Lankytojų srauto didinimas – ko gero, kiekvienos internete esančios svetainės pagrindinis tikslas. Nesvarbu ar siūlote paslaugas, ar prekes, o galbūt tiesiog norite daugiau lankytojų jūsų rašomiems straipsniams.
Kalbant atvirai, yra daugybė būdų pritraukti į interneto puslapį didesnį skaičių auditorijos. Šiame įraše mes juos ir aptarsime.
Lankytojų srauto didinimas reklama
Ko gero, žinomiausias būdas kaip pritraukti lankytojus į savo svetainę. Dažniausiai verslininkų bei svetainės administratorių renkamiesi būdai (“Google Adwords”, reklama kitose svetainėse), negali garantuoti aukščiausio efektyvumo, kadangi akivaizdžios reklamos vartotojai papraščiausiai vengia.
Nors, tokio būdo ir negalime pavadinti itin veiksminga, jos aspektus vistiek verta aptarti. Žemiau esančiose sekcijose mes aptarsime ne tik reklamos būdus, tačiau ir pateiksime žymiai patrauklesnį variantą tiek jums, tiek jūsų lankytojams.
“Google Adwords” – paieškos sistemos remiamas reklamos būdas
Pati “Google” paieškos sistema internetiniams verslams siūlo rinktis “Google Adwords” reklaminę kampaniją. Tai visiškai legalus ir gerai matomas reklamos metodas, pagal tam tikrą raktažodžių užklausą rodantis jus pirminėse pozicijose.
Štai pavyzdys kurį pasirinkome šiam įrašui, naudojome užklausą “papildai lieknėjimui”:
Kaip matoma iš paeiškos rezultatų, pirmi 3 iš 4 vartotojams atvaizduojamų “Google” paieškos sistemos rezulatatų yra ieškotos produkcijos reklama. “Google Adwords” kampanija, dėl savo lankstumo ir pritaikomumo įvairiose šalių rinkose pelnė ne vieno internetinio verslo pasitikėjimą.
Žemiau pateikiame šio lankytojų srauto didinimo būdo pliusus ir minusus.
Pliusai
- Maksimalus aktualumas – jūsų reklama vartotojams bus rodoma tik pagal jūsų pasirinktus raktažodžius, taigi galite būti tikri, dėl jos aktualumo. “Google” ne kartą yra minėjusi, jog jos misija, tiekti vartotojams reikalingiausius jiems rezultatus. Todėl, jūsų reklamos vieta ir atvaizdavimu, bus garantuotai pasirūpinta.
- Lengvai pasiekiami aukšti paieškos rezultatai – dažniausiai nusipirkus reklamą “Adwords” aukcione jūs galite tikėtis nuo 1 iki 5 pozicijos vartotojo paieškos rezultatuose. Tai yra lengvas ir greitas būdas būti matomiems, ypač nišinėse rinkose, kur konkurencijos nėra daug. Jeigu siekiate kokybiškos reklamos populiariausioje paieškos sistemoje – “Adwords” kampanija yra puikus pasirinkimas, dėl savo patikimumo ir lankstumo.
- Lengvai apskaičiuojamas – kampanijos sekmė gali būti nesunkiai apskaičiuojama CTR (angl. Click-To-Rate) reitingu.Kitaip tariant tai ant jūsų reklamos paspaudusių ir svetainėje prasmingą veiksmą atlikusių žmonių skaičius.Jei vartotojas susidomėjo jūsų siūlomomis paslaugomis, užsiregistravo, paliko savo duomenis ar nusipirko prekę, visa tai reikš aukštą tokio reitingo rezultatą.Su “Adwords” galėsite matyti visus reikalingus duomenis apie reklamą paspaudimus, kiek laiko praleidžiama svetainėje vidutiniškai, tą patį CTR ir kitus skaičiavimus.
Minusai
- Nenatūraliai atrodantys rezultatai – Didžiausias toks reklamos minusas – reklama per daug akivaizdi, kadangi kairėje užklausos pusėje vyrauja nedidelis indeksas (skelb.) rodantis, jog tai yra skelbimas.Nors jūsų įrašas bus aukščiau nei natūralūs paieškos rezultatai, mažai tikėtina, jog žmonės tokias nuorodas spaus, kadangi niekas nemėgsta į akis lendančių reklamų ir akivaizdaus skelbimo.
- Reikia nemažai laiko įvertinti kampanijos sėkmę – Nors kiekvieną dieną matysite kiek kartų ant jūsų reklamos yra paspaudžiama, neretu atveju, teks palaukti, norint pamatyti ar jūsų investicija tikrai atsiperka.Minimalus marketingo ekspertų rekomenduojamas periodas – palaukti kol surinksite 200 paspaudimų ant savo reklamos.Toks kiekis leistų susidaryti bent bazines išvadas.Anaiptol, jeigu jūs sulaukiate vos nuo 5 iki 10 paspaudimų per dieną, gali tekti laukti nemažai laiko, kol susirinksite aktualų paspaudimų skaičių. Žinoma, visą laukimo laikotarpį jūs turėsite už reklamą mokėti.
- Svetainės optimizacija – neišvengiama. Neturint tinkamos svetainės optimizacijos, rezultatuose jūs būsite rankuojami žemiau nei jūsų “Adwords” konkurentai.Kiekvieną kartą kai vartotojai suveda tam tikrą užklausą į paieškos sistemą, “Google” visų pirma atsižvelgia į tai, kokį biudžetą savo reklamai skyrėte ir kiek jai skyrė jūsų konkurentai.Tarkime, paskiriate 10eur biudžetą, o jūsų konkurentai 100eur, tiems patiems raktažodžiams.Aukciono principu veikianti sistema leidžia suprasti, jog jeigu turite mažiau biudžeto, būsite žemiau nei kiti.Tačiau taip nėra.”Google” nuolatos akcentuoja SEO ir tinkamai optimizuoto turinio svarbą.Jeigu jūsų svetainė yra pakankamai gerai sutvarkyta ir tikrai turi tai ko ieško žmonės, jūs būsite aukščiau nei kiti.
Reklama kituose tinklapiuose (backlinks)
Dar vienas būdas didinti savo puslapio matomumą – reklama kitose svetainėse. Greičiausiai pastebėjote ieškodami informacijos ar skaitinėdami internetinius straipsnius, po tekstu ar greta jo esančius reklaminius paveikslėlius.
Internetinio marketingo pasaulyje šie reklaminiai logotipai yra vadinami baneriais (angl. banner).
Pavyzdys:
Tai taip pat yra tam tikrų pliusus bei minusus turintis lankomumo didinimo būdas.
Juos – taip pat aptarsime.
Pliusai
- Ko gero matomiausia reklamos forma internete – Pagrindinis jūsų tikslas turėtų būti sukurti puikų banerio dizainą atspindintį jūsų šūkį, frazę ar norimą parduoti produkciją. Turint patrauklų paveikslėlį galima tikėtis lankytojų paspausdimų ir susidomėjimo.
- Lengvai apskaičiuojami – kaip ir su “Adwords” metodu, banerius labai patogu sekti, norint žinoti jų kampanijos sėkmę. Norint maksimalizuoti sėkmę, svarbiausias žingsnis – aiškus reklamos tikslas. Skirtingoms reklamoms iškėlus joms atitinkamus tikslus, galėsite sekti jų pasisekimą.
- Nesunku kontroliuoti kur reklama bus rodoma – prieš parduodant logotipą į svetainę galite lengvai sekti kokiose svetainėse ji reklama bus atvaizduojama. Taip galite būti užtikrinti, kad jūsų reklamą matys tik ta auditorija kurios jūs siekiate.
Minusai
- Aiškių tikslų neišsikėlimas – neturint aiškaus reklamos tikslo ir nepaskiriant pakankamai laiko strategijos formavimui ir duomenų kaupimui, jūsų kampanija gali sulaukti nesekmės. Paprasčiausiai negausite tikslių duomenų apie tai kaip kiekvienam baneriui “sekasi” besireklamuojant kitose svetainėse.Galimos netikslių duomenų pasekmės – veltui išsvaistyti finansiniai ir laiko resursai bei nepasiekta potenciali klientūra.
- Tinkamas baneris – nemažos investicijos – Vien gero reklaminio šūkio jums neužteks. Norint turėti profesionalų ir patrauklų logotipą, gali tekti samdytis grafikos dizainerį. Tai jūsų verslui kainuos ir laiko, ir pinigų.Tik jeigu tikrai manote, kad į tokią pobūdžio reklamą investuoti apsimoka, rekomenduojame naudoti tokį lankomumo didinimo būdą.
- Reklamų blokai – nepaslaptis, jog nemaža dalis internete naršančių žmonių naudoja reklamas blokuojančius įskiepius (angl. Adblock plugins). Šie papildiniai blokuoja iššokančias reklamas (angl. pop-up ads), nenorimus vaizdo klipus bei tarp jų – banerius.Žinoma, yra būdų kaip tokias programėles apeiti, tačiau ar verta piktinti savo potencialius klientus, kurie reklamų matyti paprasčiausiai nenori?
Užtat mes – siūlome metodą kuris pralenks abu prieš tai minėtus reklamos būdus.
Ar žinote, jog svetainė gali save reklamuoti pati ir visiškai natūraliai?
Pristatome – pilną svetainės SEO optimizacijos metodą, garantuosiantį didesnį tikrų lankytojų srautą.
Efektyviausias būdas lankomumui didinti – tinkamas svetainės SEO optimizavimas
Nepaslaptis, jog didžiąją dalį sau reikiamos informacijos susirandame pirmuosiuose “Google” paieškos sistemos puslapiuose, retai kuris peržvelgdami tolimesniuose puslapiuose esančius užklausų rezultatus.
Taigi, matomumas paieškos rezultatų pirmame puslapyje – mūsų manymu, pati geriausia tinklapio reklama. Lengvai surandamas jūsų internetinis puslapis, reiškia daugiau lankytojų. Daugiau lankytojų – didesnis pelnas ir jokių papildomų reklamos kaštų.
SEO (angl. Search Engine Optimization) – tai internetinio puslapio optimizavimas paieškos sistemoms, su tikslu pakelti ją į kuo aukštesnius užklausų rezultatus.
Kalbant apie SEO optimizavimo procesą, į jį įeina daug darbų, tačiau juos galima suskirstyti į dvi pagrindines kategorijas:
- Vidinės optimizacijos darbai – greičio, kodo, turinio, patogumo optimizacija svetainės viduje.
- Išorinės optimizacijos darbai – sąsajos su socialiniais tinklais, viešieji ryšiai bei sujungimas su kitais internete esančiais resursais.
Norite paskaityti apie optimizacijos darbus išsamiau? – spauskite čia.
Tinkamai pritaikytas individualus veiksmų planas ir pasirinkta optimizacijos strategija – garantuos aukštos kokybės rezultatus.
Kodėl yra svarbu optimizuoti internetinę svetainę?
Pritaikius SEO strategiją jūsų tinklapiu, vartotojai svetainę suras pagal tikslius raktažodžius, ieškodami tai – ko jiems reikia.
Vadinasi, jie ras jus savo noru ir bus potencialūs klientai.
Įgyvendinus SEO optimizavimą, rezultatai liks ilgalaikiai, o svetainės lankomumas padides kelis kartus. Tad kartą investavus, rezultatai greitai pranoksta išlaidas. Vartotojams bus lengva rasti, jums – paprasta parduoti.
Susidomėjote ir norite natūraliai padidinti lankytojų srautą?
Nedvejokite ir susisiekite su mumis šiandien. Padėsime sužinoti daugiau apie SEO optimizaciją, WEB marketingo strategijas ir kokiais būdais gerinti jūsų internetinio verslo strategijas.