Pagrindiniai vadybos patarimai sėkmingam „Juodajam Penktadieniui“ įgyvendinti, atsižvelgiant į „Kibernetinio Pirmadienio“ sėkmę. Pateikiame keletą paskutinės minutės taktikos elementų, kurie padės įsitikinti, ar esate pasiruošę sėkmei. Taip pat, ar galite valdyti mokamos paieškos kampanijas – net jei esate B2B kompanija.

Patikrinkite šias mokamos paieškos taktikas

Atostogų pasiūlymų prailginimas. Nepamirškite, kad galite pridėti atostogų progomis paremtus pasiūlymus ir juos prailginti savo Google Ads kampanijose. Jos gali būti pridėtos paskyros, kampanijos ar skelbimų grupės lygiu ir yra labiausiai taikomos per „Juodąjį penktadienį“. Pavyzdžiui, prieš Kalėdas.

Atostogų meto pasiūlymas vartotojams. Google siūlo sezoninio apsipirkimo auditoriją, skirtą „Juodojo penktadienio“ apsipirkimui, kurią daugiausia sudaro žmonės, kurie pasinaudos išpardavimais. Įskaitant ir tuos žmones, kurie pirks kalėdines dovanas.
„Microsoft“ atostogų rinkos auditorijos kol kas yra ribojamos tik dėl Valentino dienos. Tačiau galite rasti ir kitų auditorijų, tinkančių jūsų prekės ženklui.

Laiko skaičiavimas. Pridėkite skubumo jausmą reklamų tekstuose, kad vartotojai žinotų, kada baigiasi pasiūlymai, taip skatinant juos pirkti jau šiandien. Tiek „Microsoft“, tiek ir Google Ads palaiko laiko skaičiavimo nustatymus.

Automatinis siūlymo priminimas. Prisiminkite, kad automatizuotos siūlymo strategijos reikalauja mokymosi periodo. Taigi geriausia nieko nepakeisti kardinaliai, kas sugrąžintų kampanijas atgal į mokymosi etapą.

Perskirstymo išskyrimas. Dabar geriausias laikas pasitikrinti, kad jūsų perskirstymo kampanijos yra nustatytos tinkamai. Taip, kad išskirtų netinkamas auditorijas arba pasiekia tuos, kurie neseniai apsipirko iš jūsų. Pamatę tą pačią reklamą, arba dar blogiau – jau yra pamatę kitur geresnius pasiūlymus. Tai tikrai nepadės pasiekti geresnių rezultatų pardavimuose.

„Esamo laiko atostogų“ valdymas

Įspėjimai ir prietaisų skydeliai. Nustatykite rašybos taisykles savo reklamos paskyrose. Arba jei jūs tikrai norite atrodyti prabangiai, IFTTT davikliai gali būti labai naudingi siunčiant elektroninius laiškus, kurie pažymėti kaip „skubūs“. Arba automatiniai pranešimai į jūsų telefoną ateina kaip skambutis ar tekstas. Todėl nebereikia tikrinti el. pašto dėžutės kas penkias minutes, o tai leidžia mėgautis atostogomis.

Užklausų stebėjimas. Plėsdami potencialių vartotojų ratą, stebėkite paieškos terminų ataskaitas, kuriose pateikiamos užklausos iš vartotojų. Tuomet nustatykite ribas, taip apsidraudžiant, jei šios užklausos neveiks sklandžiai, dėl ko būtų išleidžiama daug pinigų,

Parodymų stebėjimas. Stebėkite netikėtus srautus rinkoje ir išlaidas. Arba ieškokite, kaip staigiai pakilo konkurentų parodymai, tai gali reikšti, kad kiti pradėjo veikti agresyviau. Dabar, kai vidutinė padėtis nebegalioja Google, stebėjimas, kiek yra parodymų, tapo daug svarbesnis.

Komunikacija. Įsitikinkite, kad jūsų komanda turi prieigą prie kampanijos ar pasiūlymo tvarkaraščio ir biudžeto planų dar iki tol, kol prasidės ilgasis savaitgalis. Galų gale, būtų gerai, jei savo kompiuteryje uždraustumėte įdiegti paskutinės minutės pakeitimus, ar atnaujinimus. Taip galėsite stebėti paskutinius pakeitimus ir komunikuoti su kitais nariais.

Nesumažinkite savo B2B biudžeto

Kol kitos B2B įmonės įsilieja į Juodojo penktadienio akcijas pasiūlydami išskirtinius pasiūlymus, kiti ruošiasi išleisti mažiau, kai jų klientai nedirba atostogų metu.

Sąmoningas biudžetas yra ypač svarbus, jei jūsų B2B kampanijos naudoja raktažodžius, kurie sutampa su klientų ketinimais, kurie ypač padidėja per tam tikrą sezoną.

Daugeliui B2B reklamos specialistų, tiesa yra tokia – jie turi jaudintis dėl paieškų sumažėjimo, kuris yra susijęs su atostogomis ir turi įtakos paveikti galimybes išleisti paskirtus biudžetus. Tam kompensuoti jie verčiau pasirenka sunkesnę mėnesio pradžią, arba sumažina lapkričio mėnesio biudžetą, kad tai leistų paskirstyti tai, kas sudaro beveik savaitę lėto srauto ir potencialių klientų srautą.