404 puslapis yra klaidos pranešimas.
404 klaida nurodo, kad serveris nerado užklausto svetainės puslapio. Ši klaida dažnai atsiranda, kai puslapis buvo pašalintas, pervardytas ar jo URL buvo neteisingai įvestas.
Klaidos pranešimas „404 Not Found“ paprastai rodomas kaip tinklalapio turinys. 404 puslapių dizainas dažnai optimizuojamas, kad padėtų lankytojams surasti kitą informaciją.
404 puslapiai gali turėti lankytojui draugiškų žinučių. Kūrybiškai optimizuotas 404 puslapis padeda išlaikyti naudotojus svetainėje.
404 klaidos ir SEO
404 puslapis turi tiesioginę įtaką svetainės SEO. Daug 404 klaidų gali pakenkti indeksavimui. Paieškos varikliai vertina prastai prižiūrimas svetaines žemiau.
Optimizuoti 404 puslapiai mažina atmetimo rodiklį. Jie nukreipia lankytojus į veikiančius puslapius.
Stebint neveikiančias nuorodas, tobulinamas SEO. Reguliarus neveikiančių nuorodų stebėjimas leidžia išspręsti problemas ir pagerinti SEO reitingus.
Kaip ne SEO specialistui sužinoti apie 404 klaidas?
Ne SEO specialistas gali sužinoti 404 klaidų kiekį tinklapyje naudodamas kelis metodus:
- „Google Search Console“ pateikia klaidų ataskaitas. Prisijungus galima peržiūrėti „Coverage“ skiltyje rastas 404 klaidas.
- Interneto įrankiai aptinka neveikiančias nuorodas. Pavyzdžiui, „Ahrefs“, „Screaming Frog“ arba „Website Auditor“ automatiškai analizuoja svetainę ir parodo klaidas.
- Naršyklės įskiepiai aptinka klaidas realiu laiku. Įrankiai, pvz., „Check My Links“, skenuoja atidarytus puslapius ir pažymi neveikiančias nuorodas.
- Serverio žurnalai rodo klaidų statistiką. Hostingas ar serverio paslaugų teikėjas pateikia 404 klaidų įrašus.
- Turinio valdymo sistemos įrankiai. Jei svetainė sukurta naudojant „WordPress“ ar kitą platformą, specialūs papildiniai, pvz., „Redirection“, padeda aptikti 404 klaidas.
Kaip atrodo blogas 404 puslapis
Dažnai tinklapių administratoriai nesirūpina 404 puslapiais, todėl lankytojai mato nestilizuotus 404 puslapius ir greitai palieka tinklalapį.
Įdomūs 404 puslapių pavyzdžiai
Patarimai ir rekomendacijos
Rodykite vienodą antraštės ir poraštės navigaciją 404 puslapyje
Pridėjus populiarias nuorodas, naudotojai gali greitai ir lengvai pasiekti pagrindinius svetainės puslapius.
Tai taip pat suteikia pranašumą – 404 puslapis išlieka nuoseklus su likusia svetainės struktūra, kas, kaip minėta anksčiau, yra svarbu mažinant atmetimo rodiklį.
Išverskite savo 404 puslapį į kelias kalbas
404 terminologija ir taip gali būti paini, o jei ji pateikiama kalba, kurios naudotojai nesupranta, tai dar labiau apsunkina situaciją.
Jei jūsų svetainė yra daugiakalbė, turėtumėte sukurti kelias 404 puslapio versijas kiekviena jūsų aptarnaujama kalba.
Parengus šias versijas, galima nustatyti taisykles, kurios rodytų tinkamą versiją pagal kalbos katalogą, kurį naudotojas bandė pasiekti.
Savaime suprantama, žmonėms patinka vartoti turinį savo gimtąja kalba.
Išvertę savo 404 klaidos puslapį, pagerinsite lankytojų ryšį su jūsų prekės ženklu ir svetaine.
Įtraukite šiek tiek humoro į savo 404 puslapį
Atsidūrus „puslapis nerastas“ situacijoje, lankytojai gali greitai supykti.
Vienas iš geriausių būdų sumažinti jų susierzinimą ir praskaidrinti nuotaiką – įtraukti humoro dozę. Juokinga frazė ar įdomi animacija gali greitai pakeisti „velnias!“ į „o, kaip smagu!“.
Sukurkite 404 segmentą GA4
Galite sukurti segmentą „Google Analytics“, kad stebėtumėte apsilankymus puslapiuose, grąžinančiuose 404 klaidas. Norėdami tai padaryti, eikite į „Administravimas“, tada „Segmentai“ ir pasirinkite „Naujas segmentas“.
Tada spustelėkite „Sąlygos“ ir nustatykite filtrą, kuris segmentuos visus puslapius su jūsų anksčiau nustatytu puslapio pavadinimu. Pvz., „Puslapis nerastas – Jūsų tinklapio pavadinimas“. Naudokite šią ataskaitą, kad rastumėte ir ištaisytumėte 404 klaidas bei stebėtumėte 404 klaidos puslapio veiksmingumą.
Pagalba su 404 ir rinkodara
EASYSEO komanda gali sukurti unikalų 404 puslapį, pritaikytą jūsų verslui. Parašykite mums jeigu norite paversti jūsų 404 puslapį į pardavimų įrankį.