Bent kiek besidominantiems SEO greitai tampa aišku – turinys ir jo kokybė atlieka patį svarbiausią vaidmenį auginant svetainės reputaciją ir jos reitingus.

Vis dėlto, reikėtų nepamiršti ir nuorodų, o tiksliau, būtinybės sukurti tinkamą savo tinklapio nuorodų profilį. Jau prieš tai rašytame straipsnyje minėjome  vadinamuosius „Guest posts“. https://easyseo.lt/kas-yra-guest-post/

Nišinis redagavimas yra išorinio SEO optimizavimo metodas, kurio tikslas yra padidinti svetainės autoritetą paieškos sistemoje.

Paprastai tariant, tai yra blogo įrašai kitame puslapyje, kurių dėka yra sukuriama atgalinė nuoroda ir didinami šansai pritraukti vartotojus į savo svetainę. Tačiau yra  dar vienas būdas gauti tokias nuorodas  – „niche edit“.

Kas yra „Niche edit“?

„Niche edit“ arba kitaip nišinis redagavimas – tai vienas iš populiariausių atgalinių nuorodų kūrimo metodų.

Tokios nuorodos pridėjimo esmė yra tai, kad jūs keliomis pastraipomis papildote anksčiau publikuotą tekstą su nuoroda į jūsų svetainę. Rekomenduotina patikrinti, ar tekstas yra indeksuotas Google paieškoje. Jeigu straipsnis nėra indeksuotas, naudos iš tokios nuorodos nebus.

Pavyzdys: yra svetainė „A”, kurioje yra straipsnis apie automobilių pardavimą. Jūs svetainėje „B” parduodate automobilius. Niche edit – jūs papildote svetainėje „A” parašytą straipsnį keliomis pastraipomis, kur nurodote, kad automobilį galima įsigyti šioje svetainėje, aprašote privalumus ir įdedate nuorodą į savo svetainę „B”.

Vadinasi, jūs į esamą tekstą ne tik pridedate naudingos informacijos taip jį pastiprindami, bet kartu sukuriate poreikį vartotojams spausti ant jūsų paliktos nuorodos, jeigu jie ieško šių paslaugų.

Šis metodas SEO pasaulyje kartais yra vadinamas tingiuoju „Guest post“, kadangi užuot kūrę visiškai naują turinį kitai svetainei, jūs integruojate papildomą tekstą su nuorodą į jūsų svetainę, į jau egzistuojantį straipsnį.

Tai yra pakankamai neseniai išpopuliarėjęs nuorodų kūrimo metodas, kurio tikslas yra maksimalizuoti kontekstinių nuorodų teikiamą naudą įterpiant jas į aukštos kokybės svetainės puslapius, blog’o įrašus ar kitą turinį.

Kadangi tokia metodika yra pilnai leidžiama paieškos variklių, pastaruoju metu apsikeitimas nuorodomis tampa vis dažnesniu reiškiniu tų tarpe, kurie nori auginti savo svetainės autoritetą ir jos nuorodų profilį.

Ar galima „prisižaisti“ su tokiomis nuorodomis?

Nors keistis nuorodomis yra visiškai legalu ir jokios bausmės svetainei toks metodas neužtraukia, visuomet pasitaiko tų agentūrų ar svetainių savininkų, kurie bando pergudrauti „Google“ paieškos sistemos algoritmą ir jo veikimo principą.

Šioje vietoje būtina pakalbėti apie vadinamąsias „White hat“ ir „Black hat“ metodikas.

Kontekstinių nuorodų kūrimas „White hat“ būdu yra visiškai saugus ir netgi skatinamas, jeigu žmogaus tikslas yra pagerinti svetainės nuorodų profilį.

Kaip minėta, pasitaiko ir tokių žmonių kurie mano, jog sistemą galimą labai lengvai pergudrauti ir lengvai gauti didelį nuorodų kiekį į savo svetainę.

Dažniausiai jie kreipiasi į vadinamąsias „nuorodų fermas“ – žemos kokybės ir reputacijos svetaines, kurios neretai, jau buvo užsitraukusios paieškos sistemų nemalonę. Tokioje situacijoje jūs neturite jokios kontrolės, kur ir kokiame kontekste bus įdėtos nuorodos į jūsų svetainę.

Jeigu turite bent menkiausią įtarimą, kad svetainė į kurią kreipiatės užsiiminėja nepatikimais nuorodų kūrimo metodais, geriau vengti bendradarbiavimo su ja. Tikėtina, kad nuorodos ne tik neatneš naudos, bet ir užtrauksite  bausmę savo svetainei.

Pabaigai

Šiandien pakalbėjome apie tai, kas yra „Niche edit“ ir kaip šiuo metodu yra kuriamos atgalinės nuorodos. Kontekstas turinyje yra vienas svarbiausių dalykų, į kurį atsižvelgia Google vertindama svetaines, todėl tokiu būdu savo svetainei galima atnešti tikrai nemažai naudos.