EASYSEO specializuojasi turinio marketinge, kuris augina svetainės lankytojų srautus. Pagal kliento poreikį mes galime ne tik sukurti pageidaujamą turinį, bet ir pateikti jį tikslinei auditorijai.
Turinio marketingo paslaugos lietuvių ir anglų kalbomis.
Kas yra turinio rinkodara galite paskaityti čia →
Populiarūs turinio tipai
- Informaciniai straipsniai
- Data driven research
- Video turinys
- Infografika
- Location based content
- Comparison tipo turinys
Turinio marketingo strategija
Pirmas žingsnis yra kliento verslo specifikos analizė. Po analizės yra kuriama turinio marketingo strategija, kuri po įgyvendinimo padės pritraukti daugiau lankytojų iš paieškos sistemos.
Šiame etape yra atliekamas raktažodžių auditas ir raktažodžių tyrimas, įskaitant pagrindinių konkurentų turinio analizę ir lankytojus traukiančių raktažodžių analizę.
Pavyzdžiui, odontologijos klinikai mes galėtume sukurti turinį pagal tokias paieškos užklausas:
„istino zandas nuo danties ka daryti”
„periodontito gydymas namuose”
„kaip elgtis po kompiuterines tomografijos”
„kaip nuimti patinima nuo zando”
Tokie raktažodžiai nėra komercinio pobūdžio, jų tikslas yra suteikti atsakymą į potencialių klientų klausimus. Tačiau atsakymas į klausimą gali būti naudojamas jūsų kompetencijai parodyti, papasakoti apie jūsų siūlomą problemos sprendimą arba konvertuoti lankytoją į savo lead’ų generavimo sistemą, kad vėliau būtų galima rodyti Google remarketingą, Facebook retargetingą arba siųsti el. laiškus.
Iš kur mes žinome, kokios temos ar kokie raktažodžiai bus naudingi jūsų verslui?
Keli faktoriai, kurie yra naudojami raktažodžio naudingumui nustatyti:
- Užklausų kiekis per mėnesį
- Konkurencija
- CPC – Googls Ads reklamos paspaudimo kaina
- Lankytojo intencija
Planavimas ir turinio kalendorius
Po analizės, mūsų komanda sukuria turinio kūrimo kalendorių, kuris turi būti patvirtintas kliento. Turinio kiekis per mėnesį priklauso nuo plano, kurį pasirenka klientas.
Jeigu jūsų projektui reikia daugiau kaip 10 įrašų per mėnesį, skirtų turinio rinkodarai, mes sudarome atskirą planą pagal susitarimą.
Turinio kūrimas
Pagrindinė turinio rinkodaros dalis yra turinio kūrimas.
Priklausomai nuo projekto poreikio, mes galime sukurti tokius įrašus: infografiką, blogo tipo įrašus, produkto apžvalgos įrašus, turinio, skirto Google TOP’ui įrašus, informacinius įrašus, online instrukcijas, tyrimo tipo įrašus.
Kiekvienas klientas turi unikalų poreikį, todėl strategija kiekvienam klientui yra unikali.
Pavyzdžiui, odontologijos paslaugas teikiančiam verslui būtų naudingi informacinio tipo ir problemas sprendžiantys įrašai, o interjero detalių elektroninei parduotuvei būtų naudingi video ir vizualinių pavyzdžių tipo įrašai.
Turinio optimizavimas
Sukurtas turinys bus ne tik optimizuotas paieškos sistemoms, mes pateiksime reikalingus Meta Title ir Meta Descriptions, kurie turi būti panaudoti. Taip pat sukursime vidines nuorodas.
Optimizuotas turinys padės jūsų projektui gauti daugiau lankytojų iš paieškos sistemos Google.
Turinio populiarinimas
Naują turinį galima rodyti ne tik paieškos sistemų lankytojams, bet ir imantis aktyvių veiksmų skelbiant tikslinei auditorijai. Mūsų specialistai padės nustatyti tinkamą auditoriją, kuriai bus aktyviai rodomas naujas turinys.
Turinio analitika
Kiekvienam klientui yra pateikiamos ataskaitos apie naujo turinio efektyvumą, matuojant lankytojų srautus ir konversijų rodiklius.
Sėkmingi pavyzdžiai
Kokiais atvejais yra naudinga turinio rinkodara ?
Turinio rinkodara padeda, kai tradicinė rinkodara neatneša rezultatų. Turinio marketingas skatina auditorijos lojalumą ir padeda užauginti autoritetą jūsų nišoje.
Tačiau geriausi turinio rinkodaros rezultatai atsiranda tada, kai ji yra sujungtą su jūsų pozicionavimo strategija ir Lead Magnet’o klientų pritraukimu.