Google pataria, kaip reaguoti ir kaip elgtis, t.y. tvarkyti svetainės SEO optimizavimą, atsižvelgiant į pagrindinius Google atnaujinimus. Tiksliau – kalbama apie paieškos sistemos algoritmų atnaujinimus. Google dažnai atlieka tokio tipo naujinimus kas kelis mėnesius.

Čia rasite SEO paslaugų kainas →

Seniau Google patarė, kad savarankiškai jūs nieko negalite pakeisti savo svetainėje, jei pamatote neigiamus rezultatus paieškos reitinguose po atnaujinimų. Google vėl patvirtino savo patarimą naujame savo blogo įraše, tačiau pridėjo papildomų patarimų į ką turėtumėte orientuotis savo turinyje.

Nieko netaisykite

Google pakartojo, kad nėra ką keisti ir taisyti jūsų svetainėje savarankiškai po vidinių atnaujinimų. „Mes žinome, kad tie, kurie eksperimentuoja su svetainėmis, kurios patiria reitingų mažėjimą, dažnai ieškos, ką galime sutvarkyti. Mes norime perspėti, kad nemėgintumėte nieko taisyti. Taip pat, gali būti, kad svetainėje išvis nebus, ką pataisyti. Nėra nieko blogo puslapiuose, kuriuose rezultatai, po pagrindinio atnaujinimo, prastesni nei buvo.“

Kas pasikeitė?

svetainės turinysĮ klausimus „Kas pasikeitė?“,  „Kaip turėčiau elgtis, kad  mano svetainės reitingai būtų geresni Google paieškoje po atnaujinimo“ Google atsakė: pasikeitė tai, kaip sistemos įvertina bendrą turinį. Taip pat Google pateikia šį pavyzdį, kaip yra reitinguojami geriausi filmai:

„Vienas iš būdų, matyti, kaip veikia pagrindinis atnaujinimas – įsivaizduokite, jūs sukuriate sąrašą 100 geriausių filmų 2015-aisiais. Po kelių metų, 2019 metais, jūs atnaujinate tą sąrašą. Tai pasikeičia natūraliai. Keli nauji filmai, kurie nebuvo išleisti ankščiau, dabar kandidatuos būti įtraukti. Taip pat, jūs galbūt peržiūrėsite kelis filmus iš naujo ir nuspręsite, kad jie turėtų būti aukščiau, nei buvo. Taigi, sąrašas vėl pasikeičia, nors filmai, kurie juda žemyn nėra tikrai blogi. Tiesiog yra geresnių filmų, kurie atsiduria virš jų.

Kaip turėčiau elgtis?

Paskutinis patarimas, yra panašus kaip ir buvo 2011, kai buvo išleistas Panda algoritmas: „Mes patariame susikoncentruoti į tai, kad būtent jūs pateikiate geriausią turinį, kokio galima tikėtis. Būtent šito ir ieško mūsų algoritmai.

Kompanija taip pat pateikia sąrašą klausimų, į kuriuos reikėtų atsižvelgti vertinant turinį:

  • Ar turinyje pateikiama originali informacija, ataskaitos, analizės ir tyrimai?
  • Ar turinys pateikiamas išsamiai, reikšmingai ir yra užbaigtas?
  • Ar turinys pateikia įžvalgią analizę arba įdomią informaciją, kuri nėra akivaizdi?
  • Jei turinys remiasi kitais šaltiniais, ar tai daro akivaizdžiai kopijuodamas ar perrašydamas juos, ar prideda originalios vertės?
  • Ar pavadinimas puikiai atskleidžia turinį?
  • Ar antraštė ar pavadinimas nėra perdėtas ar šokiruojantis?
  • Ar tai yra tas puslapis, kurį norėtumėte rekomenduoti ar pasidalinti su draugais?
  • Ar tikėtumėtės išvysti šią informaciją enciklopedijoje, žurnale ar knygoje?

Įvertinimo klausimai:

  • Ar turinys atskleidžia informaciją taip, tarsi visi skaitantys turėtų pasitikėti šiuo šaltiniu. Ar yra pateikiamas autorius, ar nuoroda į autoriaus puslapį.
  • Ar turinys yra parašytas žinovo ar entuziasto, kuris tikrai išmano temą, apie kurią rašo?
  • Ar turinyje matote lengvai patikrinamas faktines klaidas?
  • Ar laisvai pasitikėtumėte šiuo šaltiniu, jei tai būtų susiję su jūsų pinigais, ar jūsų gyvenimu?

Kokybės vertintojų rekomendacijos ir EAT

EATKaip daugelis SEO specialistų teigė kelis šiuos metus, kad jūs turėtumėte domėtis paieškos kokybės vertintojų gaires, kurios persikėlė ir susikoncentavo ties EAT skyriais. EAT (eng. expertise, authoritativeness and trustworthiness) orientuojasi į tyrimą, autoritetingumą ir patikimumą.  Kaip google teigia: „domėjimasis gairėmis gali padėti jums pastebėti, kaip jūsų turinys veikia iš EAT perspektyvos ir atsižvelgti į tai, ką reikia patobulinti.“

Apibendrinant 

Taigi, aptarus visus šiuos klausimus, ką reikėtų daryti po Google atnaujinimų, net jei ir rezultatai pakito neigiama linkme, galima lengviau suprasti, kaip veikia Google algoritmas. Taip pat galima legviau suprasi, ko yra tikimasi ir kokias pagrindines svetainės problemas, turinio prasme, galima pastebėti ir jas pataisyti.

Šaltinis: https://searchengineland.com/google-advice-on-improving-your-sites-ranking-for-future-core-ranking-update-320184