Netinkamos auditorijos siekimo atsisakymas padeda sumažinti švaistomas išlaidas ir neleidžia nepontencialiems pirkėjams daug kartų išvysti prekės ženklą, kuris orientuotas į kitokius vartotojus.

Suliejus atitikties tipo tikslumą, PPC (eng. Pay Per Click) tapo labiau orientuotas į auditoriją nei kada buvo prieš tai. Reklamų teorijos ir platformos siūlo atlikti įvairius tyrimus ir diferencijuoti potencialius pirkėjus, tobulai tinkančius konkrečiam prekės ženklui. 

Kuriant Google Ads strategiją, į kokią auditoriją norima orientuotis, svarbu identifikuoti, kokie bus ar jau yra patys vartotojai. Labai svarbu paminėti ne tik tokius vartotojus, į kuriuos norite nukreipti savo ženklą, bet ir į tokius, kurių nenorite. Neigiamos auditorijos padeda sumažinti iššvaistytų išlaidų kiekį. Užtikrinkite, kad žmonės mato reikiamą komunikaciją, reikiamame piltuvėlio etape. Taip užkertant kelią netinkamiems pirkėjams pamatyti jūsų prekės ženklą labai daug kartų. Žinoma, visiškai atsisakyti parodymų tokiems vartotojų nepavyks, bet stipriai sumažinti jų kiekį – galima.

Šiame straipsnyje pasidalinsiu 5 auditorijų tipais, kurie, vargu, ar atsipirks, jei savo produktą ar paslaugą reklamuosite tokiems vartotojams. Taip pat turėtumėte apsvarstyti galimybę, tokius asmenis pašalinti iš kai kurių ar net visų savo PPC kampanijų. 

Ieškantys darbo

Jei darbo ieškantys asmenys tiesiog ateina į lauko įrankių parduotuvę ieškoti atvirų pozicijų, tai didelė tikimybė, kad jie greičiausiai ne parduotuvėje, kurioje galima išsirinkti naują kuprinę. Taigi, tikrai tikėtina, kad jūs nenorėsite švaistyti išlaidų nukreipimui į tokius vartotojus, rodant jiems reklamas apie geriausias akcijas, kurios jų net nedomina.

Karjeros siekėjai

Jūs galite identifikuoti šiuos žmones sukurdami darbo paieškomis pagrįstą URL adresą, taip nukreipiant tokius asmenis į karjeros puslapį savo svetainėje. Jei susiejate su trečios šalies svetaine darbo paraiškoms, patikrinkite, ar galite pažymėti tą svetainę arba sekti šios svetainės paspaudimus, kaip Google Analytics atveju taip atskiriant potencialią auditoriją. 

Esami klientai

Dabartiniai klientai patenka į PPC industrijos mėgstamiausią kategoriją „priklauso“. Priklausomai nuo jūsų verslo modelio, galite neįtraukti esamų vartotojų į visas kampanijas. 

Galite tiesiog sukurti auditoriją išskyrimui, įkeliant vartotojų suderinamumo sąrašą, apjungiantį el. paštą su vartotoju. Vis gi, jei jūsų produktas siūlo prisijungimą žiniatinklyje, jūs galite sukurti perskirtymo auditoriją, paremtą tokiu principu – žmonės, kurie pateko į puslapius, nustatant, kad jų statusas yra mokantys vartotojai.

Esami vartotojai

Gali būti, kad kai kuriais atvejais norėsite orientuotis į jau esamus vartotojus. Pavyzdžiui, kai kurie programinės įrangos klientai, su kuriais dirbame, turi galimybę pasiūlyti esamiems klientams papildomų funkcijų. Galbūt norėsite segmentuoti klientus, kad jie nebūtų įtraukti į kampanijas, susijusias su A produktu, už kuriuos jie jau moka, bet įtraukia juos į kampanijas, už kurias nemoka, susijusias su B produktu. 

Panašiai, kaip ir el. prekybos prekės ženklai dažnai randa vertės iš periodinių pajamų iš žmonių, kurie pirko seniau. Jūs galite segmentuoti buvusius pirkėjus į jų asmenines auditorijas, kad pamatytumėte, kaip šie asmenys veikia ir jiems atitinkamai pasiūlyti kainą.

Paramos siekėjai

Jei žmonės naršo palaikymo puslapius, tai labiau tikėtina, kad tai daro jau esami vartotojai, kurie ieško pagalbos naudojant jūsų produktą, o ne nori jį pirkti. Jūs galite sukurti auditorijų nukreipimą, susietą URL su palaikymo skyriumi jūsų svetainėje ir išskirti jas iš kitų kampanijų.

Paramos siekėjai

Žinoma, galioja ir kiti niuansai, kai jūs išskirtiniais atvejais norėsite pažymėti jau esamus klientus. Pavyzdžiui, žmonės, kurie ieško vieno produkto palaikymo, tai tiesiog gali būti parduodama papildomai, kaip priedas. Arba jei jūs siūlote aukščiausios kokybės palaikymą, galite reklamuoti šią galimybę per pakartotinę rinkodarą.

Ankstesni keitikliai

Jūsų strategija, kaip nukreipti arba pašalinti buvusius keitiklius (nebūtinai klientus, bet žmones, kurie užsiima konversijų veiksmais, tokiais kaip kontaktinės formos pateikimas), taip pat priklauso ir nuo jūsų versle keliamų tikslų. Pavyzdžiui, galite orientuotis į jau dirbančius žmones iki pardavimo taško.

Pradiniame sąlyčio taške žmonėms siūlomas apdovanojimas, už kurį jie pateikia savo informaciją. Po to, kai pateikiama forma, jūs galite įtraukti juos į pakartotinio taikymo sąrašą, remiantis spustelint „ačiū“ puslapį už šį apdovanojimą.

Ankstesni keitikliai

Toliau jūs pašalinsite juos iš turto kampanijos, kadangi jie jau turi turtą rankose, bet pridėsite auditoriją prie kitos kampanijos, kurioje siūloma išbandyti produkto demonstracinę versiją.

Jūs galite įsitikinti, kad nekopijuojate tokių pranešimų, kuriuos jie jau matė seniau (taip erzinant vartotoją, ir švaistant savo pinigus), bet vietoje to perkeliant juos, kad įvykdyti kitą žingsnį, kad jie susidomėtų jūsų produktu. 

Auditorijų perskirstymas į neskirstomas kampanijas

Jei vykdote specialias pakartotinio taikymo kampanijas, įsitikinkite, kad jūs nepasiekiate tų pačių žmonių kitose kampanijose. Ši sąranka leidžia ir duomenis ir skelbimų pranešimus tinkamai suskirstyti į segmentus pagal auditoriją.

Auditorijų skirstymas

Pavyzdžiui, jums gali būti įdomu vykdyti tikslinę kampaniją „Facebook“. Žmonės, kurie patenka į jūsų svetainę iš tos kampanijos yra pridedami prie nukreipiamosios auditorijos ir gauna skirtingą pranešimų siuntimą, bet taip pat patenka ir į originalius auditorijos interesus. Jūs norėsite pridėti nukreipimo auditoriją, kaip išimtį, pažymint kampanijos interesus taip juos atskiriant nuo kopijavimo.

Pradėkite tobulinti savo auditorijas

Kol šis straipsnis siūlo 5 potencialių neigiamų auditorijų pavyzdžius, jūs galėjote generuoti idėjas su kitais, kaip jūs įsivaizduojate savo rinkodaros metodus ir aptarti žmones, kuriems norite ar nenorite reklamuoti savo prekės ženklą. Nustokite švaistyti pinigus neteisingiems žmonėms, kurie bet kokiu atveju nesureaguos į jūsų reklamas ir nebus naudingi, ir susikoncentruokite į teisingas auditorijas, taip sutaupydami daugiau pinigų ir laiko.

Sukurta remiantis šiuo šaltiniu: https://searchengineland.com