Lentelė padės Jums pasirinkti tinkamus dydžius socialinių tinklų baneriams ir cover’iams, kad Jūsų turinys atrodytų gerai tiek kompiuteryje, tiek mobiliuosiuose įrenginiuose.

Kas yra coveris?

„Coveris“ yra angliškas terminas, reiškiantis viršelį arba antraštinį paveikslėlį. Socialiniuose tinkluose „coveris“ dažniausiai reiškia didelį horizontalų paveikslėlį, kuris yra rodomas puslapio ar profilio viršuje. Šis paveikslėlis gali būti naudojamas norint išreikšti Jūsų asmeninį stilių, pristatyti prekės ženklą arba pateikti svarbią informaciją lankytojams. Pavyzdžiui, „Facebook“ ir „LinkedIn“ turi vietą coverio nuotraukai, kuri užima svarbią profilio dizaino dalį.

Socialinis Tinklas Elementas PC versija Mob. versija
Facebook Coverio nuotrauka 851 x 315 640 x 360
Profilio nuotrauka 170 x 170 128 x 128
Įrašų vaizdas 1200 x 630 1200 x 630
Renginio viršelis 1920 x 1080 1080 x 1920
Instagram Profilio nuotrauka 320 x 320 320 x 320
Įrašų vaizdas (kvadratas) 1080 x 1080 1080 x 1080
Stories 1080 x 1920 1080 x 1920
GBP (Google Business Profile) Profilio nuotrauka 250 x 250 250 x 250
Įrašo nuotrauka 720 x 540 720 x 540
Coverio nuotrauka 1024 x 575 1024 x 575
Twitter Header nuotrauka 1500 x 500 1500 x 500
Profilio nuotrauka 400 x 400 400 x 400
Įrašo vaizdas 1024 x 512 1024 x 512
LinkedIn Coverio nuotrauka 1584 x 396 1584 x 396
Įrašo nuotrauka 1200 x 628 1200 x 628
Profilio nuotrauka 400 x 400 400 x 400
Įmonės puslapio viršelis 1128 x 191 1128 x 191
YouTube Kanalio coveris 2560 x 1440 1546 x 423
Thumbnail (miniatiūra) 1280 x 720 1280 x 720
Pinterest Pin paveikslėlis 1000 x 1500 1000 x 1500
Lentos coveris 200 x 200 200 x 200
TikTok Profilio nuotrauka 200 x 200 200 x 200
Video 1080 x 1920 1080 x 1920
Snapchat Geofiltras 1080 x 1920 1080 x 1920
Reddit Banneris 1920 x 384 1920 x 384
Profilio nuotrauka 256 x 256 256 x 256
Twitch Coveris 1200 x 380 1200 x 380
Profilio nuotrauka 256 x 256 256 x 256
Video player banneris 1920 x 1080 1920 x 1080
Tumblr Profilio nuotrauka 128 x 128 128 x 128
Banneris 3000 x 1055 3000 x 1055
WhatsApp Profilio nuotrauka 192 x 192 192 x 192
Discord Serverio ikona 512 x 512 512 x 512
VKontakte (VK) Profilio nuotrauka 200 x 200 200 x 200
Coveris 1590 x 400 1590 x 400
Medium Coverio vaizdas 1500 x 750 1500 x 750
Flickr Coveris 2048 x 2048 2048 x 2048
Behance Coveris 3200 x 410 3200 x 410
WeChat Profilio nuotrauka 200 x 200 200 x 200

Rekomendacijos kuriant soc. tinklų coverius

Kuriant „coverius“ (viršelius) socialiniams tinklams, svarbu atsižvelgti į keletą pagrindinių dalykų, kurie padės verslo savininkams išnaudoti šią erdvę efektyviai. Štai keletas veiksmingų rekomendacijų:

1. Pasirinkite tinkamą dydį

  • Dydis: Kiekvienas socialinis tinklas turi savo rekomenduojamus dydžius. Įsitikinkite, kad Jūsų viršelio nuotrauka atitinka šiuos standartus, kad išvengtumėte apkarpymų arba prastos vaizdo kokybės.
  • Rekomendacija: Naudokite aukštos raiškos vaizdus, kad jie atrodytų kokybiškai tiek dideliuose, tiek mažesniuose ekranuose.

2. Išlaikykite paprastumą ir aiškumą

  • Dizainas: Neperkraukite coverio informacija ar grafikais. Paprastas ir aiškus dizainas leidžia lengviau suprasti Jūsų žinutę.
  • Rekomendacija: Naudokite aiškius šriftus ir spalvas, kurios dera su Jūsų prekės ženklu.

3. Prekės ženklo suderinamumas

  • Vientisumas: Užtikrinkite, kad coverio vaizdas atspindėtų Jūsų prekės ženklo identitetą. Naudokite firmines spalvas, šriftus ir logotipą.
  • Rekomendacija: Coveris turėtų būti atpažįstamas ir susietas su kitais Jūsų komunikacijos kanalais, kad būtų užtikrintas prekės ženklo nuoseklumas.

4. Naudokite aktualią informaciją

  • Turinys: Coveris gali būti naudojamas reklamuoti akcijas, renginius ar naujus produktus. Užtikrinkite, kad informacija būtų aiški ir lengvai skaitoma.
  • Rekomendacija: Reguliariai atnaujinkite coverį, kad jis atspindėtų naujausius Jūsų verslo pasiūlymus ar kampanijas.

5. Išbandykite kelias versijas

  • Testavimas: Sukurkite kelias coverio versijas ir išbandykite jas, norėdami pamatyti, kuri veikia geriausiai. Naudokite A/B testavimą, kad nustatytumėte, kokie dizaino elementai labiausiai patinka Jūsų auditorijai.
  • Rekomendacija: Atkreipkite dėmesį į auditorijos įsitraukimą (komentarus, „patinka“ paspaudimus) ir optimizuokite coverį pagal surinktus duomenis.

6. Mobilus suderinamumas

  • Prieinamumas: Daugelis vartotojų naršo socialiniuose tinkluose naudodami mobiliuosius įrenginius, todėl užtikrinkite, kad coveris atrodytų gerai ir šiuose ekranuose.
  • Rekomendacija: Peržiūrėkite coverį skirtinguose įrenginiuose, kad įsitikintumėte, jog svarbiausia informacija nėra apkarpyta ar nepastebima.

7. Kvietimas veikti – Call to action (CTA)

  • Veiksmo kvietimas: Coveryje galite įterpti kvietimą veikti, pvz., „Aplankykite mūsų svetainę“ arba „Prisijunkite prie mūsų renginio“.
  • Rekomendacija: CTA turi būti aiškus, trumpas ir lengvai pastebimas, tačiau nesunaikinti bendro dizaino estetikos.