Kas yra SearchGPT

SearchGPT – tai dirbtinio intelekto pagrindu veikiantis paieškos modelis, sukurtas greitai ir tiksliai atsakyti į vartotojo klausimus. Skirtingai nuo įprastų paieškos sistemų, kurios tik pateikia nuorodų sąrašą, SearchGPT teikia kontekstinius atsakymus į klausimus, tačiau taip pat rodo nuorodas į šaltinius, kad vartotojas galėtų patikrinti informaciją ar sužinoti daugiau.

Search GPT optimizavimo paslaugos →

SearchGPT naudoja didelę duomenų bazę ir natūralios kalbos supratimo algoritmus, todėl geba apdoroti sudėtingesnius klausimus, integruoti informaciją iš skirtingų šaltinių ir pateikti pritaikytus atsakymus kartu su patikimomis nuorodomis.

Taip pat realiuoju laiku naudoja pasiekiamą informaciją iš viešai prieinamų šaltinių. Tai apima naujienų svetaines, enciklopedijas, mokslinius straipsnius bei kitus patikimus informacijos šaltinius. Esant specialiems poreikiams, SearchGPT gali naudotis konkrečiomis duomenų bazėmis, jei jos yra integruotos arba prieinamos per viešąją prieigą.

SearchGPT ir ChatGPT

ChatGPT ir SearchGPT yra dirbtinio intelekto modeliai, sukurti „OpenAI“. Jie abu atsakinėja į klausimus, bet skiriasi tikslais ir informacijos šaltiniais. ChatGPT yra skirtas pokalbiams ir naudoja vidines duomenų bazes.

SearchGPT pritaikytas paieškai ir, be vidinės informacijos, naudoja ir interneto šaltinius, kad pateiktų naujausius faktus. Nors abu modeliai veikia panašiai, SearchGPT labiau orientuotas į paiešką ir realaus laiko informaciją.

SearchGPT vs. Google

 

search gpt seo rezultatai

SearchGPT rezultatas

SearchGPT ir Google

SearchGPT ir Google

SearchGPT tampa panašus į „Google“, nes abu įrankiai siekia greitai pateikti atsakymus į vartotojų klausimus. Tačiau jų veikimo būdas skiriasi: „Google“ rodo nuorodų sąrašą, iš kurio vartotojas turi pasirinkti informaciją, o SearchGPT tiesiogiai formuluoja atsakymus, integruodamas informaciją iš vidinių ir išorinių šaltinių.

Iki šiol Google nesusidūrė su rimtesniu konkurentu nei SearchGPT. Kodėl? Nes SearchGPT siūlo tai, ko ieško daugelis vartotojų kai kalbama apie paiešką.

Pasikeitę vartotojų įpročiai rodo, kad vis daugiau vartotojų, ypač jaunesnio amžiaus grupės, nori gauti greitus, tiesioginius atsakymus, pateikiamus lengvai suvokiamais formatais. Jie nenori gauti nesusijusių ir neatitinkančių rezultatų, kuriems reikia daug slinkimo ir nuorodų. Būtent tai ir siekia išspręsti SearchGPT.

Pagrindiniai skirtumai

Funkcija SearchGPT Google paieška
Technologija Pažangūs dirbtinio intelekto modeliai, natūralios kalbos apdorojimas. Tradiciniai paieškos algoritmai, indeksavimas ir reitingavimas.
Vartotojo sąveika Pokalbių stiliaus, leidžia užduoti papildomus klausimus. Tradicinė paieška pagal užklausą.
Paieškos rezultatai Pateikia tiesiogiai apibendrintus atsakymus su nuorodomis į šaltinius. Pateikia tinklalapių nuorodų sąrašą.
Turinio atranka Pabrėžia asmeninę turinio atranką. Prioritetą teikia aktualiausiems indeksuotiems puslapiams.
Reklamos modelis Šiuo metu be reklamos, todėl rodomi geriausi rezultatai. Rezultatai su reklamomis paieškos viršuje, todėl geriausi rezultatai ne visada rodomi pirmiausia.
Realaus laiko duomenų integracija Realaus laiko informacija iš interneto. Dažniausiai remiasi indeksuotais duomenimis.
SEO orientacija Aukštos kokybės kontekstinis turinys. Dažniausiai raktinių žodžių optimizavimas, nuorodos, meta aprašymai ir kt.
Informacijos šaltinis Šaltiniai pateikiami tiesiogiai atsakyme, su nuorodomis į šaltinį. Tiesioginė nuoroda į šaltinį paieškos rezultatuose.

SearchGPT pagrindinis išskirtinumas yra jo rezultatų pateikimo būdas. Jis analizuoja kelis interneto šaltinius, apibendrina juos į tikslų atsakymą su citatomis. Jei vartotojas nori daugiau informacijos, jis gali užduoti papildomus klausimus, o SearchGPT išlaiko kontekstą per kelias sąveikas. Tai sukuria dinamišką ir asmenišką sąveiką, panašią į realų pokalbį.