Šiame epizode pasidalinsiu metodu, kuris padeda surasti organinio srauto augimo taškus. Epizodas skirtas pažengusiems SEO specialistams turintiems didesnę nei 1 metų patirtį.
Šis metodas bus naudingas el. parduotuvėms ir didelėms projektams, kurie turi daug puslapių. Mūsų pavyzdyje yra elektroninė parduotuvė su standartine WooCommerce URL struktūra.
Veiksmų planas
1. Surasti GSC puslapius su statusais
- Crawled – currently not indexed
- Discovered – currently not indexed
2. Išeksportuoti duomenis ir atfiltruoti reikalingas kategorijas
3. Atrinkti kategorijas, kurios turėtų būti randamos Google paieškoje
Kiekvienas SEO specialistas žino kokios kategorijos turėtų būti suindeksuotos
4. Pateikti GSC indeksavimui iš naujo
Prieš pateikiant į GSC indeksavimui, paskutiniame žingsnyje reikia padaryti kiekvieną puslapį patrauklesniu nei jis atrodo dabar.
- Patikrinti turinį
- Technines klaidas (pvz 4XX ir 5XX)
Konkreti situacija
WooCommerce el. parduotuvėje yra virš 3000 puslapių su statusu „not indexed”
Iš ~3000 puslapių radome 69 kategorijų ir subkategorijų, kurios turi būti suindeksuotos.
Rugpjūčio 2 dieną, pradėsime puslapių patikrinimą, pagerinimą ir pateikimą į GSC. Apie šios problemos sprendimo rezultatus pasidalinsime Facebook grupėje →