SEO įrankiai – priemonės galinčios identifikuoti įvairias svetainės problemas. Norint išsirinkti sau tinkamiausią, būtina apsvarstyti šių įrankių funkcionalumą.

Šiame straipsnyje nutarėme palyginti ir išsamiai aprašyti 9 populiariausius išorinio SEO įrankius bei jų funkcionalumą. Šios priemonės gali vartotojams pasiūlyti tokių funkcijų: raktažodžių tyrimas, nuorodų analizė, turinio vertinimas, konkurentų analizė ir kt.

Profesionalus SEO auditas →

Kadangi paimti įrankiai yra tiek mokami, tiek nemokami, manome, jog ši informacija gali būti naudinga įvairių svetainių savininkams.

Sužinokite kaip veikia SEOSužinoti daugiau

Žemiau rasite išsamius kiekvieno įrankio aprašymus:

Google Search Console

Nemokamas, žiniatinklio valdytojams skirtas “Google” įrankis leidžiantis patikrinti svetainės nuorodų indeksavimo statusą bei atlikti optimizavimo pakeitimus svetainėje “Google” paieškos varikliui.

Keletas esminių įrankio funkcijų:

  1. Tikrinti ir pateikti svetainės schemą (XML Sitemap),
  2. Tikrinti vidinių/išorinių nuorodų kiekį svetainėje,
  3. Parašyti ir atlikti pakeitimus “robots.txt” faile,
  4. Pateikti naujus puslapius indeksavimui “Google” paieškos variklyje,
  5. Peržvelgti svetainės puslapio reitingą pagal užklausą,
  6. Identifikuoti pagrindines svetainės problemas,
  7. Pranešimams apie svetainę gauti.

SEMRush

Mokamas rinkodaros analitikos įrankis skirtas ne tik svetainei tikrinti, tačiau siūlantis ir papildomus įrankius kitoms platformoms studijuoti. Jis specializuojasi ne tik svetainių tyrimo spektre, tačiau suteikia galimybe atlikti ir reklaminius tyrimus

Keletas pagrindinių įrankio funkcijų:

  1. Organinės paieškos tyrimo įrankis – konkurentų geriausiai rankuojami raktažodžiai, leidžia stebėti konkurentus organinėje paieškoje bei domenų pozicijų pokyčius.
  2. Reklaminiai tyrimai – “Google Ads” ir “Bing Ads” nišos konkurentų apžvelgimo galimybė, galimybė stebėti konkurentų reklaminius tekstus, strategijas bei biudžetą.
  3. Raktažodžių tyrimo įrankis – galimybė tirti raktažodžius pagal kuriuos norima rankuoti, susijusias frazes ir ilguosius raktažodžius bei galimybė studijuoti kelių kalbų nišas.
  4. Atgalinių nuorodų tyrimo įrankis – galimybė išsiaiškinti skirtingų domenų autoriteto funkciją, atgalinių nuorodų tipus.

Ahrefs

Mokamas įrankis, specializuojasi atgalinių nuorodų bei nišos konkurentų tyrime. Vienareikšmiškai laikomas lyderiu kaip nuorodų analizės įrankis.

ahrefs seo irankis

Pagrindinės įrankio funkcijos:

  1. Organinės paieškos įrankis – čia yra galimybė pamatyti aukščiausiai rankuojamų puslapių sąrašą pagal tam tikrą raktažodį, paieškų kiekį raktažodžiui per mėnesį bei geriausiai rankuojamus pagal raktažodį URL. Šis įrankis yra labai patogus norint atlikti išsamų konkurentų tyrimą.
  2. Raktažodžių tyrimas – ši priemonė leidžia peržvelgti visus tematiškai susijusius raktažodžius galimiems turinio pakeitimams svetainėje, įrankis pateikia net ir idėjų generatorių raktažodžiams, kurti naujiems. Taip pat galima pamatyti jų pozicijų keitimąsi istoriškai.
  3. Atgalinių nuorodų tyrimas – suteikia galimybę peržiūrėti nuorodą kurią svetainė gauna, jos kokybės vertinimą pagal ahrefs metrikas, nuorodos aktyvumą socialinėse erdvėse bei puslapius kurie gauna atgalines nuorodas.
  4. Turinio tyrimo funkcija – funkcija leidžianti pagal tam tikrą raktažodį nustatyti geriausiai rankuojamą turinį, pamatyti turinio “aktyvumą” socialinėse medijose. Galima apžvelgti potencialius nuorodų šaltinius ar atlikti tyrimus turinio rašymui. Unikaliausia įrankio funkcija, specifiškai skirianti dėmesį turiniui.

Moz

Įrankis skiriasi tuo, jog vartotojams siūlo ne tik programinės įrangos variantus, tačiau svetainė turi ir savo tinklaraštį kur nuolatos publikuoja patarimus, turi klausimų/atsakymų sekciją, publikuoja seminarus bei webinarus.

Įrankis mokamas, tačiau vartotojams suteikiama galimybė išbandyti resursą 30 dienų bandomajam laikotarpiui.
Pagrindinės svetainėje randamos funkcijos:

  1. Raktažodžių tyrėjas (“Keyword Explorer”) – leidžia išgryninti raktažodžius pagal tai, kuriuos labiausiai apsimoka rankuoti. Įmanoma rezultatų rūšiavimas pagal raktažodį, domeną, subdomeną arba tikslų puslapį.
  2. Svetainės nuskaitymo ir audito įrankis (“SEO Audit & Crawl”) – Leidžia patikrinti svetainės puslapius, juos nuskaitant. Tuo tarpu audito priemonė leidžia išsamiai apžvelgti svetainės būklę ir problemas. Kartu, įrankis pateikia problemos paaiškinimą bei galimus sprendimo būdus.
  3. Nuorodų tyrėjas (“Link Explorer”) – Šis įrankis skirtas nuorodų tyrimams ir jų organiškam kūrimui svetainėje. Įrankis taip pat gali padėti apsispręsti dėl pačios nuorodų kūrimo strategijos svetainėje.
  4. Reitingų stebėjimo įrankis (“Rank Tracking’”) – Su šiuo įrankiu vartotojas įgauna galimybę stebėti savo svetainės puslapio pozicijų istoriją, pagal tam tikrą raktažodį. Remdamiesi juo, taip pat galėsite matyti kokie pokyčiai svetainėje atneša teigiamų rezultatų ir kas padeda išlaikyti norimas pozicijas paieškos sistemoje. Be to, galima stebėti ir nišos konkurentų pozicijų pokyčius.
  5. “Mozbar” SEO įrankių juosta (“Mozbar” SEO toolbar) – naršyklinis įskiepis leidžiantis pasiekti pagrindines “Moz” funkcijas tiesiog naršyklėje. Ši įrankių juosta itin patogi norintiems turėti bazinius įrankius tiesiog vietoje. Galimos funkcijos: specifinės paieškos, nuorodų metrikos, raktažodžių ir nuorodų paryškinimo puslapyje, puslapio elementų išskyrimo, autoriteto rodiklių bei duomenų eksporto funkcijos.

Serpstat

Įrankis taip pat pasižymintis kaip visuotinė SEO priemonė. Įdomu yra tai, jog kūrėjų svetainė specifiškai išskiria rinkas kuriose šis įrankis bus efektyvus pateikiant vartotojui analitinius svetainės duomenis. Šiuo metu išskiriamos 37 valstybių rinkos, tarp kurių pagrindinis dėmesys yra skiriamas Europos, Azijos bei Šiaurės Amerikos rinkoms.

serpstat seo irankis

Dar vienas išskirtinis bruožas, išsamesni funkcijų aprašymai ypatybių sekcijoje. Tai leidžia susidaryti konkretesnį vaizdą ieškantiems informacijos apie šio SEO įrankio funkcionalumą.

Įrankio funkcijos daugmaž panašios kaip ir kitų, jau minėtų prieš tai:

  1. Raktažodžių tyrimas (“Keyword Research”) – Kaip ir kitos minėtos SEO priemonės, “Serpstat” leidžia vartotojams atlikti išsamią raktažodžių analizę. Kartu galima pamatyti konkurentų pozicijas organinėje paieškoje, stebėti jų pokyčius bei pamatyti aukščiausiai rankuojamų puslapių statistiką, leisiančią formuoti savo svetainės gerinimo strategiją.
  2. Reklaminiai tyrimai (“Advertising Research”) – Šios funkcijos pagalba vartotojas gali stebėti konkurentų veiksmus PPC aplinkoje, ypač “Google Ads” reklaminėse kampanijose. Taip pat stebėti konkurentų biudžetą bei reklamines strategijas.
  3. Turinio marketingo idėjų generatorius (“Content Marketing Ideation”) – Visai kaip “Ahrefs”, “Serpstat” turi atskirą įrankį padedantį turinio kūrimo atžvilgiu svetainėje. Čia galima pasisemti bazinių turinio idėjų tam tikrai nišai, peržiūrėti raktažodžių sąsajas bei turinio pasidalinimų skaičių socialiniuose tinkluose.
  4. Konkurentų analizės įrankis (“Competitor analysis”) – Tinka greitai top konkurentų identifikacijai ir analizei. Taip pat įrankis leidžia palyginti 2 skirtingus domenus pagal raktažodžių panaudojimą bei pozicijas. Grupinė domenų analizės priemonė leidžia palyginti iki 200 skirtingų domenų vienu metu, jų pozicijas bei raktažodžių panaudojimą tiek SEO, tiek PPC aplinkoje.
  5. Pozicijų stebėjimo (“Rank Tracking”) – leidžia stebėti top 100 domenų pagal pasirinktus raktažodžius. Rezultatų specifikacija pagal paieškos variklį, valstybę, miestą. Įmanomas individualių raktažodžių pozicijų stebėjimas, kasdien.
  6. Nišos apžvalgos (“Market Intelligence”) – leidžia peržvelgti konkurentus nemokamose ir mokamose reklaminėse kampanijose. Įmanomas nišos lyderių tyrimas.
  7. Puslapio audito (“On-page audit”) – iš esmės yra priemonė nustatyti pagrindinėms svetainės puslapių problemoms. Rankavimo faktoriai tokie kaip meta informacija, antraštės, domeno optimizavimas, gali būti lengvai identifikuojami ir ištaisomi, šios priemonės pagalba.
  8. Ataskaitos ir infografikos (“Reports and Infographics”) – Leidžia peržvelgti duomenų istoriją, formuoti ataskaitas, gauti elektroninius laiškus su svetainės pokyčiais bei vizualizuoti norimus duomenis.
  9. API priemonė („API Tool”) – leidžia gauti duomenis apie pozicijų pokyčius, raktažodžių tyrimus, susikuriant savo duomenų ataskaitų teikimo sistemą.
  10. Atgalinių nuorodų analizės priemonė (“Backlink Analysis”) – Itin paprasta naudoti priemonė duomenims apie atgalines nuorodas gauti. Leidžia surinkti paskutinių 120 dienų duomenis, stebėti konkurentų nuorodų talpinimo strategija bei vertinti savo nuorodų kokybę.

Thehoth.com

Dar viena visuotinė SEO priemonė, apimanti platųjį priemonių spektrą. Svetainė yra puikus nemokamų įrankių šaltinis, šiuo metu siūlantis virš 20 jų. Tačiau, norint jomis naudotis privaloma registruotis elektroniniu paštu.

Imant bendrai visas šiandien aptariamas priemones, tai yra daugiausiai nemokamų įrankių siūlanti svetainė. Be to, čia galima rasti ir profesionalių įrankių paketų, norintiems maksimizuoti svetainių optimizavimo galimybes naudojantis šia priemone.

Įrankio funkcionalumą galima apibrėžti taip:

  1. Raktažodžių tyrimo funkcijos – nemokamos svetainės priemonės leidžia atlikti tokias užduotis susijusias su raktažodžiais: tankumo skaičiavimas, tyrimas, išgryninimas.
  2. Konkurentų tyrimo funkcijos – šis įrankis leidžia atlikti du pagrindinius darbus: išanalizuoti savo nišos konkurentus, jų pozicijas bei pasinaudoti konversijų skaičiavimo priemone kuri tinka reklaminės strategijos gerinimui ir stebėti savo konkurentus.
  3. Turinio stiprinimo funkcijos – galima rasti tokius pagalbinius įrankius kaip: turinio skaitomumo rodiklis (leidžiantis peržvelgti ar svetainės turinys tinkamai suformatuotas paprastam skaitymui), žodžių skaičiuoklė (leidžia nustatyti individualaus įrašo ar sekcijos žodžių kiekį) ar net blogo įrašų temų idėjų generatorių (nors tinkamai veikia tik anglų kalba, šis įrankis gali padėti generuoti naujų įdėjų turiniui).
  4. Diagnozės priemonės – suteikia galimybe diagnozuoti bei išspręsti technines svetainės problemas. Įeinančios priemonės: SEO audito (leidžia atlikti pirminę svetainės diagnozę pagrindinėms jos problemoms nustatyti), reputacijos audito (leidžia apžvelgti visus atsiliepimus apie jūsų svetainę internete), domeno autoriteto (nustato apytiksles svetainės galimybes rankuoti aukščiausios paieškos sistemų pozicijose) bei SSL sertifikato tikrinimo priemonė (suteikia galimybę patikrinti ar svetainėje yra įrašytas SSL sertifikatas).
  5. Nuorodų tikrinimas – Įrankis suteikia atgalinių nuorodų tikrinimo galimybę. Čia randamas atgalinės nuorodos URL, anchor tekstas, tipas (dofollow/nofollow) ir data kada ji buvo aptikta crawlerio.

Openlinkprofiler.com

Itin paprasta, nemokama priemonė skirta svetainės atgalinių nuorodų apžvalgai atlikti. Tereikia įvesti svetainės domeną į paieškos laukelį ir galėsite peržvelgti visą reikalingą informaciją apie nuorodas svetainėje. Norint gauti pilną duomenų apžvalgą, būtina užsiregistruoti svetainėje.

Nuorodų tyrimui skirtos priemonės:

  1. Atgalinių nuorodų tikrinimo įrankis (“Backlinks”) – leidžia apžvelgti visas atgalines nuorodas atvedančias į svetainę. Visus gautus rezultatus, svetainė atrūšiuoja pagal 4 laukelius. Jas galima papildomai atrūšiuoti naudojant pagal rankinį filtrą ir šiuos kriterijus: LIS (“Link Influence Score), t.y nuorodos kokybę; nuorodos šaltinio puslapį ir jo pavadinimą; anchor tekstą ir į kurį svetainės puslapį nuorodą ateina;  „Action” sekciją. Leidžia peržvelgti, kada nuorodą aptiko crawleriai ir kada ji buvo patvirtinta.
  2. Nuorodų nukenksminimo (“Link disinfection”) – šis įrankis leidžia apžvelgti visas atgalines nuorodas kurias “openlinkprofiler” laiko žemos kokybės nuorodomis. Tai labai patogi priemonė stebėti žemos reputacijos nuorodas ir jas atitinkamai pakeisti į aukštos kokybės nuorodas.
  3. Anchor tekstų rūšiuotojas – leidžia apžvelgti dažniausiai naudojamus anchor tekstus iš ateinančių nuorodų. Esant per dideliam pasikartojančių anchor tekstų skaičiui, juos galima unikalizuoti naujais raktažodžiais ar naujomis jų formomis.
  4. Unikalių puslapių įrankis (“Pages”) – šis įrankis leidžia pažiūrėti visus svetainės puslapius turinčius daugiausiai nuorodų iš unikalių domenų. Tokiu būdu yra itin patogu peržiūrėti kokius puslapius reikėtų stiprinti ateityje.
  5. Domenų apžvalgos įrankis (“Domains”) – leidžia peržiūrėti iš kurio domeno atkeliauja daugiausiai nuorodų į svetainę. Įvairesnis gaunamų nuorodų spektras – įprasta praktika, galima pamatyti ar ne per daug atgalinių nuorodų atkeliauja iš to pačio domeno.
  6. Smulkiosios informacijos įrankiai (apibendrintai) – leidžia matyti domenų iš kurių svetainė gauna nuorodas pasiskirstymą pagal tematiką, šalį, kokybę, amžių.
  7. Ataskaitų generavimo priemonė (“PDF Report”) – leidžia generuoti surinktus duomenis ir išsaugoti juos “PDF” formatu atsisiuntimui.

Cleverstat.com

Itin patogi, nemokama priemonė kurioje randami įvairaus pobūdžio SEO įrankiai. Jų pagalba galima apžvelgti tiek stambius, tiek smulkius svetainės niuansus.

Svetainė leidžia rinktis iš 8 rūšių SEO įrankių:

  1. Turinio įrankiai (“Content tools”) – svetainė vartotojui pateikia keletą pagrindinių įrankių darbui su turiniu. Visų pirma yra galimybė patikrinti raktažodžių tankumą savo pasirinktame tekste. Taip pat, yra unikalus įrankis padedantis atlikti straipsnio perrašymus, jei darbo tikslas yra unikalizuoti internete randamą informaciją. Prie to pačio galima priskirti ir plagiato tikrinimo priemonę, užtikrinančią, jog tekstas yra unikalus. Galiausiai, žodžių skaičiuoklė padeda peržiūrėti teksto apimtį.
  2. Svetainės įrankiai (“Website tools”) – čia pateikiamos priemonės skirtos webmasteriams tikrinti svetainę iš techninės pusės. Svetainės tikrinimo priemonė, leidžia apžvelgti bendrą svetainės būklę. “XML Sitemap” generatorius, leidžia sukurti svetainės nuorodų išsidėstymo rinkinį ir paruošti ją tinkamam optimizavimui. Kodo ir teksto santykio lyginimo priemonė leidžia išsiaiškinti koks kiekis svetainėje yra realaus teksto ir kiek iš jo yra kodo. Kuo didesnis teksto kiekis, tuo daugiau šansų rankuoti aukščiau. Galiausiai, “gzip” tikrinimo įrankis leidžia sužinoti ar tinkamai veikia failų suspaudimo įrankis svetainėje, kuris pagreitina svetainės darbą ir leidžia greitesnes failų transakcijas. Galiausiai CSS minifikacijos priemonė leidžia sumažinti kodo kiekį svetainėje paliekant tik reikalingiausią.
  3. Raktažodžių įrankiai (“Keyword tools”) – palengvina darbą su raktažodžiais. “SERP” tikrinimo priemonė leidžia pamatyti savo svetainės pozicijas pagal kiekvieną raktažodį individualiai. Raktažodžių tankumo įrankis – “Keyword Density Checker” – leidžia peržvelgti dažniausiai pasikartojančius raktažodžius jūsų tekste. Na, o “Keywords Suggestion Tool” padeda turinio prasme, vartotojai gali gauti daugiau idėjų turiniui.
  4. Atsekimo įrankiai (“Tracking tools”) – suteikia galimybę stebėti svetainės charakteristiką. Socialinės metrikos įrankis -“Social Stats Checker” – padeda vartotojams stebėti svetainės turinio aktyvumą populiariausiuose socialiniuose tinkluose (Twitter, Facebook, LinkedIn, Pinterest). “Alexa” reitingo įrankis leidžia pamatyti svetainės reitingą šioje svetainių populiarumo platformoje bei vartotojų srautą svetainėje. Nemokamas “AVG Antivirus” įrankis leidžia pamatyti ar svetainei negresia virusų pavojus. Paskutinis įrankis šioje kategorijoje “Class C Ip Checker” – suteikia galimybę patikrinti ar skirtingos svetainės su kuriomis svetainė dalinasi IP adresus, gali pakenkti jos reitingui.
  5. Atgalinių nuorodų įrankiai (“Backlink tools”) – svetainė taip pat siūlo keletą įrankių atgalinių nuorodų svetainėje būklei tikrinti. “Backlink checker’ priemonė leidžia apžvelgti nuorodos kokybės metrikas, anchor tekstus ir jų URL adresus. Viena iš unikalių priemonių svetainėje – “Backlink maker” – leidžia gauti aukštos kokybės atgalines nuorodas savo domenui, vos įvedus jį į laukelį. Šis automatizuotas įrankis suranda svetaines iš kurių galima gauti aukštos kokybės atgalinę nuorodą.
  6. Nuorodų tikrinimo įrankiai (“Link/URL tools”) – “Link analyzer” išskirsto nuorodas esančias svetainėje į vidines ir išorines, leidžia palyginti jų pasiskirstymo procentinę dalį. “Broken link checker” įrankis, leidžia pamatyti svetainėje esančias klaidingas ir nebeveikiančias nuorodas (turinčias 4xx, 5xx klaidų).
  7. Domenų įrankiai (“Domains tools”) – suteikia prieigą prie duomenų apie svetainės domeną. Su “Domain age checker” – galima patikrinti savo bei kitų svetainių domeno amžių.”Domain to IP” įrankis leidžia sužinoti detalesnę informaciją apie domeną – jo IP adresą, svetainės serverio lokaciją. “Domain hosting checker” – suteikia informacijos apie domeno hostingo tiekėją. Galiausiai, “Domain name check” įrankis puikiai tinka ieškantiems naujo domeno savo svetainei. Tai priemonė leidžianti patikrinti ar domenas laisvas.
  8. Kiti įrankiai (“Other tools”) – svetainė siūlo ir keletą bendrinių SEO priemonių. Pavyzdžiui “SEO quiz”, tai smagi priemonė pasitikrinti savo SEO žinias ir pasiskaityti naudingos medžiagos. “Adsense Calculator” padeda apskaičiuoti apytikslius duomenis kiek galite uždirbti iš svetainės reklaminių kampanijų, na o “SEO tutorial” leidžia mokytis SEO įžvalgų nuo pat pradmenų. Galiausiai, “Email Privacy” priemonė skirta patikrinti ar svetainėje esantys elektroninio pašto adresai yra apsaugoti nuo nulaužimų.

SEO SpyGlass

Paskutinė iš tyrimui panaudotų priemonių. Šis įrankis savo struktūra labai primena kitą populiarųjį SEO audito įrankį “Website Auditor”. Jo specializacija taip pat yra nuorodos, todėl čia galima rasti jų analizės įrankių.  Visai taip pat, kaip ir prieš tai minėtos priemonės.

Siūlomos funkcijos yra šios:

  1. Atgalinių nuorodų tyrimo įrankis – leidžia pamatyti nuorodą įeinančią į svetainę bei svetainės puslapį į kurį įeinanti nuoroda yra nukreipta. Taip pat akimirksniu galima pamatyti nuorodos tipą (“follow” arba “nofollow”) ir datą, kada nuoroda buvo pripažinta paieškos sistemos.
  2. Nuorodų domenai – suteikia galimybę pamatyti visus atgalinių nuorodų domenus, iš kurių svetainė gauna nuorodas. Greta to, vartotojai turi galimybę pamatyti, kiek nuorodų iš kiekvieno domeno jie gauna.
  3. Anchor tekstų įrankis – leidžia apžvelgti atgalinių nuorodų anchor tekstus ir nuorodų turinčių tokį anchor tekstą, kiekį. Tai puikus įrankis pamatyti kaip dažnai yra naudojamas vienas ar kitas anchor tekstas ir prireikus galima atlikti pakeitimus juose ir pabandyti įvairesnį raktažodžių spektrą.
  4. Nuorodinių puslapių įrankis (“Linked Pages”) – šis įrankis suteikia galimybę apžiūrėti kiek kiekvienas svetainės puslapis gauna atgalinių nuorodų. Paprastai pagrindinis svetainės puslapis gauna jų daugiausiai. Kartu galima pamatyti ir iš kiek unikalių domenų gaunamos nuorodos į tam tikrą svetainės puslapį.
  5. Referalų srauto įrankis (“Referal Traffic”) – Panašiai kaip nuorodų domenų įrankis, jis leidžia pamatyti visus domenus iš kurių svetainė gauna atgalines nuorodas ir jų kiekį. Tačiau šis įrankis dar leidžia pamatyti per atgalines nuorodas atėjusių lankytojų srauto duomenis. Čia pateikiamas sesijų (“Referral Sessions”) ir atmetimo rodiklį (“Bounce Rate”).
  6. Bausmės rizikos įrankis (“Penalty Risk”) – Pateikia apytikslį nuorodos kokybės įvertinimą. Kaip žinia, už žemos kokybės nuorodas, svetainė gali būti nubausta paieškos sistemos. Todėl, šis įrankis gali padėti įvertinti apytikslią atgalinių nuorodų kokybę ir leisti pamatyti, kokias nuorodas galite pagerinti.
  7. Referalų IP įrankis (“Referral IPs”) – priemonė leidžia apžvelgti atgalines nuorodas pagal IP adresą. Kaip žinia, standartinė SEO praktika rekomenduoja turėti kuo daugiau atgalinių nuorodų iš skirtingų domenų, todėl su šios priemonės pagalba galima matyti nuorodų pasiskirstymą.
  8. Domenų palyginimas (“Domain comparison”) – leidžia palyginti svetainės domeną su kitu domenu. Šį įrankį patogu naudoti turint omenyje, jog galima palyginti savo svetainę su konkurentais bei jų statistika. Be to, “Link intersection” priemonė leidžia pamatyti svetainės turimas nuorodas ir konkurentų turimas nuorodas bei apžvelgti turimas atgalines nuorodas iš bendrų šaltinių.
  9. Domenų stiprumo indeksas (“Domain strength”) – suteikia svarbiausią informaciją apie domeną. Tai yra: jo pozicijas pagal šalį, “Alexa” rankavimo platformoje, platformos apskaičiuotą domeno stiprumo indeksą (susidedantį iš keleto veiksnių), indeksuotų puslapių skaičių pagrindinėse paieškos sistemose, atgalinių nuorodų statistiką bei socialinių tinklų metrikas. Tai puikus būdas akimirsniu sužinoti bendrinę svetainės būklės informaciją.
  10. Ataskaitos (“Reports”) – ši priemonė leidžia eksportuoti 4 svetainės sričių duomenis: Atgalinių nuorodų statistiką, domeno palyginimo su konkurentais duomenis bei domenų stiprumo indekso gautas detales. Tai – įrankis surinkti visų prieš tai minėtų priemonių duomenis ataskaitos formatu.

Visi minėti įrankiai savo pobūdžiu yra arba parsisiunčiami kaip atskira programinė įranga asmeniniams kompiuteriams arba yra pasiekiami ir naudojami “online”, t.y. internete.

Įdomu tai, jog tiek mokami, tiek nemokami įrankiai turi ką pasiūlyti unikalaus savo vartotojams.