Jei bent kiek domitės SEO ir pagrindiniais šios filosofijos principais, ko gero puikiai žinote, kokią svarbą turi kokybiškas svetainės turinys.
„Guest post“ – populiari metodika, leidžianti praplėsti svetainės nuorodų profilį ir kartu stiprinti jos ryšius su kitais internetiniais resursais. Šis metodas yra naudojamas išoriniam svetainės optimizavimui.
Šiame straipsnyje apžvelgsime esminius „Guest post“ principus.
Kas yra „Guest post“?
Svečio įrašas (ang. „Guest post“) – paprastai tariant yra jūsų paliktas straipsnis (blog’o įrašas) kažkieno kito svetainėje.
Ši metodika vis labiau populiarėja marketingo pasaulyje, kaip būdas sėkmingai didinti savo svetainės reputaciją, prekės ženklo populiarumą ar užimti pozicijas paieškos sistemoje pagal tam tikrą užklausą.
Dažniausiai žmonės rašo svečio įrašus paprasčiausiai tam, kad gautų atgalinę nuorodą į savo svetainę.
Tai gali būti puikus būdas gerinti savo svetainės situaciją, tačiau prieš pradedant rašyti tokius įrašus, yra keletas pagrindų, kuriuos turite žinoti.
Esminiai „Guest post“ principai, kuriuos verta žinoti
Šioje sekcijoje pateiksime keletą taisyklių, kurių turėtumėte laikytis rašydami įrašus į kitų žmonių svetaines.
Nors pati tema yra tikrai pakankamai plati, esminius principus galėtume apibendrinti taip:
- Tokie įrašai turi būti aukštos kokybės – jūsų tikslas yra gauti nuorodą iš autoritetingos, gerus reitingus turinčios svetainės. Tam, kad galėtumėte palikti įrašą svetainėje, jums bus reikalingas geras tekstas.
- Įrašas turi dominti reguliarius svetainės lankytojus – maksimalus jūsų įrašo tikslas yra sukelti portalo, kuriame jūs rašote, lankytojų susidomėjimą arba supažindinti juos su nauja informacija. Jeigu užsiimate SEO ar marketingo paslaugomis ir rašote verslo tematikos portale, puikus „Guest post“ pavyzdys būtų, aprašyti savo paslaugą, akcentuojant, kodėl ši paslauga gali būti naudinga verslui, kadangi tikėtina, jog tokio portalo skaitytojai bus verslu užsiimantys asmenys.
- Padeda „pasidalijimai“ – nors sukurti tokį tekstą, kuris žmonėms būtų ne tik įdomus, bet ir kiltų noras juo pasidalinti socialiniuose tinkluose yra išties sudėtinga, toks skaitytojų aktyvumas didina tikimybę, kad daugiau žmonių perskaitys jūsų tekstą.
- Atgalinės nuorodos neturi būti atsitiktinės – nuoroda, palikta tekste, turėtų atitikti straipsnio temą ir būti aktuali skaitytojui.
- Geriau vengti svetainių, turinčių itin daug svečių turinio – internete gausu svetainių, kur žmonės savo įrašus palieka vien dėl nuorodų. Paprastai tokios svetainės atneša menką naudą.
Ar rašyti „Guest post“ įrašus yra sudėtinga?
Galima sakyti, jog imtis tokios SEO taktikos gali kiekvienas norintis, tačiau vis dėlto reikia žinoti, ką darote. Dažniausiai rašant kokybišką ir aktualų turinį jūs neprašausite ir labai tikėtina, kad sėkmingai pastiprinsite savo svetainės situaciją.
Vis dėlto, principai byloja, kad rašyti tokio tipo turinį reikia reguliariai. Dažniausiai svetainių savininkai ne visada gali skirti tam laiko. Čia jums gali padėti SEO speciliastas, kuris parinks tinkamą turinio kūrimo strategiją ir atrinks kokybiškus resursus atgalinėms nuorodoms gauti.
Pabaigai
„Guest posts“ turinio kūrimo strategija gali atnešti išties daug naudos, tačiau svarbu žinoti esminius jos principus ir kaip juos taikyti.