„Semrush“ įsigijo „Search Engine Land“
„Search Engine Land“ paskelbė apie sandorį su „Semrush“. „Semrush“ įsigijo leidybos kompaniją „Third Door Media“, apimančią „Search Engine Land“, „MarTech“, SMX ir „Digital Marketing Depot“. Tikimasi, kad tai suteiks rinkodaros profesionalams dar daugiau išteklių ir turinio. Kaip teigia „Semrush“ atstovai, jie siekia praplėsti savo mokomosios medžiagos, rinkodaros įrankių ir ekspertinės informacijos prieinamumą. Abu prekių ženklai išlaikys savo autonomiją, tačiau susijungimas leis geriau aptarnauti rinkodaros specialistus visame pasaulyje.
Šaltinis: https://searchengineland.com/semrush-acquires-search-engine-land-447555
DI santraukos (AI overview)
Google paskelbė, kad jų „AI Overviews in Search“ funkcija bus pasiekiama daugiau nei 100 šalių ir kalbų, įskaitant anglų, ispanų, japonų ir kitas. Šis atnaujinimas suteiks daugiau nei milijardui vartotojų prieigą prie AI pagrįstų atsakymų, kurie pagerina paieškos rezultatus ir padeda lengviau rasti atitinkamą turinį. Be to, „AI Overviews“ papildytos tiesioginėmis nuorodomis ir reklamos galimybėmis. Šis atnaujinimas palengvina vartotojams naudoti paieškos sistemą efektyviau ir rasti daugiau informacijos. Kol kas nėra aišku ar tai pasieks Lietuvą, lauksime žinių.
Šaltinis: https://blog.google/products/search/ai-overviews-search-october-2024/
Naujas robots.txt interpretavimas
Nuo 2024 m. spalio „Google“ taiko naują „robots.txt“ failo interpretaciją. Nauja sistema leidžia grupuoti taisykles, taikomas tam pačiam robotui, lankstesnį URL filtravimą naudojant „*“ ir „$“ simbolius bei laikino užblokavimo metodiką, jei robots.txt failas neprieinamas dėl serverio klaidų. Tai padeda tiksliau kontroliuoti, kurie puslapiai gali būti pasiekti paieškos sistemų robotų.
Plačiau: https://easyseo.lt/kas-yra-robots-txt-failas-konfiguravimas/
„Google“ testuoja išskleidžiamą produktų karuselę (PPC)
„Google“ šiuo metu testuoja naują išplečiamų produktų PPC reklamos formatą paieškoje, suteikiantį vartotojams galimybę peržiūrėti reklamų karuselę ir naudotis papildomomis paieškos galimybėmis tiesiogiai reklamoje. Šis formatas leis vartotojams lengviau taikyti paiešką ir pasirinkti jiems aktualiausias reklamas, o rinkodaros specialistams – padidinti vartotojų įsitraukimą.
Šaltinis: https://searchengineland.com/google-testing-expandable-product-ads-carousal-447515
Nepatvirtintas paieškos algoritmo atnaujinimas
„Google“ paieškos rezultatai nuo Spalio 13 iki Spalio 19 d. ir nuo Spalio 23 iki 27 d. rodo didelius reitingų pasikeitimus. „Search Engine RoundTable” pastebi, kad svyravimai gali būti susiję su naujais algoritmo atnaujinimais ar testavimais. Šis pokytis kelia nerimą rinkodaros specialistams, nes reitingų svyravimai gali paveikti srautą ir svetainių pasiekiamumą.
Paskutinis patvirtintas „Google“ algoritmo atnaujinimas buvo rugpjūčio 15d., 2024. https://status.search.google.com/products/rGHU1u87FJnkP6W2GwMi/history
Šaltinis: https://www.seroundtable.com/google-search-ranking-volatility-38306.html
„GSC“ sutrikimai
„Google Search Console“ neseniai aptiko klaidą ataskaitose, dėl kurios gali būti rodoma netiksli duomenų statistika. Šis trikdis paveikė kai kurių rodiklių skaičiavimus, todėl gali atsirasti skirtumų tarp tikrųjų svetainės rodiklių ir įrankyje pateikiamų duomenų. „Google“ komanda pranešė, kad klaida jau pašalinta ir duomenys vėl turėtų būti tikslūs.
Šaltinis: https://www.seroundtable.com/google-search-console-performance-report-bug-38311.html