Vidinis SEO optimizavimas tinklalapiui

Vidinio optimizavimo paslaugos

EASYSEO komanda atlieka vidinį optimizavimą  beveik visoms svetainėms. Tam tikros turinio valdymo sistemos turi ribotas optimizavimo galimybes.

Mes atliksime vidinį optimizavimą patys arba su jūsų programuotojų pagalba. Jeigu jūs norite, kad EASYSEO komanda atliktų vidinį optimizavimą jūsų projektui, parašykite mums jūsų svetainės pavadinimą ir turinio valdymo sistemos pavadinimą, jeigu žinote.

Optimizavimo darbų sąrašas ir terminai

Priklausomai nuo projekto sudėtingumo, vidinio optimizavimo darbai gali užtrukti nuo 3 iki 5 savaičių.

Prieš atliekant darbus, EASYSEO komanda atlieka pilną vidinį SEO auditą ir sudaro darbų sąrašą, pagal kurį mūsų arba kliento programuotojai atlieka pataisymus.

Kas yra vidinis SEO

Tinklapio vidinis SEO optimizavimas yra vienas iš svarbiausių jos tvarkymo žingsnių. Norint pasiekti aukštesnes pozicijas paieškos sistemose,  būtina tinkamai sutvarkyti jos turinio elementus, nuorodas ir bendrą puslapio užkrovimo greitį.

Tik sutvarkius vidinę architektūrą galima eiti toliau, pradėti išorinio optimizavimo darbus ir susieti svetainę su kitais internete esančiais resursais.

Vidinis puslapio optimizavimas skirstomas į dvi vienodai svarbias dalis: turinio optimizavimas ir kodo optimizavimas.

Užsakyti vidinio optimizavimo paslaugasSpauskite čia

Kaip vyksta vidinio optimizavimo atlikimo procesas mūsų įmonėje?

Užsisakius tokio pobūdžio paslaugas yra galimi du vidinės puslapio architektūros tvarkymo būdai:

Kodo ir turinio optimizavimą atlieka mūsų komanda

Mūsų komanda atlieka SEO auditą, o klientui suteikus prieigą prie svetainės administravimo ir serverio failų mes atliekame vidinį kodo ir turinio optimizavimą. Gebame atlikti darbus su tokiomis Turinio Valdymo Sistemomis (Content Management Systems) kaip „WordPress”, „Joomla”, „CMS Made Simple” ir „Prestashop”.

Tvarkydami klientų svetaines, visados atsižvelgiame į naujausius SEO standartus,  kurie nuolatos keičiasi. Manome, jog tokių darbų atlikimui yra reikalingas lankstumas ir gebėjimas tobulėti, todėl savo veiklą remiame šiomis vertybėmis.

Kodo optimizavimą atlieka kliento programuotojai

Jei kliento turinio valdymo sistema yra “custom”, kitaip tariant, perdaryta savaip ir mums mažai žinoma, po SEO audito mes sudarome SEO darbų planą ir patikime kodo optimizavimo darbus atlikti kliento programuotojams.

Šiuo atveju jūsų paskirti programuotojai atlieka darbus pagal mūsų sudarytą sąrašą, o mes periodiškai juos konsultuojame ir tikriname atliktų darbų kokybę.

Po pilnai atliktų kodo ir greičio optimizavimo darbų, mes atliekame turinio optimizavimą paieškos sistemų robotams ir lankytojams.

Žemiau galite pamatyti visus vidinio optimizavimo tipus, kuriuos atliekame darbo metu.

Vidinis optimizavimas svetainei – pagrindiniai žingsniai

Populiariausi mūsų atliekami vidinio tinklapio optimizavimo darbai yra tokie:

  • Greičio krovimo optimizavimas – ne paslaptis, jog niekas nemėgsta, kai svetainė kraunasi pernelyg ilgai ir nėra galimybės gauti svarbiausios informacijos akimirksniu. Pasirūpinsime, jog klientai užėję į jūsų puslapį, jo turinį matytų aiškiai ir greitai. Kadangi, tai vienas iš svarbiausių faktorių pagal kurį puslapiai yra rankuojami paieškos sistemose, mes prioritetizuojame greitį, kaip vieną iš svarbiausių optimizacijos etapų.
  • Kodo optimizavimas – svetainė taip pat privalo būti tinkamai suprogramuota. Dėl netinkamos architektūros, turinyje dažnai atsiranda „skylių”, kitaip tariant, tuščių puslapių be turinio, kurį paieškos sistema mato ir indeksuoja kaip svetainės dalį. Nors gali pasirodyti, jog tai nėra svarbus dalykas, nes klientai tų akivaizdžių programavimo klaidų nemato, tai gali būti priežastis dėl ko jūsų pozicijos patiria nuosmukį. Atlikus vidinį optimizavimą tokio pobūdžio klaidos bus ištaisytos ir galėsite būti užtikrinti, jog ši svetainės dalis yra tinkamai apipavidalinta.
  • Onpage faktorių optimizavimas – čia įeina atsižvelgimas į tai kaip jūsų turinyje vyrauja raktažodžiai. Remiantis naujausiais SEO standartais, jie turi vyrauti aiškiai ir matomai tiek klientams, tiek paieškos sistemų robotams. Tvarkome svetainės turinį atsižvelgdami į kiekvieno kliento veiklą ir jiems geriausiai tinkančius raktažodžius. Šie turėtų būti įtraukti į teksto antraštes, ne tik tiesiogiai, tačiau ir naudojant sinonimus, puslapio nuorodose ir atsispindėti pačiame įraše. Žinoma tai nereiškia, jog turinyje jų turėtų būti per daug. Už raktažodžių perpildymą ir bandymą gauti dirbtinį lankomumą jūsų svetainė gali būti ne tik nubausta, bet ir atsidurti dar prastesnėje situacijoje, nei prieš tai. Jeigu jūsų tikslas yra tobulinti svetainės darbą, raktažodžius būtina naudoti protingai, turint aiškią strategiją.
  • Usability ir vartotojų patirties (UX) optimizavimas – čia atsižvelgiama į puslapio patogumą bei dizainą. Pagalvokite ar būtų malonu skaityti netvarkingą, suspaustą tekstą su per mažais ar per daug ištemptais paveikslėliais? Tikriausiai, ne. Svetainės dizainas ir pritaikymas įvairiems įrenginiams yra nemažiau svarbus nei prekės ar paslaugos esančios jūsų įmonės kataloge ar raktažodžių kupinas tekstas, siekiantis jas parduoti. Nuo 2015m. „Google” paieškos sistema integravo algoritmą, kuris baudžia svetaines tinkamai nepritaikytas mobiliesiems telefonams. Akivaizdu, jog mobiliųjų įrenginių vartotojų skaičius ateityje tik augs, todėl svetainės  pritaikymas mobiliesiems telefonams turi būti prioritetas atliekant svetainės vidinį optimizavimą.
  • Turinio optimizavimas – jūsų puslapyje esantis turinys turi būti tvarkingas. Įrašų tekstai turi turėti atitinkamas antraštes (angl. headings) ir subantraštes (angl. subheadings) su raktažodžiais. Puslapiuose esančios medijos (paveikslėliai, vaizdo įrašai, garsiniai failai) turi būti aiškiai sužymėti ir matomi lankytojams.  Itin didelę svarbą gali turėti ir meta informacija arba aprašymai, kurie yra matomi pateikus užklausą per paieškos sistemą. Verta paminėti ir tai, jog optimizuojant turinį kartu yra atliekami ir konkurentūs analizės darbai. Atsižvelgiant į juos  formuojama vidinio optimizavimo strategija arba nustatoma kryptis, kuria reikėtų gerinti svetainėje esantį turinį.
  • Konversijų ir komercinių faktorių optimizavimas – pagrindinis puslapio tikslas, be jokios abejonės yra parduoti. Parduoti paslaugas geriau, nei geba jūsų konkurentai. Šiame etape vykdome konversijos (angl. Click-through-rate) skaičiavimą ir taip sužinome reitingą, kuris parodo kiek puslapio lankytojų atlieka prasmingus veiksmus jūsų svetainėje. Tai gali būti registracija, savo elektroninio pašto palikimas ar naujienlaiškio prenumerata. Internetinio marketingo pasaulyje aukštas CTR reitingas reiškia sėkmingą reklamą. Taigi, norint didinti pardavimus, būtina optimizuoti ir tinkamai nukreipti savo marketingo kampaniją atsižvelgiant į komercinius faktorius.
  • „Crawl budget” arba indeksavimo biudžeto optimizavimas – ne daugelis žino, bet „Google” paeiškos sistemos robotas gali atlikti tik tam tikrą skaičių skenavimų kiekvienai svetainei per numatytą laiką. Tarkime, jūsų svetainė nuskenuojama 30 kartų per dieną, arba per mėnesį apie 900 kartų. Vadinasi jūsų puslapio „biudžetas” yra apie 900 skenavimų per mėnesį. Patirtis rodo, jog nereikėtų tikėtis, kad visas svetainės turinys bus indeksuojamas ir matomas iškart. Būtina suformuoti svetainės vidinę architektūrą taip, kad paeiškos sistemos galėtų jį lengvai nuskaityti. „Crawl budget’ optimizacija yra ypač aktuali El. parduotuvių savininkams, kadangi svetainėje esantys produktai gali sudaryti ir virš 1000 vidinių puslapių, tačiau ne visi jie bus matomi roboto. Mūsų tikslas  – sutvarkyti puslapyje esančias klaidas, prireikus sukurti daugiau turinio ar sujungti jį nuorodomis tam, kad visi puslapiai būtų matomi. Žinoma, norint pastoviai išlaikyti aukštas pozicijas reikia nuolatos prižiūrėti savo svetainę, naujinti turinį ir kurti jo daugiau.

Vidinio optimizavimo darbų kainos

Galutinė kaina priklauso nuo projekto sudėtingumo. Didesniam projektui reikia sudėtingesnio audito, kuris reikalauja daugiau laiko. Pavyzdžiui, elektroninės parduotuvės, kuri turi tūkstančius prekių kataloge, SEO auditas pareikalaus daugiau laiko ir resursų nei paprastos reprezentacinės svetainės auditas, kuri turi tik keletą teikiamų paslaugų aprašymus.

Jeigu vidinis optimizavimas yra atliekamas kliento programuotojų, kaina taip pat gali kilti dėl reikalingų konsultacinių darbų ir nuolatinio jų atlikimo kokybės tikrinimo.

Domina vidinis optimizavimas ar pilnas paslaugų paketas?

Susisiekite su mumis, detaliai aprašydami savo internetinio puslapio situaciją ir išskirdami pagrindines problemas su kuriomis susiduriate. Įvertinus situaciją, mes suteiksime aiškius atsakymus į jūsų turimus klausimus.

Jeigu norite gauti SEO pasiūlymąSpauskite čia