Savaitės tema
Šioje SEO Trečiadienio serijoje šnekame apie internetinių verslų akcijos ir išpardavimo puslapius. Nemažai svetainių savininkų ar už turinį atsakingų žmonių daro rimtą klaidą – klientus apie akcijas jie informuoja naujienų sekcijoje ar svetainės bloge.
Tokie įrašai, nors ir informuoja klientus apie nuolaidas prekėms ir paslaugoms, dažniausiai būna nedidelės apimties ir paieškos sistemos yra laikomi nevertingais. Vėliau tampa sunkiau pakilti reitinguose pagal norimus raktažodžius ir su kokybiškais įrašais.
Aptariami klausimai
- Kodėl verta akcijas atskirti nuo kito svetainės turinio – blogo, naujienų ir t.t?
- Kaip akcijų įrašai gali paveikti svetainę iš SEO pusės?
- Ką daryti jei turime susikaupusių žemos kokybės įrašų?
- Kaip surūšiuoti akcijų įrašus?