Pradėjus formuoti savo skaitmeninės rinkodaros planą, neišvengiamai susidursite su vienu iš svarbiausiu metodu – paieškos sistemų optimizavimu (SEO). SEO yra vienas iš geriausių būdų, kaip padėti verslui į jų internetinę svetainę atvesti daugiau vertingų klientų. „Ahrefs“ yra vienas geriausių SEO įrankių, kuris padeda verslui optimizuoti ir valdyti SEO procesą.

Siekiant optimizuoti internetinę svetainę vienas iš pagrindinių sričių su kuriomis dirbama yra atgalinės nuorodos. “Ahrefs” šioje srityje yra lyderis.

Ahrefs video apžvalga

Kas yra atgalinės nuorodos?

Kadangi „Ahrefs“ yra žinomas, kaip atgalinių nuorodų įrankis, pirmiausiai, svarbu sužinoti, kas yra atgalinės nuorodos.

Trumpai tariant, atgalinės nuorodos yra nuorodos į puslapį ar turinį iš kitų svetainių. Gavę šias nuorodas iš kitų svetainių, padidinimas svetainės patikimumas ir puslapio reitingas paieškos sistemose. Kuo gauta atgalinė nuoroda yra kokybiškesnė (iš patikimos svetainės), tuo didesnis tampa svetainės patikimumas.

Jei „Google“ mato, kad kitos internetinės svetainės nukreipia nuorodas į puslapį, jis tiki, kad puslapis yra vertingas ir į jį verta nukreipti vartotojus. Kokybiška atgalinė nuoroda reitinguos svetainę aukščiau ir taip daugiau potencialių klientų suras svetainę.

“Google” tikslas yra – laimingi ir informuoti vartotojai, kurie uždavę klausimą paieškos sistemai iškart gauna jiems reikalingą atsakymą.

Kas yra „Ahrefs“?

Kaip minėta anksčiau, „Ahrefs“ yra žinomas kaip atgalinių nuorodų tikrintojas, tačiau šis įrankis turi ir daugiau galimybių. Šis skaitmeninės rinkodaros įrankis suteikia vertingos informacijos apie atgalines nuorodas ir SEO. Jis siūlo taip pat siūlo tokias SEO funkcijas, kaip reitingavimo stebėjimas ir raktinių žodžių įrankį.

„Ahrefs“ yra žinomas dėl savo atgalinių nuorodų tikrintuvo, nes turi vieną didžiausių tiesioginių nuorodų duomenų bazių. Ji naudoja tikrinimo programinę įrangą, kad svetainė būtų atkurta taip, kaip ją mato paieškos variklis. Geriau suprantant turimą svetainę, lengviau ją optimizuoti paieškos sistemoms.

Naudojant „Ahrefs“, gaunama informacijos suvestinė, kuri padeda sekti duomenis. Viskas, ką reikia padaryti, tai pridėti URL svetainės, kurios duomenis norima sekti. Šioje informacijos suvestinėje rodomos klaidos, naujos nuorodos, URL reitingas ir nukreipiantys domenai.

5 „Ahrefs“ įrankiai, padėsiantys planuoti SEO

Užsisakius vieną iš „Ahrefs“ planų, gaunama prieiga prie itin naudingų verslo svetainėms įrankių, kurie suteikia svetainių valdytojams informaciją apie organinius srautus, atgalines nuorodas, turinio optimizavimą, raktažodžius, puslapių reitingus.

1. „Site Explorer“ (Puslapio naršyklė)

„Site Explorer“ įrankis padeda analizuoti svetainės atgalines nuorodas. Galima matyti, kiek atgalinių nuorodų turi svetainę ir palyginti su konkurentais. Šis įrankis puikiai padeda suprasti, kaip svetainė atrodo palyginus su konkurentų svetainėmis atgalinių nuorodų ir srauto atžvilgiu.

„Site Explorer“ įrankis turi du įrankius: organinio srauto tyrimo įrankis ir atgalinių nuorodų tikrinimo įrankis.

Organic traffic research tool (Organinio srauto tyrimo įrankis)

Šis įrankis suteikia įžvalgų apie tai, kaip svetainės konkurentai vertinami pagal tam tikrus raktinius žodžius. Tai yra naudinga priemonė, jei svetainė ir jos konkurentai naudoja daugybę panašių raktinių žodžių. Taip pat parodomas reitingas, kurioje “Google” pozicijoje yra svetainėje naudojami raktažodžiai palyginus su konkurentais.

Tai puikus įrankis rasti naujus pelningus verslo raktinius žodžius, ištirti konkurentų naudojamus raktažodžius ir taip optimizuoti savo svetainę. Taip pat puikus informacijos šaltinis, rasti naujus raktažodžius, kuriuos naudoja potencialūs klientai ar naują verslo nišą.

Backlink checker tool (Atgalinės nuorodos tikrinimo įrankis)

Atgalinės nuorodos tikrinimo įrankis padeda pamatyti, kokios svetainės yra davusios atgalines nuorodas konkurentų svetainėms. Galima pastebėti, kad panašios svetainės nukreipia į svetainę ir konkurentų turinį arba kad konkurentai turi atgalinių nuorodų iš vertingų svetainių, kurių neturi tiriama svetainė. Tai padeda įvertinti kokio mąsto turėtų būti svetainės optimizavimo planas.

Atgalinės nuorodos tikrinimo įrankiu galima įvertinti atgalinės svetainės kokybę, kad nuspręsti, ar tai vertinga ir patikima svetainė. Turint informaciją apie konkurentų atgalines nuorodas, galima pasirūpinti, kad svetainė gautų iš panašių ar net iš kokybiškesnių svetainių atgalines nuorodas ir taip pralenkti reitinguose savo konkurentus.

2. „Content Explorer“ (Turinio naršyklė)

Turinys vaidina didelį vaidmenį reitinguojant svetainę ir gerinant SEO reitingą. „Content Explorer“ įrankis padeda analizuoti temas ir sužinoti jų populiarumą. Šio įrankio naudojimas gali pagerinti turinio rinkodaros kampaniją.

Kai ieškoma tam tikra tema naudojant „Content Explorer“, jis sugeneruos populiarių straipsnių sąrašą iš duomenų bazės, kurioje yra daugiau nei 2 milijardai straipsnių. Jų populiarumas pagrįstas SEO veiksniais, tokiais kaip socialinės akcijos, organinis srautas ir kiek svetainių nukreipta į turinį.
Ieškantiems konkretaus tipo turinio, „Content Explorer“ turi filtrus, kurie leidžia peržvelgti įvairių tipų turinį, kad galima būtų pasiekti tai, ko reikia. Tai puikus įrankis, padedantis suprasti, kas reitinguoja tam tikrus raktinius žodžius pagal jų turinį.

3. „Keyword Explorer“ (Raktinių žodžių naršyklė)

Raktiniai žodžiai yra labai svarbi SEO dalis. „Ahrefs“ raktinių žodžių naršymo įrankis padeda rasti atitinkamus raktinius žodžius savo kampanijai. Šio įrankio duomenų bazėje yra daugiau nei 3 milijardai raktinių žodžių, todėl jame yra itin daug pasiūlymų visomis temomis. Kai ieškoma raktinių žodžių, raktinių žodžių naršyklė pateikia srauto įvertinimus, nurodančius, kaip dažnai ieškoma konkretaus raktinio žodžio.

Jei įmonė prekiauja užsienyje, raktinių žodžių naršyklė yra taip pat naudinga verslui. Unikali raktinių žodžių naršyklės ypatybė yra ta, kad ji generuoja raktinius žodžius daugiau nei 100 šalių.

Viena iš geriausių „Keyword Explorer“ savybių yra galimybė matyti raktinių žodžių paspaudimų duomenis. Šie raktinių žodžių paspaudimų duomenys padeda pamatyti, kurie raktiniai žodžiai generuoja paspaudimus svetainėse, todėl galima sutelkti dėmesį į šių raktinių žodžių integravimą į kampaniją.

4. „Rank Tracker“ (Reitingo sekimas)

„Rank Tracker“ stebi „Google“ reitingą darbalaukyje ir mobiliajame telefone. SEO tikslas yra pagerinti svetainės reitingą, kad būtų pasiektas vertingesnis srautas, todėl svarbu stebėti svetainės reitingą ir pamatyti, kaip jis laikui bėgant keičiasi.

„Rank Tracker“ atsiunčia ataskaitas kasdien, kas savaitę ar kas mėnesį (atsižvelgiant į pasirinktą planą). Tai padeda pamatyti, kiek paspaudimų į svetainę patenka iš natūralaus srauto. Paieškos rezultatuose taip pat matoma vidutinė pozicija ir srauto, kuris nukreiptas į svetainę, kiekis. Tiesiog reikia įvesti svarbių verslui raktinių žodžių sąrašą, įtraukti šalis, kurias norima stebėti, ir nurodyti konkurentų URL. „Ahrefs“ pradės sekti duomenis ir atsiųs ataskaitas.

Tai yra vertingas įrankis, padedantis suprasti, kaip laikui bėgant keičiasi svetainės reitingas. Prireikus, tai padeda tobulinti SEO kampaniją.

5. „Site Audit“ (Svetainės auditas)

Naudojant „Ahrefs“ svetainės audito įrankį nereikia nuolat tikrinti svetainės, kad ji veiktų sklandžiai. Šis įrankis analizuoja svetainę ir ieško bendrų SEO problemų.

Kai iškyla problemų, gaunamas pranešimas apie šalintinas problemas. Svetainės auditas taip pat generuoja ataskaitas, kuriose analizuojama bendra svetainės būklė.

Kiek Ahrefs kainuoja?

„Ahrefs“ siūlo keturis skirtingus planus, už kuriuos siūloma mokėti kas mėnesį arba kartą per metus. Kaina pasirenkama pagal reikalingas funkcijas ir įrankius, bei leidžiamų naudotojų skaičių.

“Ahrefs” suteikia galimybę naujiems klientams išbandyti įrankių galimybes 7 dienas už 7 USD. Tai puikus būdas išbandyti ar tikrai tai tinkamas sprendimas svetainei ir verslui.