Perspėjimas: Šis įrašas nėra teisinė konsultacija, o tik asmeninės pastabos ir nuomonė apie GDPR reglamento pritaikymą.

Kaip atnaujinti svetainę, kad nekristų Google reitingai →

Svarbiausi faktai apie GDPR

GDPR – tai Europos Sąjungos teisinis reglamentas dėl asmeninių duomenų apsaugos, įsigaliojęs nuo 2018 metų Gegužės 25 dienos. Pagrindinis šio akto tikslas – suteikti ES piliečiams daugiau kontrolės dėl savo duomenų internetinėje erdvėje ir supaprastinti reguliacinę aplinką visiems Sąjungoje esantiems verslams.

GDPR galioja visoms įmonėms Europos Sajungoje. Taip pat visiems verslo subjektams kurie aptarnauja lankytojus arba klientus iš Europos Sajungos arba turinčius Europos Sajungos šalių pilietybę.

Čia galite rasti Suzanne Dibble nemokamą webinarą apie GDPR pritaikymą ir jo įtaką interneto rinkodarai:

https://suzannedibble.lpages.co/gdpr-marketing-replay/

Kokie pakeitimai turi būti atlikti svetainėje:

Kiekvieną svetainė turi turėti:

  • Pranešimą apie slapukų naudojimą
  • Pranešima apie tai kaip bus naudojama, apdorojama ir saugoma surinkta informacija (Privatumo politika)
  • Privatumo politika šalia kontaktų formos svetainėse
  • Sutikimą gauti naujienlaiškius arba info pranešimus (jeigu tokius įmonės svetainė turi)

GDPR reglamentas turi labai griežtus reikalavimus, todėl jūsų įmonės atitikimą naujam reglamentui turi / gali patikrinti tik kompetitingas asmuo.

Jeigu jūs neturite savo programuotojų ir jums reikia pagalbos įgyvendinant GDPR reikalavimus jūsų svetainėje, galite kreiptis į mus arba užsisakyti paslaugą internetu čia.