Nors oficialaus pranešimo iš pačio “giganto” vis dar nėra, nemažai SEO pasaulio atstovų jau aptarinėja būsimą pokytį.
Nuo šiol verslininkai naudojantys “Google My Business” profilius savo verslams, galės rinktis mokamą 50 dolerių per mėnesį patobulintą “My Business” variantą.
Plačiau apie vietinį SEO čia →
Mokamas “My Business” variantas – didesniems klientų srautams skatinti
Pagrindinis patobulintojo profilio privalumas – didesnis potencialių klientų srautas dėka pačio “Google” autorizuoto ir suteikiamo verslui ženkliuko.
Kitaip tariant, ieškantis žmogus matys, jog verslas yra patvirtintas pačio “Google”.
Apie naująjį pokytį iš “Google” pirmasis savo “Twitter” paskyroje paskelbė puikiai SEO pasaulyje žinomas paieškos ekspertas Tom Waddington.
Jo teigimu, naujieji verslo profiliai gaus minėtą žalios spalvos ženkliuką su užrašu “Google garantija” (ang. Google Guaranteed).
Nusipirkę tokį profilio planą verslininkai galės būti ramūs, kadangi net ir įsigijus šią paslaugą galios pinigų grąžinimo garantija, jei profilis nepateisins verslininko lūkesčių.
Paslaugą įsigyti galės ne visi
“Palengvinkite sprendimą klientams pasirinkti jus” – tokie “Google” žodžiai matosi Tomo padarytoje ekrano nuotraukoje.
Tiesa, bet kuris verslas negalės įsigyti šios patobulintos “My Business” versijos, kadangi norintiems bus taikomos specialios sąlygos.
Viena iš jų – savininko sutikimas, privalomąjam arbitražui iš “Google”, kita – sutikimas atsisakyti savo teisės į ieškinius teismo atveju sprendžiant ginčus.
Vėliau žinomas ekspertas pateikė daugiau detalių apie naujuosius profilius, esą galimybę gauti šį “patvirtinimo ženkliuką” iš Google galės tik verslai praėję Google atliktus patikrinimus anksčiau, t.y. bus “Google” inicijuotos programos “Vietinės paslaugos” (ang. Local Services) programos dalyviai.
Manoma, jog iš pradžių tik šie selektyvūs verslai galės gauti patobulintą “My Business” versiją.
Nors kaina nemaža – turėti mokamą profilį apsimokės
Vėliau prie diskusijos prisijungus kitiems SEO ekspertams, buvo diskutuota tema ar apskritai verslininkai turėtų vargintis ir mokėti “Google” 50 dolerių per mėnesį už palyginus visai nedideles privilegijas.
Tačiau buvo prieita prie bendros išvados, jog eventualiai vis daugiau verslų bandys atsinaujinti savo “My Business” profilį į šį naujesnį. Kaip priežastis yra įvardijamas itin didelis konkurencingumas kai kurios rinkose.
Esą “varnelės” turėjimas smarkiai konkuruojantiems verslams gali labai liūdnai atsiliepti, ypač jei verslininkas matys patvirtinamąjį ženkliuką iš “Google” pas savo tiesioginius konkurentus, tačiau ne pas save.
Pabaigai
“Google My Business” atnaujinimai bus brangūs, tačiau panašu, jog dauguma verslininkų tikrai pasinaudos šia galimybe kuomet “Google” oficialiai išleis šią paslaugą.
Patikimumas – vienas iš pagrindinių dalykų kuriais žmogus remiasi ieškodamas prekių ar paslaugų, todėl toks atsinaujinimas gali būti puiki galimybė išsiskirti iš kitų ir iš karto atrodyti gerai prieš ieškantį.