Šį kartą pasidalinsime ne vienu rezultatu, o bendrai papasakosime apie tai, kaip buvo pasiekti rezultatai pagal raktažodį „vaiku zaidimu kambarys + [miestas]”.
Šis raktažodis turi apie 1000 paieškų per mėnesį su vidutinė konkurencija, kuri nesunkiai įveikiama. Pasakosime iškarto apie tris projektus, dėl to, kad visi turėjo panašių problemų.
Tačiau, naujų srautų generavimas iš nemokamos Google paieškos, tai buvo tik pirmas žingsnis. Ne mažiau svarbesnis darbas buvo lankytojų konvertavimas į užsakymus. Apie viską papasakosime žemiau.
Pradiniai duomenys:
Domenų amžius: mažiau nei 1 metai.
Tematika: žaidimų kambariai.
Raktažodžio konkurencija: vidutinė.
Svetainių būklė: konkrečių projektų SEO būklė buvo prasta. Projektų kūrimo metu nebuvo atsižvelgta į SEO taisykles.
Situacija: nauji projektai, kuriems reikėjo padidinti svetainės matomumą paieškos sistemose, kad padidinti užsakymų kiekį.
Užduotis:
1. Pakelti svetainės pozicijas paieškos sistemose
2. Padidinti įeinančių lankytojų srauto konversiją į užsakymus.
Atlikti SEO ir CRO darbai:
1. Atlikti SEO auditą ir sutvarkyti vidinį SEO.
2. Sukurti naują turinį, kuris butų maksimaliai optimizuotas raktažodžiui ir miestui.
3. Sutvarkyti vietinį SEO, kad projekto paskyra atsirastų Google žemėlapyje.
4. Atlikti verslo citavimo auditą ir ištaisyti klaidas
5. Pastiprinti nuorodų profilį (Išorinio SEO darbai)
SEO Rezultatai
Prieš pasiekiant TOP 10 visi projektai startavo iš skirtingų pozicijų.
Pirmas iš 50 į 8 vietą.
Antras iš 26 į 5 vietą.
Trečias iš 44 į 4 vietą.
Po atliktų darbų visi trys projektai atsirado TOP 10 ir stabiliai laikosi organiniuose rezultatuose.
Patekimas į Google maps
Vietinio SEO galimybės dažnai Lietuvoje yra neišnaudojamos. Tai suteikia puikias galimybes greitai pasiekti rezultatus pagal norimą raktažodį + [miestas]. Apie tai kaip veikia vietinis SEO galite skaityti čia → https://easyseo.lt/vietinis-seo-verslui
Užsakymų generavimas
Tam, kad padidinti žaidimų kambarių užimtumą, buvo testuojami įvairūs (leadų generavimo) sprendimai ir matuojami rezultatai, kad turėti objektyvius skaičius. Testavimo tikslas buvo ne tik išsiaiškinti, kuris instrumentas padeda sugeneruoti daugiau užsakymų, bet ir suprasti, kuris būdas yra efektyvesnis, t.y. ar klientai sugeneruoja daugiau užsakymų el. paštu ar telefonu. Elektroninių paštu turima omenyje visus instrumentus, kurie siunčia užsakymus į el. paštą.
Po testavimo paaiškėjo, kad klientai naudoja abu užsakymų atlikimo metodus maždaug vienodomis proporcijomis, todėl buvo nuspręsta ir toliau skatinti klientus naudoti abu užsakymų atlikimo būdus (el. paštu ir telefonu).
Pabaigai
Reziumuojant reikia pasakyti, kad žaidimų kambarių svetainės dažniausiai yra pagamintos labai greitais ir nekokybiškais būdais, todėl pasiekti apčiuopiamus rezultatus nėra sunku, tam reikia susitvarkyti vidinį optimizavimą ir užauginti „gerą” nuorodų profilį. O tam, kad gauti daugiau užsakymų reikia skirti laiko konversijos optimizavimui, t.y. sutrumpinti potencialaus kliento kelią iki skambučio jūsų verslui.