pasaulio. Jūsų dėmesiui, svarbiausios pirmosios Rugpjūčio pusės naujienos. „Google“ sukūrė „Google Analytics 4“ kursą pradedantiesiems Kaip žinia, nuo 2023 metų Liepos 1 dienos, senoji „Google Analytics“ versija,…
Šiame epizode pasidalinsiu metodu, kuris padeda surasti organinio srauto augimo taškus. Epizodas skirtas pažengusiems SEO specialistams turintiems didesnę nei 1 metų patirtį. Šis metodas bus naudingas el. parduotuvėms ir didelėms projektams, kurie turi daug puslapių. Mūsų pavyzdyje yra elektroninė parduotuvė su standartine…
Šiame SEO trečiadienio epizode atsakome į keletą klausimų apie PBN ir jų naudojimą, kuriuos uždavė mūsų Facebook grupės nariai. Epizode kalbame apie šiuos dalykus Senų domenų pirkimas ir atstatymas ir geriausia to darymo praktika PBN naudojimo veiksmingumas dabartinėje šiuolaikiniame SEO pasaulyje Mūsų…
🤖 Paveiksliukų kūrimas su dirbtiniu intelektu Grafikos dizainas, rinkodara, medijos – tik keletas sričių kuriose vizualiniai simboliai atlieka itin svarbų vaidmenį. Sparčiai tobulėjant dirbtinio intelekto (AI) technologijoms, patrauklius, profesionaliai atrodančius ir visiškai originalius paveikslėlius dabar gali kurti kiekvienas. Šiame SEO Trečiadienio įraše…
🤖 CHAT GPT Dirbtiniu intelektu paremtas turinio kūrimo įrankis „Chat GPT“ vis labiau populiarėja rinkodaros pasaulyje. Šiame SEO Trečiadienio įraše dalijamės mūsų atliekamo eksperimento pirminiais rezultatais – su šia programa sugeneruotų straipsnių pozicijomis Google paieškos sistemoje. Pagrindinis tikslas – išsiaiškinti ar tikrai…
Labai dažnai „Google“ išleidžia vieną ar daugiau pakeitimų, skirtų mūsų paieškos rezultatams pagerinti. Dauguma jų nėra pastebimi, tačiau padeda mums ir paieškos sistemoms tobulėti. Kelis kartus per metus yra atliekami dideli algoritmų ir sistemų pakeitimai, kurie dar kitaip vadinami – pagrindiniais atnaujinimais…
Šiandienos SEO trečiadienio įraše atsakome į vieną labai svarbų klausimą – kodėl projektas nekyla? Jeigu jūsų puslapis stovi antrame ar trečiame puslapyje ir nekyla aukščiau, tikriausiai jums kyla klausimas, kodėl taip yra. Yra trys pagrindinės priežastys, kodėl taip gali atsitikti: vidinis optimizavimas…
Šiandienos SEO Trečiadienio epizode kalbėsiu ypač aktualia tema šiomis dienos – karantinas. Būdami namuose galite skirti daugiau laiko savo projektams ir jų tobulinimui, kad pasibaigus karantino laikotarpiui jis būtų stipresnis ir maksimaliai pasiruošęs darbui. Pakalbėsiu apie kelis pagrindinius punktus projekto vystymui karantino…
Šiandienos SEO Trečiadienio epizode kalbame apie konkurentų analizę ir tai kaip juos tinkamai įvertinti. Kartu aptarsime tai kaip juos atskirti iš jums aktualaus Google top 10 bei kokių konkrečių veiksmų reikia imtis atliekant patį vertinimą. Ką reiškia patekti į Google pirmą puslapį?…
Šiandienos SEO trečiadienio video parodysiu konkretų pavyzdį ir papasakosiu apie svetainių tipą, kuris turi mažai šansų patekti į pirmąjį puslapį. Koks tai svetainės tipas? Kalbame apie vieną tam tikrą svetainės tipą – vieno puslapio svetainę. Tai svetainė, kuri turi tik vieną titulinį…
Šiandienos SEO trečiadienio video pristatysime, kaip nenukentėti atnaujinant savo svetainę. Universalūs patarimai, ką daryti, kad turimi svetainės reitingai nenukristų po svetainės atnaujinimo. Kas yra laikoma „kokybišku“ tinklalapiu sužinokite čia https://easyseo.lt/tinklapiu-kurimas-webdizainas Dizaino atnaujinimas, turinio ar temos keitimas arba migravimas taip pat prisideda prie svetainės…
Šiandienos “SEO trečiadienis” yra apie vidinį SEO ir dažniausiai užduodamus klausimus. Vaizdo įraše trumpai atsakysiu į svarbiausius klausimus apie šį procesą. Kas yra vidinis SEO optimizavimas? Vidinė SEO optimizacija susideda iš trijų svarbiausių faktorių: Techninis puslapio optimizavimas – kodo optimizavimas ir kiti…
Šiandienos SEO trečiadienio video trumpai pristatysime nemokamus įrankius raktažodžių tyrimui. Jeigu jus domina sužinoti apie visus raktažodžius pagal, kuriuos reitinguojama jūsų svetainė siūlome plačiau apie tai pasiskaityti čia 🠒 Raktažodžių auditas. Jeigu norite sužinoti apie nemokamus įrankius ir sužinoti, ar raktažodžiai yra naudingi ir…
Šiame epizode pasakosime kaip naudoti SEO tekstus elektroninėse parduotuvėse, kad pastiprinti SEO reitingus. Susipažinsite, kaip gali būti panaudoti SEO tekstai tam tikrose kategorijose, esančiose el. parduotuvėse. Kas yra SEO straipsniai? Plačiau skaitykite čia https://easyseo.lt/seo-straipsniai-treciadienis-16/ Elektroninės parduotuvės kategorijos schema Klasikinis elektroninės parduotuvės pavyzdys,…
Šiandienos SEO trečiadienio video trumpai papasakosiu apie tai, kas yra straipsnių katalogai ir kas – SEO straipsniai. Kaip tai susiję su nuorodų kūrimu ir išorine SEO optimizacija. Kas yra straipsnių katalogai? Straipsnių katalogai – dažnai girdima sąvoka, kuri turi įtaką SEO atžvilgiu. Lietuvoje…
Google Ads platformoje yra pristatytas naujas užklausų generavimo instrumentas, kuris jau veikia Lietuvoje. Šis plėtinys padeda tiesiogiai iš “Google” paieškos gauti potencialių klientų užklausas, kurie ieško jūsų įmonės, produktų ar paslaugų. Naują plėtinį galima rasti savo Google Ads paskyroje, prie skelbimų ir plėtinių. …
Google išleido pranešimą savo blogę apie tai, kad nuo 2020 metų vasario mėnesio pradės blokuoti nesaugų turinį (mixed content). *Šaltinis https://security.googleblog.com/2019/10/no-more-mixed-messages-about-https_3.html Tai reiškia, kad jeigu tinklapyje yra nesaugus turinys jis bus blokuojamas Chrome naršyklėje. Tokiu atveju nesaugus turinys, pvz paveiksliukai nebus atvaizduojami,…
Copywriteris gali parašyti jums puikų tekstą, kuris padės svetainei iškilti Google sistemoje. Aptariame kaip pateikti užduoti copywriteriui.
Kokybiškos nuorodos ir jų įtaka svetainėms Ko gero visi siekiantys iškelti savo svetainę į aukščiausias pozicijas, yra girdėję apie kokybiškų nuorodų faktorių. Jos sustiprina puslapio autoritetą bei yra būdas parodyti Google, kad svetainėje esantis turinys yra aktualus lankytojams. Tačiau tokių nuorodų kūrimas…
Iš kur atsiranda spam’inės nuorodos Spaminės nuorodos dažniausiai atsiranda dėl 2 priežasčių: 1. Konkurentų veiksmai 2. Saugumo spragos turinio valdymo sistemoje. (Jeigu norite padidinti savo svetainės saugumo lygį spauskite čia) Kaip atrodo spam’inės nuorodos Dažniausiai spaminės nuorodos yra iš neleistinų arba nepageidaujamų…
Savaitės tema Šioje SEO Trečiadienio serijoje šnekame apie internetinių verslų akcijos ir išpardavimo puslapius. Nemažai svetainių savininkų ar už turinį atsakingų žmonių daro rimtą klaidą – klientus apie akcijas jie informuoja naujienų sekcijoje ar svetainės bloge. Tokie įrašai, nors ir informuoja klientus…
Savaitės tema Šioje SEO Trečiadienio serijoje aptariame 2019 metų kovo mėn. “Google” techninę problemą dėl kurios nukentėjo svetainių reitingai visame pasaulyje. Google paieškos sistemos atstovai pripažino, jog dėl tam tikrų kliūčių svetainių reitingavimo sistema kurį laiką buvo sutrikusi, todėl itin drastiškai galėjo…
Techniniai reikalavimai paveiksliukams Paveiksliukai yra tinkamo dydžio Paveiksliukai yra minifikuoti Paveiksliukų pavadinimai atitinka turinį (pvz.:vaikiski-batai.jpg) Paveiksliukai su yra ALT atributu (raudoni guminiai vaikiški batai) Paveiksliukų sitemap.xml Paveiksliukų cache’asvimas Open Graph & Twitter cards (FB debugger) Facebook paveiksliukų debugger https://developers.facebook.com/tools/debug/ Rekomenduojamas skaitymui Ahrefs…
Perspėjimas: Šis įrašas nėra teisinė konsultacija, o tik asmeninės pastabos ir nuomonė apie GDPR reglamento pritaikymą. Kaip atnaujinti svetainę, kad nekristų Google reitingai → Svarbiausi faktai apie GDPR GDPR – tai Europos Sąjungos teisinis reglamentas dėl asmeninių duomenų apsaugos, įsigaliojęs nuo 2018…
Šiame video sužinosite kas yra svetainės konversija. Kaip internetinių pardavimų konversija skaičiuojama elektroninėms parduotuvėms ir informacinio tipo svetainėms.
Sužinokite kaip naudojamas SSL sertifikatas ir kaip tvarkigai perreiti prie HTTPS protokolo. Taip pat sužinosite ar HTTPS protokolas padidina svetainės saugumą.
Veterinarijos įmonės svetainei buvo atlikti svetainės audito darbai, jos techninei būklei nustatyti, o pagrindinis tikslas buvo iškelti ją į aukštesnius paieškos rezultatus.
Per 3 mėnesių tarpą, mums pavyko padidinti tinklalapio lankomumą net 2 kartus. Žemiau skaitykite apie šį atvejį detaliau.
Daugiakalbystė – internetinių svetainių ateitis. Plečiantis verslui, ar norint savo teikiamas paslaugas pasiūlyti didesniems klientų srautams yra būtina savo puslapį pritaikyti kelioms kalbomis. Šioje pamokoje aptariame daugiakalbystę, kaip esminio SEO faktoriaus pagrindinius aspektus. Įraše atsakome į tokius klausimus kaip: Kaip ir kokiais…
Kas yra konversija ir kaip ji skaičiuojama? Šį kartą paruošėme vaizdo pamoką apie pardavimų skatinimo įrankius ir konversijų kainos skaičiavimą. Sužinosite kas yra konversija ir kaip paskaičiuoti vieno kliento kainą. Pirmame įraše, išmoksite skaičiuoti kliento įgijimo savikainą, net jeigu jūsų verslas yra…