Pradiniai duomenys:

Domeno amžius: 1 metai.

Tematika: statybos.

Raktažodžio konkurencija: labai aukšta.

Svetainės būklė: klientas atėjo su labai prastos kokybės svetaine. Tinklalapio struktūra buvo sukurta su klaidomis, kurių taisymas užtruko apie mėnesį, kas turėjo įtakos TOP 10 pasiekimo terminui.

Situacija: projektas kuris, SEO struktūros atžvilgiu, buvo netvarkingai sukurtas nuo pat pradžios turėjo pasiekti „apčiuopiamų” rezultatų nišoje, kurioje yra labai stiprūs konkurentai, kurie nevengia PBN ir satelitų kūrimo savo projektui pastiprinti. Situaciją sunkino tas faktas, kad kliento domenas buvo „jaunas”, o pagrindiniai konkurentų domenai buvo virš 5 metų senumo.

Užduotis:

1. Padidinti „jauno” domeno autoritetą, kad paieškos sistemos teigiamai vertintų projektą.

2. Padidinti lankomumą iš organinės paieškos pagal pagrindinį raktažodį „plienine stogo danga”.

3. Padidinti lankomumą iš organinės paieškos pagal susijusius ir antraeilius raktažodžius.

Atlikti SEO darbai:

1. Pertvarkyta svetainės struktūra ir ištaisytos kodo klaidos.

2. Atliktas pilnas vidinio optimizavimo auditas.

3. Sutvarkytas vidinis onpage ir greičio optimizavimas

4. Sukurtas turinys TOP’ui, kurio nori vartotojai ir paieškos sistemos.

5. Nuolatinis papildomo turinio kūrimas svetainės aktualumui (relevancy score) padidinti.

6. Verslo citavimo (NAP) užtikrinimo darbai.

7. Išorinio optimizavimo darbai. Turinio kūrimas išoriniams resursams ir jų publikavimas.

Rezultatai:

TOP 10 buvo pasiektas po 6 mėnesių darbo. Po TOP 10 pasiekimo įvyko tradicinis „roll back’as”, kuris dažnai atsitinka nišose, kur yra stipri konkurencija.

seo rezultatai stogui

Nauja problema:

Tinklalapis pasiekė TOP 10, tačiau po truputį nučiuožė už jo ribų ir nežiūrint į jokius veiksmus, nenorėjo grįžti į TOP 10. Įvyko stagnacija, kuri pasikartojo ir ant kitų dirbamų raktažodžių.

Problemos paieškoje, tradiciniai veiksmai (SEO auditai) nedavė apčiuopiamų rezultatų. Atlikus vidinį auditą su skirtingais SEO įrankiais nepavyko nustatyti problemos, kuri neleido tinklalapiui kilti aukščiau. SEO specialistai žino, kad ieškant problemos yra tikrinama daugiau kaip 100 faktorių, tačiau kartais yra sunku pastebėti smulkmenas, kurios yra prieš akis.

Atliekant analizę nuo pat pradžios tūkstantąjį kartą, tikrinant išorinius faktorius (pvz. juodas SEO, kaip dovana iš konkurentų) buvo pastebėtas vienas faktas, kuris tapo „aha” momentu. Atradimas įvyko mūsų vidinio SEO įrankio dėka. Jis nėra skirtas panašiai problemai identifikuoti ir tokią problema galėtų būti identifikuota su bet kokiu kitu nuorodų tikrinimo įrankiu, pvz.: Ahrefs arba tiesiog rankiniu būdu.  Tačiau reikia sąmoningai tikrinti šią problemą, kad ją identifikuoti.

seo paslaugos TOP 1

Atlikus pataisymus, reitingavimas pagal norima raktažodį šoktelėjo iš 15 į 2 vietą, o po 2 savaičių atsirado 1 vietoje.

Norite sužinoti kaip buvo atrasta ir ištaisyta problema? Komentuokite žemiau youtube kanale esančiame video čia (video ruošiamas, bus greitai patalpintas). Jeigu surinksime daugiau kaip 50 komentarų papildysime įrašą.

Šalutinis efektas:
Kai svetainės optimizavimas atliekamas tvarkingai, kiti raktažodžiai irgi keliauja aukščiau. Tai atsitinka tvarkingos svetainės struktūros, kodo optimizavimo ir domeno autoriteto augimo dėka.

Kitas pagrindinis raktažodis su kurio buvo dirbama išaugo nuo 85 iki 1 vietos:

1 google vieta

Raktažodis su kurio nebuvo dirbama išaugo nuo 79 iki 4 vietos:

kiti raktazodziai

Raktažodis su kurio nebuvo dirbama išaugo nuo 15 iki 3 vietos

kiti raktažodžiai

Bendras svetainės lankomumo augimas pagal Ahrefs.com:

stogo seo rezultatai