Vidutiniškai, lankytojai svetainėje lankosi 15 sekundžių ir dauguma, gali būti, kad net negrįš antrą kartą.

Dėl šios priežasties, rinkodaros specialistai, dažnai kalba apie klientų ir jų el. pašto adresų sąrašų sudarymo svarbą.

Ar jūsų klientų el. pašto adresų sąrašas turi strategiją? Ar jūs tiesiog siūlote savo klientams prenumeruoti savo naujienlaiškį, nieko nesiūlydami mainais?

Kodėl pasiūlymas prenumeruoti naujienlaiškį yra bloga idėja? Todėl, kad elektroninis paštas yra asmeninis dalykas.

Žmonės nėra linkę lengvai dalintis savo asmenine informacija, nebent tai, ką jūs siūlote, yra jiems aktualu ir iš to galima gauti realią naudą.

Kalbesime apie Lead Magnet marketingo strategiją. Toliau tekste bus vadinama Magnetu.

Magnetas – nemokamas naudingos informacijos suteikimas mainais už el. pašto adresą.

Magnetu gali būti laikoma:

  • Prenumeratos pasiūlymas;
  • Patarimai (How-to);
  • Nuolaidų kuponai;
  • Freemium (Nemokami pasiūlymai);
  • El. knygos, sąrašai, kursai, webinarai…

Kadangi, Magneto pagalba galima akimirksniu patenkinti skaitytojo poreikį t.y. išspręsti jo problemą, šiame skaitmeniniame amžiuje Magnetas yra labai vertinamas. Geriausia, kad informacija, kurią gauna prenumeratorius, galima būtų parsisiųsti.

Geriausi Magneto strategijos rezultatai galimi apjungus Magneto, PPC ir SEO paslaugų strategijas.

Koks yra Magneto tikslas?

Pagrindinis Magneto tikslas yra privilioti žmones, kurie domisi jūsų turiniu, patekti į jūsų el. pašto adresų sąrašą. Ateityje sieksite juos paversti klientais, naudodami Magneto taktiką elektroniniu paštu.

Siūlyti Magnetą yra gyvybiškai svarbi turinio rinkodaros dalis, kuri sukuria ištikimą auditoriją ir, savo ruožtu, efektyviai vysto jūsų verslą.

Kodėl geriau paprašyti el. pašto adreso, o ne kreditinės kortelės?

Tik 2% pirmą kartą apsilankančių svetainių lankytojų perka – ir tai taikoma kruopščiai sukurtoms svetainėms, kurios puikiai optimizuotos konvertavimui.

Ką daro kiti? Jie tiesiog naršo jūsų svetainėje ir išeina.

Taigi, jeigu didžioji dauguma lankytojų nėra pirkėjai, tikėtina, kad po to norėsite persekioti juos siūlydami savo produktą ar paslaugą.

Ką daryti vietoj to? Paprašykite lankytojo el. pašto adreso. Tai darydami, jūs prašote leidimo palaikyti ryšį.

Jūsų iššūkis, be abejo, yra užmegzti santykius, užsitarnauti jų pasitikėjimą. Tam padaryti reikia laiko ir, dažniausiai, pakartotinių veiksmų.

Tuo pačiu turite galvoti ir apie pardavimus

Žmonės, prisijungiantys prie jūsų sąrašo, nebūtinai pirks jūsų prekę ar paslaugą. Perduodami savo el. pašto adresą, jie investuoja į tam tikrą pasitikėjimą jumis. Jie tikisi gauti tam tikrą vertę.

Pirmiausia, turite parduoti jiems idėją.

Lankytojai nenurodys el. pašto adreso vien dėl to, kad jų kelyje įdėjote formą, kurioje rašoma: „Čia įveskite savo el. pašto adresą“ arba „Prisiregistruokite gauti mūsų naujienlaiškį“.

Kur yra vertės pasiūlymas? Kur yra magnetizmas? Kur yra priežastis pasitikėti?

Norint gauti žmogaus el. paštą, reikia pateikti patrauklų pasiūlymą ir įtikinamą raginimą veikti.

Kas daro jūsų pasiūlymą patraukliu?

Aktualumas.

Jūsų skaitytojas nori išspręsti problemą. Pirmasis jūsų supratimas, kokia yra problema, turėtų būti pateiktas skaitytojo puslapyje.

Pažvelkime į tai, kas vyksta čia ir dabar – šiame puslapyje. Jūs matote daugiau nei 400 žodžių įrašą, skirtą atsakyti į esminius klausimus apie Lead Magnet.

Mano manymu:

  • Jums įdomu, kas yra Lead Magnet;
  • Jums dar neteko su tuo susidurti;
  • Norite sužinoti, kaip kurti Magnetą;
  • Norite pamatyti pavyzdžių;
  • Norite įrodymų, kodėl verta kurti Magnetą;
  • Norite sužinoti, ką daryti gavus el.pašto adresą;
  • Jums tiesiog reikalinga pagalba, kuriant Magnetą.

Kurdami pagrindinį Magnetą, atminkite šias idėjas:

Rezultatai – sužavėkite savo klientus Magnetu, kuris žada skaitytojui priartėti prie norimo rezultato.

Specifiškumas – būkite aiškūs. Pasakykite skaitytojams, ką jie gaus. Būkite labai aiškūs kalbant apie naudą, kurią suteikia registracija.

Momentinis atpildas – visi nori nuorodų, paspartintų pamokų, kurias galima nedelsiant pritaikyti.

Jei nuspręsite pateikti pasiūlymą su „lašinimo“ strategija (kai jūsų turinys pristatomas palaipsniui iš eilės), pabrėžkite pirmojo segmento pranašumą. Pavyzdžiui, jei pažadėtume jums 12 dalių seriją apie Magnetus, pirmoje žinutėje tikriausiai pateiktume 10 paprastų šablonų, kaip sukurti Magnetą per valandą.

Autoritetas – Magnetas dažnai yra jūsų rinkodaros kanalo įėjimo taškas. Pateikite turinį, kuris parodo, kad esate ekspertas. Nebijokite duoti svarbiausių patarimų.

Vertė – mokamas ar ne, jūsų sukurtas turinys turi būti vertingas. Tikslas – padaryti turinį tokiu vertingu, kad net ir jums paprašius, žmonės už tai mokėtų pinigus.

5 Magneto pavyzdžiai

Toliau norime pasidalinti su jumis Magnetų tipais ir strategijomis, kurias rekomenduojama daryti norint populiarinti savo verslą ir susilaukti daugiau klientų

El. knyga

El. knyga yra puikus pasirinkimas jūsų pirmajam Magnetui. El. knyga yra lankstaus formato ir turite daug galimybių kūrybiškumui. Populiariausias stilius, žinoma, yra „kaip“ vadovas.

Nors el. knygos turinį internete galite pateikti įvairiais būdais, populiariausias yra PDF formatas, nes skaitytojai nori jį parsisiųsti ir išsisaugoti.

El. knygas galima lengvai sukurti sukūrus kelis tinklaraščių įrašus, susijusius su konkrečiomis temomis, į vieną leidinį. Arba galite strategiją pakeisti atvirkščiai: sukurkite kelių skyrių el. knygą, o po to paskelbkite kelis tinklaraščio įrašus remdamiesi ja.

pavyzdys

Atvejo analizė (case study)

Atvejų analizės ar klientų sėkmės istorijos yra šiuolaikinės rinkodaros pagrindiniai elementai. Mūsų sėkmes istorijų pavyzdžius galite rasti čia →

Kadangi žmonėms įdomu istorijos apie kitus, daugelis kompanijų naudoja atvejų tyrimus nes:

  • sužinoma, kaip kitos bendrovės sprendžia problemas;
  • atvejų analizėse dažnai pateikiamos naudingos išvados;
  • žmonės mėgsta skaityti apie kitus žmones ar jų patirtis, paprastai ir aiškiai.

atvejo analize

Checklist ( darbų sąrašas )

Darbų sąrašai tikrai veikia. Nors atrodo tai visiškai paprastas būdas,  dažnam lankytojui jis patrauklus parsisiųsti ir vykdyti.  Žemiau yra pavyzdys mūsų naudojamo checklist’o.

checklistas

Kursai

Yra daug galimybių siūlant kursus:

  • galite pasiūlyti bet kokio ilgio kursą: 3 – 30 pamokų;
  • turinys gali būti vaizdo, garso, grafika ar bet koks jų derinys;
  • suteikite tiesioginę prieigą prie viso turinio arba nustačius automatinius laiškus, pateikite informaciją palaipsniui.

Svarbiausia, sutelkti dėmesį į kliento opiausios problemos sprendimą. Puikus būdas nustatyti būsimą kursą yra išanalizuoti savo svetainę, ieškant turinio, kuris pasirodė esąs magnetinis. Ar galite atskleisti tris ar daugiau kūrinių ta pačia tema? Bingo. Tai gali tapti itin vertingu kursu.

video kursai

Webinaras

Internetinis seminaras (webinaras)  labai geras Magneto pavyzdys. Kartais jie yra mokami, tačiau 99% – nemokami.

Sėkmės paslaptis? Sukurti vertingą ir nemokamą internetinį seminarą.

Internetiniai seminarai, turintys puikius magnetinius pavadinimus, pasieks jūsų pirmąjį tikslą (kuris yra šio straipsnio objektas) – sugeneruoti el. laiškus.

Tinkliniai seminarai, pasižymintys puikiais pavadinimais pasiekia dar daugiau. Jie gali:

  • konvertuoti dalyvius į klientus;
  • padidinti lojalumą;
  • skatinti naujų ir esamų klientų atstovavimą.

Ką galima padaryti, rengiant internetinį seminarą:

  • parodyti savo patirtį, savo įmonės ekspertus įvairiose srityse arba pakviesti svečius prisistatyti;
  • pateikti specialų pasiūlymą – mokamą ar nemokamą, kad apdovanoti žmones už dalyvavimą;
  • užmezgus ryšius su kitomis įtakingomis įmonėmis, pasiūlyti pristatyti internetinius seminarus jų auditorijai. Paprastai priimančioji šalis atsakys pateikdama jums užsiregistravusių el. pašto adresus.

webinaro lead magnet

Jeigu jus domina „Lead Magneto” kūrimo ir naudojimosi online mokymai, susisiekite su mumis el. paštu.