Šiame SEO trečiadienio epizode – svarbiausios Rupjūčio mėnesio antrosios pusės naujienos.
Apie ką kalbėsime?
- Esminiai pokyčiai „Google“ algoritme kurie turės rimtos įtakos SEO industrijai
- „Google testuoja dirbtinio intelekto sugeneruotus atsakymus paieškoje
- „Google“ imasi priemonių atpažinti dirbtiniu intelektu sugeneruotus paveikslėlius
- Pokyčiai „Google Ads“ automobilių reklamoms
Ir kt.
„Google“ algoritmo atnaujinimas
2023 metų Rupgjūčio 22 dieną „Google“ paskelbė apie algoritmo atnaujinimą. Nemažai svetainių savininkų tomis dienomis patyrė organinio srauto svyravimus. Vienų svetainių srautas smarkiai krito, kitų atvirkščiai – augo. Kaip rašo „Search Engine Roundtable“ kai kuriose svetainėse organinis srautas krito arba augo nuo 20 iki 80 procentų.
https://www.mariehaynes.com/newsletter/episode-301/
https://searchengineland.com/google-releases-august-2023-broad-core-update-431043
https://www.seroundtable.com/google-august-2023-broad-core-update-impact-35947.html
Rekomendacijos kaip dirbti per algoritmo atnaujinimą:
➡️ Google pataria, kaip dirbti, atsižvelgiant į algoritmo atnaujinimus
➡️ Kas yra Google algoritmo atnaujinimai
SGE oficialiai startuoja JAV
Nuo rugpjūčio 30 dienos „Google“ JAV rinkoje pradeda taikyti „Search Generative Experience” – dirbtinio intelekto generuojamus atsakymus pateikiant nuorodas į šaltinius šalia rezultatų. Tokie pokyčiai turės didžiulės įtakos visai SEO industrijai.
Google Search Generative Experience officially rolls out links to webpages within answers
„Google“ pradės žymėti dirbtiniu intelektu sukurtus paveiksliukus
„Google“ pristatė naują įrankį „SynthID“ kuris gebės identifikuoti dirbtiniu intelektu sugeneruotus paveiksliukus ir juos žymės specialiu simboliu. Panašu, jog kampanija siekia įvesti tam tikrą standartą tokiu būdu sukurtiems paveikslėliams ir pažaboti klaidingos informacijos skleidimą.
Kartu buvo pristatytas ir „Vortex AI“ nemokamas, dirbtiniu intelektu paremtas paveiksliukų generavimo įrankis.
https://www.searchenginejournal.com/google-unveils-new-tool-to-detect-ai-generated-images/495082/
https://www.deepmind.com/blog/identifying-ai-generated-images-with-synthid
https://cloud.google.com/vertex-ai/docs/generative-ai/image/overview
Leonardo.ai – naudingas įrankis paveiksliukų generavimui
Ganėtinai naujas įrankis „Leonardo.ai“ – dėmesio vertas produktas kuris paveikslėlių generavimui naudoja įvairius dirbtinio intelekto modelius. Priešingai nei dauguma kitų tokio pobūdžio įrankių, „Leonardo.ai“ geba gan tiksliai atkurti žmonių veidus ir galūnes.
https://app.leonardo.ai/.
Paveiksliukų kūrimui yra suteikiama nemokamų 150 kreditų per dieną.
Naujos „Google Shopping“ žymės patikimiems pardavėjams
SERP rezultatuose, „Google“ pradeda žymėti patikimus pardavėjus pagal „Google Merchant Center“ programą specialiu simboliu.
Ši naujiena neabejotinai bus aktuali tiems, kas dirba su JAV, Kanados ar JK rinkomis.
https://www.seroundtable.com/google-shopping-label-on-search-result-snippets-35916.html
„Google Ads“: automobilių reklamos bus keičiamos į Perfomance Max
Nuo Rugsėjo mėnesio „Google“ priverstinai keis visas su automobiliais susijusias reklaminės kampanijas į Performance Max tipo kampanijas.
Panašu, jog kol kas šis pokytis bus testuojamas JAV rinkoje.
https://www.searchenginejournal.com/google-automatically-upgrading-vehicle-ads-to-performance-max/494829/
Techninis SEO ir toliau liks svarbus
Pasak „Google“ atstovo John Muller, nors techninis SEO buvo pašalintas iš Google reitingavimo dokumentacijos, jis vis vien lieka svarbus svetainėse. Tuo tarpu Danny Sullivan pridėjo, jog norint sėkmingų rezultatų, labai svarbu yra atsižvelgti į Core Web Vitals ir Page Experience.
https://www.searchenginejournal.com/googles-john-mueller-technical-seo-is-not-going-away/495360/
https://developers.google.com/search/docs/appearance/ranking-systems-guide
https://twitter.com/searchliaison/status/1651869298883981312