Raktažodžių analizė yra pirmas ir vienas iš svarbiausių žingsnių atliekant internetinės rinkos tyrimą arba svetainės optimizavimą. Šis žingsnis itin svarbus, bet koks netikslumas gali turėti neigiamų pasekmių, todėl šį darbą geriau patikėti profesionalui, kuris turi patirties ir žino kaip išvengti klaidų.
Tyrimo metu naudojami ne tik Google keyword Tools įrankiai, bet ir kiti informacijos šaltiniai. Visiems prieinamas nemokamas Google įrankis negali užtikrinti pilnos ir tikslios informacijos susijusios su raktažodžių naudojimo tikslumu. Todėl savo klientams mes naudojame papildomus įrankius užtikrinančius pati aktualiausia ir tiksliausia informaciją.
Tyrimo metu tikrinami visi įmanomi konkrečios srities raktažodžiai. Gautus rezultatus įvertiname kartu su klientu ir atrenkame raktažodžius, kurie gali atnešti klientui daugiausia naudos.
Atrinkti raktažodžiai testuojami Google Adwords sistemoje. Atliekama raktažodžių naudojimo tendencijos analizė. Pateikiamos rekomendacijos atsižvelgiant į kliento svetainės būklę ir rinkos tyrimo rezultatus.
Pagal atrinktus raktažodžius tikrinamas verslo nišos konkurenijos lygis. Toliau atliekamas konkurentu tyrimas, kuris atskleidžia Google top 10 svetainių reputaciją, tinklapių optimizavimo lygį ir turinio vertė. Įvertinami konkurentu pranašumai ir trukumai. Atsižvelgiant į tyrimo rezultatus, klientui pateikiamos išvados ir rekomendacijos.
Taip pat skaitykite: