Šiame SEO trečiadienio epizode išbandome naują formatą – apžvelgiame įdomiausias pastarųjų dienų naujienas iš SEO pasaulio.

Jūsų dėmesiui, svarbiausios pirmosios Rugpjūčio pusės naujienos.

„Google“ sukūrė „Google Analytics 4“  kursą pradedantiesiems

Kaip žinia, nuo 2023 metų Liepos 1 dienos, senoji „Google Analytics“ versija, „Universal Analytics“, nustojo apdoroti duomenis, o perėjimas prie „Google Analytics 4“ buvo galutinai užbaigtas.

Tiesa, naujoji platforma radikaliai skiriasi ne tik savo išvaizda, bet ir veikimo principu, todėl natūralu, jog daugumai vartotojų tikrai reikės laiko apsiprasti prie įrankio.

Šis valandos trukmės kursas supažindins su esminiais „Google Analytics 4“ pagrindais.

„Google Analytics 4“ kursas iš „Google Skillshop“:

https://skillshop.exceedlms.com/student/path/997981-get-started-using-google-analytics

„Google“ rodys mažiau Rich Snippet, HowTo ir FAQ rezultatų telefone

Artimiausiu metu, „Google“ turėtų iš esmės atsisakyti Rich Snippet, HowTo ir FAQ sekcijų mobiliųjų telefonų paieškos rezultatams. Šis pakeitimas įsigalios globaliai, t.y. visų šalių ir kalbų rezultatuose.

Kokios yra pagrindinės pakeitimų priežastys kolkas pasakyti sunku, tačiau pasak straipsnio autoriaus, tai greičiausia yra daroma norint supaprastinti vartotojo patirtį ir labiau sukonkretinti paieškos rezultatus. Pasak jo, neretai dėl Rich Snippet, HowTo ir FAQ sekcijų mobilios paieškos rezultatai paprasčiausia pasižymi per dideliu kiekiu informacijos.

„Google“ nerodys Rich Snippet, HowTo ir FAQ sekcijų telefone:

https://www.seroundtable.com/google-faq-howto-rich-results-less-35845.html

Domeno pavadinimas neturi įtakos svetainės SEO?

Pasak vieno iš„Google“ atstovų John Mueller, domeno pavadinimas niekada neturės didelės įtakos bendram svetainės SEO.

Socialiniame tinkle „Mastodon“ surengtoje diskusijoje, daug ką nustebino šis specialisto teiginys dėl domeno įtakos svetainės paieškos rezultatams. Pasak jo, pats pavadinimas eikšmės svetainei turės nebent iš rinkodaros pusės, o tiesioginė jo įtaka SEO rezultatams yra minimali.

Taip pat buvo diskutuojama ir brūkšnių naudojimo domeno pavadinime klausimu. Pasak atstovo, naudoti brūkšnius pavadinime tikrai galima, tačiau jų įtraukti į pavadinimą nereikėtų vien dėl to, kad pavadinime atsispindėtų daugiau raktažodžių.

Domeno pavadinimas neturi įtakos SEO:

https://www.seroundtable.com/google-your-domain-will-never-make-or-break-your-seo-35875.html

„Google“ testuoja „Google Business Profile“ reklamas paieškos rezultatuose

Panašu, jog artimiausiu metu, „Google Ads“ platformoje atsiras naujas reklaminių skelbimų tipas skirtas vietinės paieškos rezultatams.

Šiuo metu „Google“ testuoje dvi tokios reklamos variacijas JAV rinkoje.

„Google“ testuoja „GBP“ reklamas paieškos rezultatuose:

https://www.seroundtable.com/google-testing-list-view-for-local-service-ads-35841.html

Dirbtiniu intelektu sugeneruotą turinį svarbu redaguoti

Kitas „Google“ atstovas, Danny Sullivan, priminė, jog dirbtinio intelekto (AI) pagalba sugeneruotą turinį svarbu pakoreguoti prieš naudojant jį savo svetainėje.

Pasak jo, toks turinys vis dar turi akivaizdžių minusų, todėl žmogiškosios korekcijos yra būtinos.

Danny Sullivan rekomenduoja redaguoti AI turinį:

https://www.seroundtable.com/google-human-oversight-for-ai-generated-content-35868.html

Santykis tarp teksto ir HTML kodo neturi SEO įtakos?

„Google“ atstovas John Muller taip pat teigia, jog santykis tarp teksto ir HTML svetainės puslapyje neturi jokios įtakos SEO rezultatams.

Tokią poziciją specialistas išreiškė jau ne pirmą kartą, kas kart sukeldamas aršias diskusijas dėl turinio apimties svarbos puslapiuose.

John Muller teigia, jog teksto ir HTML kodo santykis neturi įtakos SEO:

https://www.seroundtable.com/google-text-to-html-ratio-seo-35753.html

Seno svetainės turinio verčiau netrinti

Dar viena „Google“ atstovo Danny Sullivan rekomendacija SEO specialistams – netrinti seno turinio esančio svetainėje, kadangi tai gali būti naudingas turinys.

Pasak jo ir kitų socialiniuose tinkluose dalyvavusių specialistų, svarbiausias kriterijus puslapio turiniui visuomet bus kokybė, o ne jo amžius.

Danny Sullivan teigia, jog seno turinio verčiau netrinti:

https://www.seroundtable.com/google-dont-delete-older-helpful-content-35846.html