Šiame epizode pasidalinsiu metodu, kuris padeda surasti organinio srauto augimo taškus. Epizodas skirtas pažengusiems SEO specialistams turintiems didesnę nei 1 metų patirtį.

Šis metodas bus naudingas el. parduotuvėms ir didelėms projektams, kurie turi daug puslapių. Mūsų pavyzdyje yra elektroninė parduotuvė su standartine WooCommerce URL struktūra.

Veiksmų planas

1. Surasti GSC puslapius su statusais

  • Crawled – currently not indexed
  • Discovered – currently not indexed

GSC not indexed

2. Išeksportuoti duomenis ir atfiltruoti reikalingas kategorijas

eksportas

kategoriju filtravimas

3. Atrinkti kategorijas, kurios turėtų būti randamos Google paieškoje

Kiekvienas SEO specialistas žino kokios kategorijos turėtų būti suindeksuotos

4. Pateikti GSC indeksavimui iš naujo

Prieš pateikiant į GSC indeksavimui, paskutiniame žingsnyje reikia padaryti kiekvieną puslapį patrauklesniu nei jis atrodo dabar.

  • Patikrinti turinį
  • Technines klaidas (pvz 4XX ir 5XX)

Konkreti situacija

WooCommerce el. parduotuvėje yra virš 3000 puslapių  su statusu „not indexed”

Iš ~3000 puslapių radome 69 kategorijų ir subkategorijų, kurios turi būti suindeksuotos.

Rugpjūčio 2 dieną, pradėsime puslapių patikrinimą, pagerinimą ir pateikimą į GSC.  Apie šios problemos sprendimo rezultatus pasidalinsime Facebook grupėje →