turinio rinkodara

Turinio rinkodara – tai marketingo instrumentas, kurio pagrindas yra pastovus vertingo turinio kūrimas. Šio instrumento galutinis tikslas – pritraukus klientų dėmesį padidinti pardavimus.

Domina turinio rinkodaros paslaugos?Spauskite čia

Jeigu jūsų verslui reikia turinio rinkodaros paslaugų, EASYSEO komanda ištirs jūsų verslo rinką, sudėlios turinio rinkodaros planą, sukurs vertingą turinį, suformatuos jį ir patalpins jūsų svetainėje. Rezultato efektyvumui padidinti galime sujungti tekstinio ir vaizdinio turinio kūrimą su SEO paslaugomis.

Plačiau apie mūsų turinio rinkodaros paslaugas čia →

Susisiekite su mumis, jeigu norite sužinoti, ar jūsų turinio marketingas bus naudingas jūsų verslui.

Žemiau skaitykite apie turinio rinkodaros privalumus. O vienintelis galimas turinio rinkodaros minusas, tai tiesiog nekokybiškas ar klientui neaktualus turinys.

Turinio marketingo taikymo privalumai

3

  • Didėjantys pardavimai – vertingo ir kokybiškio turinio kūrimas įtraukia klientus. Jūs tampate jiems autoritetu savo srityje, o tai skatina didesnius pardavimus. Didėja tikimybė, kad žmonės pasirinks jus kaip profesionalūs, o ne jūsų konkurentus.
  • Taupomi pinigai – turinio marketingas užtikrins, kad jūs savo įmonę reklamuojate kokybiškai ir nešvaistote pinigų reklaminėms kampanijoms, kurios neduoda rezultatų ir nepasiekia jūsų verslo tikslinių auditorijų.
  • Didesnė tikimybė sulaukti ištikimų klientų – naudingo turinio kūrimas skatina žmones lankytis jūsų svetainėje, ieškant patarimų ar atsakymų į jiems rūpimus klausimus. Tai skatins juos skaityti blogą, žiūrėti vaizdo įrašus jūsų svetainėje. Jie matys, jog jūs tikrai išmanote savo sritį. Taip įgysite jų pasitikėjimą. Tikėtina, jog jie bus ne tik ištikimi jūsų svetainės lankytojai, bet ir įsigys jūsų prekes ar paslaugas. O kas žino, gal dar apie jus papsakos savo draugams ir artimiesiems.
  • Natūralus poreikis – tyrimai rodo, jog didžiausios pasaulyje kompanijos naudoja turinio rinkodarą, kadangi tai išties veiksmingas marketingo principas. Jo metu jūs kuriate naudą, natūralų žmonių poreikį įsigyti jūsų prekę ar paslaugą.

Kokiose marketingo formose svarbus turinys?

Turinys – visų marketingo formų pagrindas. Nesvarbu kokiu būdu jūs norite save reklamuoti, visuomet bus reikalingas tinkamas ir vertingas turinys.

Štai keli marketingo metodai (formos), kuriuose turinio aktualumas neabejotinas:

  • Socialinių tinklų marketingas – norėdami sulaukti sėkmės socialiniuose tinkluose, turite publikuoti tokį turinį, kuris gaus daugiau paspaudimų, pasidalinimų ir komentarų. Tai neturėtų būti kontroversiškas turinys ar pramoginis clickbait (masinantis įrašas), o aktuali informacija žmonėms.
  • SEO – paieškos varikliai kur kas geriau reitinguoja svetaines, kurios pastoviai kuria ir skelbia aukštos kokybės turinį. Tai yra pagrindinis svetainių rūšiavimo faktorius, į kurį atsižvelgia visos paieškos sistemos.
  • PR – sėkminga PR strategija remiasi turiniu, kuris rūpi žmonėms, tai nėra įmonės reklama. Jei jūs turite restoraną, žmonės norės matyti viską, kas susiję su maistu: maisto gaminimo patarimai, receptai, akcijos ir taip toliau. Klientams turite pateikti kokybiškas žinutes.
  • PPC – norint, kad PPC (angl. Pay-per-click) veiktų, jūsų reklamoms taip pat reikės kokybiško turinio. Kalbant apie paveikslėlius, tekstus, “Youtube” reklamas, geras turinys trauks žmonių dėmesį. Ko gero kiekvienas sutiks, jog  žiūrint vaizdo įrašus ar naršant internete, reklamos visuomet  švysteli pačiu netinkamiausiu metu. Jeigu jūsų reklama gebės sudominti žmogų, žadėdama kažką naudingo, didesnė tikimybė, jog jis jūsų siūlomą prekę ar paslaugą įsidėmės.
  • Inbound marketing (Atvykstamoji rinkodara) – tai priešingybė potencialių klientų paieškai. Jūs patys kuriate tai, kas žmonėms gali būti naudinga: blogo postai, patarimai, vaizdo įrašai. Čia turinys tampa svarbiausiu elementu, kuris skatina lankomumą, kadangi žmonės ateina patys, ieškodami jiems reikalingos informacijos.

Žinoma, turinys svarbus visais marketingo atvejais, tačiau pradedant įgyvendinti turinio marketingo strategiją gali kilti sunkumų.

Kokie žingsniai reikalingi įgyvendinti turinio rinkodaros strategiją?

turinio strategija

  • Niša – gerai pagalvokite apie nišą, kurioje norite būti matomas. Ar tai prekės/paslaugos? Kokios? Atsižvelgiant į tai turėsite kurti turinį ir jo įgyvendinimo strategiją. Tarkime, turite restorano verslą. Žmonėms ko gero bus aktualu matyti valgiaraščio naujienas, akcijas, galbūt keletą įdomių receptų. Tai tik keletas temų, kuriomis galite kurti turinį. Nišos išmanymas – raktas į sėkmingą turinio rinkodaros strategiją.
  • Iššūkiai – pagal savo planą išsiaiškinkite su kokiais sunkumais galite susidurti. Galbūt neturite galimybių kurti vaizdo įrašų reguliariai? Tokiu atveju galėtumėte tiesiog vesti blogą. Šiame žingsnyje svarbu koncentruotis į tai, kas jūsų verslo nišai tinkamiausia – kas jūsų verslo srityje žmones labiausiai domina. Jeigu neturite laiko rašyti patys, visada galite pasisamdyti profesionalius turinio kūrėjus, kurie jums padėtų įgyvendinti turinio marketingo strategiją.
  • Aktualumo tyrimas – išsiaiškinkite, koks turinys būtų tinkamiausias jūsų potencialiems klientams. Tai gali būti vaizdo įrašai, tekstai ir t.t. Išsiaiškinkite, kokiu būdu galėtumėte išspręsti klientų problemas, užuot siūlę tai, ko jiems visiškai nereikia. Pagrindinis tikslas šiame žingsnyje yra kurti turinį, kuris būtų įdomus ir aktualus, ir be abejo pateikiamas reguliariai.
  • Galutinis strategijos tikslas – turite iškelti aiškų tikslą savo strategijai. Ar norite didesnio lankomumo? Ar norite skatinti pardavimus? Taip geriau žinosite, kokio pobūdžio turinį kurti. Tikslas turėtų būti konkretus, pamatuojamas, įgyvendinamas, prasmingas ir aišku apibrėžtas laike.
  • Strategijos matavimas – sukūrus turinio rinkodaros strategiją ir planą, pradėjus ją įgyvendinti turite stebėti jo sėkmę. Viena iš tokių priemonių – “Google Analytics”, jos pagalba galite sekti reklaminių kampanijų pasisekimą.

Vertingo turinio kūrimas, tai marketingo instrumentas, kuris gali būti labai naudingas jūsų projektui.  Turinio rinkodaros strategijos įgyvendinimas turi nemažai niuansų ir reikalauja uolaus darbo ir kantrybės. Turinys jūsų svetainėje – šiame internetiniame amžiuje nėra tiesiog įdomus tekstas ar vaizdas, jis turi atlikti funkciją ir pritraukti potencialių klientų.

Domina turinio rinkodaros paslaugos?Spauskite čia