Kaip veikia Google Ads/AdWords? (Video)

 

Google Ads / PPC Paslaugos

Jūsų Google Ads reklamos kūrimu pasirūpins mūsų sertifikuoti Google Ads specialistai.

PPC reklaminės kampanijos gali būti kuriamos pagal jūsų parengtą strategiją arba mes galime sukurti strategiją pagal jūsų projekto poreikį. Reklamos paleidimas be strategijos arba pozicionavimo dažnai baigiasi nusivylimu.

Produkto ar paslaugos pozicionavimas (strategija) skatina potencialų klientą rinktis būtent jūsų produktą, o ne konkurento.

Mūsų agentūroje Jūs galite užsisakyti pilną mokamos Google Ads reklamos paketą įskaitant:

  • Produkto / paslaugos / įmonės pozicionavimo platformos kūrimą
  • PPC (Google Ads) strategijos kūrimą
  • Google Analytics ir AdWords instrumentų sujungimą
  • Tag’ų ir Google Ecommerce techninį diegimą svetainėje
  • Remarketingo kampanijų kūrimą ir implementavimą
  • Einamųjų reklaminių kampanijų efektyvumo auditą

Jeigu Jūs nusprendžiate savarankiškai tvarkyti Google Ads reklamines kampanijas, žemiau rasite naudingą informaciją apie tai, kaip sukurti efektyvias PPC reklamines kampanijas.

Google Ads paskyros administravimo darbai

Pateikiame 22 dažniausiai pasitaikančių ir pasikartojančių darbų ir užduočių, kurias Google reklamos valdytojas gali atlikti:

  1. Stebėti kampanijos veiklos rezultatus ir keisti statymus siekiant pagerinti rezultatus.
  2. Analizuoti skelbimo kopiją ir ją keisti siekiant pagerinti paspaudimų rodiklius (CTR).
  3. Peržiūrėti ir optimizuoti raktažodžius su siekiu padidinti atitiktį ir sumažinti išlaidas.
  4. Atlikti A/B testavimą skelbimo elementams, tokiems kaip antraštės ir vaizdai.
  5. Analizuoti ir segmentuoti auditorijos duomenis, kad geriau nukreiptų reklamas.
  6. Stebėti ir keisti geografinį nukreipimą tam, kad pasiektų vertingiausius klientus.
  7. Peržiūrėti ir optimizuoti skelbimo padėtis, kad padidintų matomumą ir konversijas.
  8. Atlikti konkurencinę analizę, kad būtų galima nustatyti naujas galimybes ir grėsmes.
  9. Stebėti ir keisti skelbimo tvarkaraštį, kad būtų pasiektas geriausias rezultatas per minimalų laikotarpį.
  10. Analizuoti konversijų sekimo duomenis, kad kampanijas būtų galima optimizuoti siekiant geresnio ROI.
  11. Stebėti biudžeto paskirstymą ir keisti statymus, kad neviršyti suplanuoto biudžeto.
  12. Peržiūrėti ir optimizuoti skelbimo plėtinius, tokiais kaip svetainės nuorodos ir skambinimo plėtiniai.
  13. Nustatyti ir spręsti problemas su nusileidimo puslapio patirtimi.
  14. Stebėti ir keisti skelbimo dažnumą, kad būtų išvengta per didelio eksponavimo.
  15. Peržiūrėti ir optimizuoti reklamos nukreipimo pasirinkimo galimybes, tokias kaip demografiniai duomenys ir pomėgiai.
  16. Įgyvendinti ir testuoti naujas reklamos formatus, tokius kaip atsakomieji paieškos skelbimai ir vaizdo skelbimai.
  17. Stebėti ir keisti statymų strategijas, tokias kaip automatizuotas statymas ir orientacinis CPA.
  18. Bendradarbiauti su kitais komandos nariais, tokiais kaip dizaineriai ir turinio kūrėjai, kad būtų sukurtos veiksmingos reklamos.
  19. Informuoti klientą apie reklamos kampanijos veiklos rezultatus ir pateikti rekomendacijas dėl tobulinimo.
  20. Informuotis apie naujausias tendencijas ir geriausias praktikas skaitmeninėje reklamoje.
  21. Konsultuoti klientus dėl reklamos strategijos ir atliekamų reklamos kampanijų analizės, kad būtų geriau suprasta, kaip jų reklama gali būti gerinama.
  22. Bendradarbiauti su Google techninių specialistų komanda, kad būtų sprendžiamos techninės problemos su reklamos kampanijomis ir kad būtų pateikiamos rekomendacijos dėl reklamos platformos naujovių ir patobulinimų.

Nėra garantijos, kad visi šie darbai bus atlikti jūsų Google reklamos specialisto, nes kiekvienas reklamos specialistas gali turėti savo prioritetus ir darbo metodiką. Tačiau dauguma iš šių užduočių yra pagrindinės reklamos valdymo strategijos dalis, todėl galima manyti, kad dauguma reklamos specialistų, dirbančių su Google reklamos platforma, atliks daugelį iš šių užduočių.

Svarbu išsiaiškinti su savo reklamos specialistu, kokie konkrečiai uždaviniai bus atliekami jūsų reklamos kampanijų valdymo procese.

Kada naudinga reklamuotis su Google Ads/AdWords?

  • Paslaugos/prekės pristatymas į rinką;
  • Pardavimų skatinimas ir optimizavimas;
  • Akcijų pritaikymas;

Efektyvios Google Ads reklamos kūrimas

Paleisti efektyvią Google Ads reklamą gali būti sudėtinga, ypač jei neturite daug patirties arba tai apskritai darote pirmą kartą. Pateiksime keletą gairių kurios padės sukurti pirmą efektyvią Google reklamos kampaniją.

Į ką būtina atsižvelgti kuriant kampanijas? 4 Svarbiausi kriterijai

  • Vartototojų poreikis
  • Raktažodžiai
  • Pasiūlymas
  • Įtikinamas skelbimas

Vartotojų poreikis

Prieš paleisdami savo reklamą tikrai įsitikinkite, jog jūsų produkto ar paslaugos yra ieškoma per Google paieškos sistemą. Jei nematote paklausos greičiausiai jūsų reklamos kampanija nebus efektyvi. Taigi, prieš kuriant savo reklaminę kampaniją, įsitikinkite, jog turite paieškos auditoriją kuriai galite reklamuotis.

Raktažodžiai

Kitas labai svarbus dalykas – raktažodžiai. Gerai išanalizuokite kokiomis tiksliomis frazėmis klientai ieško jūsų prekes/paslaugas. Tam pats Google turi paruošęs labai naudingą instrumentą, kuris padeda atsirinkti reikalingus raktažodžius – Google Keyword Planner.

Keyword Planner naudojimas

Instrumentas pasiekiamas tiesiogiai per Google Ads pagrindinę aplinką:

keyword planner

Viršuje spaudžiame ant mygtuko “Tools” ir po kairę esančiame meniu pamatysime “Keyword Planner”.

Vėliau belieka į įrankį įrašyti jūsų norimas frazes. Atlikus paiešką matysite tokį vaizdą:

planner veikimas

Svarbiausi raktažodžių duomenys – tiesiogiai Google Ads aplinkoje

„Google Keyword Planner” aplinkoje matyti 8 punktai. Juose iš esmės slypi visi pagrindiniai duomenys, kurių jums prireiks raktažodžių analizei:

  1. Keyword; Keyword ideas (Pagrindinis raktažodis ir susiję raktažodžiai) – jūsų įrašytas raktažodžis ir susijusių raktažodžių paieškos. Čia patogu ne tik pasisemti įdėjų, tačiau ir susikonkretizuoti skelbimus.
  2. Vol (Paieškos per mėnesį) – raktažodžio paieškos per mėnesį pastaruoju metu. Google įvertina kiek maždaug žmonės pateikia paieškų šiam raktažodžiui. Kaip žinia jo populiarumas gali svyruoti tam tikrais periodais (žr. 5 punktą).
  3. CPC (Mokestis už paspaudimą) – vidutinis mokestis už paspaudimą – t.y. Kiek kainuoja iškelti skelbimą pagal būtent tą raktažodį.
  4. Comp (Konkurencingumas) – Konkurencingumo skalė – kuo didesnis šis rodiklis, tuo didesnė konkurencija dėl skelbimo parodymo su kitų žmonių kampanijomis.
  5. Avg. (Vidutinės paieškos per mėnesį) – kiek paieškų per mėnesį vidutiniškai sulaukia tam tikras raktažodis. Vizuali diagrama leidžia net pamatyti raktažodžio tendencijas per pastaruosius metus ir stebėti ar paieškų skaičius kyla ar leidžiasi ar yra stabilus.
  6. Competition (Konkurencija) – Google įvertina konkurenciją dėl tam tikro raktažodžio nuo mažiausios iki didžiausios.
  7. Pirmo puslapio bidas (mažiausias) – Vidutinė mažiausia kaina kurią moka skelbimo autoriai už jo parodymą Google pirmąjame puslapyje.
  8. Pirmo puslapio bidas (didžiausias) – Vidutinė didžiausia kaina kurią moka skelbimo autoriai už jo parodymą Google pirmąjame puslapyje.

Atsirinkę raktažodžius gerai pagalvokite:

Ar raktažodis pakankamai ieškomas, jog reikėtų į jį investuoti?

Ne visi iš siūlomų raktažodžių turės pakankamai paieškų, jog juos reikėtų įtraukti į pelningus skelbimus. Dėti raktažodžių kurių niekas neieško arba ieško labai mažai tiesiog neapsimoka.

Ar žmogus kuris ieško šio raktažodžio norės pirkti mano produktą/paslaugą?

Galbūt žmogus tiesiog ieško informacijos be jokios intencijos pirkti. Todėl jums reikia investuoti į tuos raktažodžius kuriuos tikrai naudoja žmonės, kurie aktyviai pasiruošę įsigyti.

Google Ads kainos

Google ads paspaudimo reklamos kaina priklauso nuo kelių veiksnių, įskaitant reklamos konkurencingumą, reklamos formatą, pasirinktus raktinius žodžius, targetavimo parametrus ir kitus faktorius. Kaina gali skirtis nuo kelių centų iki keliasdešimt eurų už vieną paspaudimą.

Google ads paspaudimo reklamos kaina taip pat yra nustatoma aukciono principu. Tai reiškia, kad kiekvienas reklamos parodymas konkuruoja su kitomis reklamomis, siekiančiomis panašių kriterijų, ir kaina priklauso nuo to, kiek kiti reklamuotojai yra pasirengę sumokėti už paspaudimus.

Be to, Google ads paspaudimo kaina gali skirtis priklausomai nuo to, kokią reklamą matys vartotojas. Kai kurie raktažodžiai gali būti labiau vertinami ir gali turėti didesnę reklamos kainą, o kai kurių raktažodžių reklamos kaina gali būti mažesnė.

Kainą lemia tokie faktoriai kaip konkurencijos lygis, jūsų puslapio aktualumas tam tikrai paslaugai (kurį apskaičiuoja pats Google), skelbimo atitikimas pagal raktažodžius ir kt. Kaip pavyzdį pateikiame kiek maždaug gali kainuoti vienas paspaudimas ant jūsų reklaminio skelbimo 4 paslaugų nišose.

Statybos

Raktažodis Paieškos per mėn. Paspaudimo kaina (€)
statybų darbai 590 0.28
vidaus apdailos darbai 390 0.32
dailylenciu kalimas kainos 170 0.17
medienos darbai 50 0.29
muro darbai vilniuje 20 0.12

Teisininkų paslaugos

Raktažodis Paieškos per mėn. Paspaudimo kaina (€)
advokatas 1300 0.59
advokatu kontora 460 0.69
teisininkas 260 0.28
reikalingas teisininkas 40 0.36
teisininkas kaune 40 0.46

Buhalterija

Raktažodis Paieškos per mėn. Paspaudimo kaina (€)
buhalteris 1300 0.47
buhalterine apskaita vilniuje 210 5.17
apskaitos paslaugos 170 3.36
buhalterine apskaita kaune 140 2.10
buhalterine apskaita kursai 40 0.56

Autoservisai

Raktažodis Paieškos per mėn. Paspaudimo kaina (€)
autoservisas vilnius 1900 0.89
autoservisas kaune 1600 0.38
autoservisas vilniuje 1300 0.85
autoservisas klaipedoje 170 0.14
autoservisas naujoji vilnia 140 0.46

 

Patrauklus pasiūlymas. Ką galite pasiūlyti geriau nei kiti?

Ad Words Google

Kurdami pagalvokite ką galite pasiūlyti kitaip ir įdomiau nei kad jūsų konkurentai? Galbūt pamatėte, jog konkurentai neišnaudoja tam tikro parduodamos paslaugos aspekto ir galite tai panaudoti savo naudai?

3 efektyvaus pasiūlymo kriterijai:

Vertingas

Jūsų produktų/paslaugų paketas turi būti vertingesnis nei jūsų siūloma kaina. Tai – elementarūs marketingo dėsniai. Nereiškia, jog turite numenkinti savo prekę iki labai mažos kainos, tiesiog aiškiai surašykite savo pasiūlymo privalumus ir kodėl jie yra vertingesni už jūsų siūlomą kainą.

Įtikinamas

Jūsų pasiūlymas turi atrodyti įtikinamai. Vartotojas į jūsų pasiūlymą žiūrės skeptiškai jeigu siūlysite kažką kas skamba per daug gerai. Turite jam suteikti priežastį patikėti jūsų pasiūlymu.

Nedidelės rizikos

Elementariausias būdas sumažinti vartotojo riziką perkant iš jūsų – pinigų grąžinimo garantija. Toks pažadas iškart patrauks akį, tačiau įpareigos jus parduoti kokybišką prekę/paslaugą.

Įtikinamos reklamos. Patarimai kaip patobulinti savo skelbimus.

Galiausiai verta pakalbėti apie pačius reklamų skelbimus. Jei renkatės pagrindinį Google Ads reklamavimosi būdą – paieškos reklamą, mokėsite tik už vartotojų paspaudimus ant jūsų skelbimų.

Jie atliks 2 pagrindines funkcijas:

  • Sudomins vartotoją, kad jis spaustų ant jūsų skelbimo, užuot jūsų konkurentų
  • “Atbaidys” lankytojus, kurie tokios paslaugos neieško, kad jie nespaustų ir nešvaistytų jūsų biudžeto.

Galiausiai, jie bus ir įtikinama reklama. Tokie skelbimai trauks vartotojų akį – jie spaus ant jos ir taip kels skelbimų paspaudimo reitingą – CTR.

“Google” pastebės, jos jūsų reklama patraukli vartotojams ir taip ji bus laikoma kaip aukštos kokybės. Aukštos kokybės reklamoms “Google” sumažins paspaudimo kainas. Vadinasi kokybiška reklama.

Taigi svarbiausia – reklaminių skelbimų kokybė.

Skelbimo pavyzdys

Tarkime, prekiaujame elektrinėmis gitaromis:

reklamos-skelbimo-pavyzdys

Iš pavyzdžio išplaukia 3 svarbiausi Google Ads skelbimo elementai, kuriuos galima apibendrinti taip:

  • Antraštė
  • Aprašymas
  • Rodomas URL

Juos aptariame žemiau.

Antraštė

antraštė

Antraštė yra pats svarbiausias skelbimo elementas, kadangi tai yra pirmas dalykas, kuris pagauna skaitovo dėmesį. Pasistenkite panaudoti savo pagrindinį raktažodį būtent joje, kadangi Google paryškins jį, žmogui ieškant jo. Tokiu būdu skelbimas ne tik išsiskirs iš kitų, tačiaus bus sistemos laikomas kaip aktualus.

Dar vienas galimas variantas – antraštę pateikti kaip klausimą. Pvz. Ieškote [prekė/paslauga] Vilniuje? Klausime ne tik slypės raktažodis, tačiau ir žmogaus poreikis. Kartais toks smulkus pakeitimas gali būti labai reikšmingas siekiant parduoti prekę/paslaugą.

Kadangi Google Ads limituoja antraštes iki 30 simbolių turite pagauti pačią esmę šiuose apribojimuose.

Aprašymo laukelis

aprašymas

Aprašymo laukeliuose akcentuokite savo paslaugos/prekės privalumus, aprašykite ką siūlote bei iškelkite pagrindinę savo pasiūlymo mintį – ar tai būtų sezoninė akcija, ilgametė garantija, kokybė ir pan. Priklausomai nuo jūsų situacijos. Galiausiai kvieskite vartotoją imtis veiksmų – “Susisiekime šiandien”, “Skambinkite dabar” ir t.t.

Visas jūsų įdėjas reikia sutalpinti į abu aprašymų laukelius, kurie talpina po 90 simbolių teksto. Patartina svarbiausią informaciją surašyti į pirmą laukelį, kadangi antrasis nėra visada atvaizduojamas.

Rodomas URL

rodomas url

Jeigu jūsų prekės/paslaugos puslapis tiksliai atspindi raktažodį, galite jį tiesiog perrašyti į šią eilutę. O jeigu manote jog jį reikia patikslinti, ar tiesiog norite išsiskirti savo skelbimu, tuomet kūrybiškai užpildykite jį pagal savo nuožiūrą, įtraukiant jūsų akcentuojamą paslaugą ar pasiūlymą.

Sekant tuo pačiu elektrinių gitarų pavyzdžiu, URL gali būti maždaug tokie:

  • www.gitaros.lt/akcijos‬
  • www.gitaros.lt/katalogas/elektrines

Tokiu būdu vartotojas bus papildomai informuotas apie tai ko jis ieško, šiuo atveju t.y.: pigesnio instrumento su nuolaida ar nukreipimo į prekių katalogą.

Reikia pagalbos? Kreipkitės į mus – padėsime sukurti jūsų įmonės reklamą

Kokiais būdais galime padėti:

  • Reklaminės kampanijos tikslų nustatymas – norint efektyviai išnaudoti visą kampanijos reklaminį potencialą būtina susikonkretizuoti jos tikslus: pvz.: didinti prekės ženklo/įmonės žinomumą, gauti daugiau lankytojų į svetainę, sulaukti daugiau skambučių ir pan.
  • Reklaminės kampanijos strategijos vystymas ir įgyvendinimas – pagal numatytus tikslus sukursime tinkamą strategiją jūsų įmonės reklamai. Atliksime tyrimus pagal kuriuos nustatysime koks reklamos tipas jums būs efektyviausias – tekstinis, vaizdinis, video platformos; koks biudžetas bus reikalingas, kokius tekstus kampanijų skelbimams reikės sukurti ir t.t.
  • Reklamos biudžeto kaštų optimizavimas – jei jūsų esamos kampanijos išnaudoja daug biudžeto, tačiau neatneša daug naudos, greičiausiai investuojamas biudžetas yra prastai panaudojamas. Mes sukonkretizuosime biudžeto panaudojimą tik būtiniausiems raktažodžiams, nustatysime atitinkamą bid’o kainą ir parinksime mokėjimo už skelbimus strategiją.
  • Reklamos pritaikymas skirtingoms rinkoms, auditorijoms, lokacijoms, laikui ir kt. – Google Ads yra lanksti platforma kuri leidžia nustatyti kampanijų parodymą pagal vartotojo nustatytus parametrus.

Visada matysite kas vyksta

ataskaitos

Viso bendradarbiavimo metu jūs matysite kaip sekasi jūsų reklaminės kampanijoms ir reguliariai gausite mūsų sudarytas ataskaitas.

Jūsų pageidavimu, reklamas galėsime sukurti atskiroje Google Adwords paskyroje, kuri priklausys tik Jums.

Todėl galėsite patogiu laiku stebėti reklamos eigą, biudžeto panaudojimą, paspaudimų kainas bei kitą svarbią informaciją.

Kodėl geriau kreiptis į Google Ads profesionalus, nei reklaminę kampaniją kurtis pačiam?

Google Ads platforma, savo baziniame lygmenyje yra nesunki naudoti platforma, todėl per čia reklamines kampanijas gali kurti kiekvienas norintis. Tačiau, pradedantiesiems būna žymiai sunkiau save tinkamai ir konkurencingai reklamuoti, ypač jei niša yra itin aktyvi.

Labai dažnai savo klientų tarpe pamatome elementarias klaidas tokias kaip: netinkami raktažodžiai, blogas biudžeto optimizavimas ir nekonkretūs skelbimai, prastai orentuoti į tai ko reikalauja rinka.

Šios platformos visapusis išmanymas reikalauja specifinių žinių ir patirties, norint maksimalizuoti įmonės reklaminį potencialą. Dėl šios priežasties, garantuojame, jog galime pagerinti jūsų reklaminių kampanijų pasiekimus nei buvo iki šiol.

Taip pat skaitykite: