vladimir malykh2Trumpai papasakosiu, kaip įdiegėme automatizuotą prenumeratorių (subscriber’ių) generavimo sistemą ir surinkome virš 140 prenumeratorių (el. paštu) per pirmą mėnesį naudojant „Lead Magnet” rinkodaros metodą.

Pirmiausia apie tai, kaip yra renkami prenumeratorių el. pašto adresai. 

El. paštų gavimas su prenumeratorių sutikimu yra vadinamas Lead’ų generavimas.

Lead’ų generavimas, naudojant turinio marketingą, yra vienas iš efektyviausių būdų potencialių klientų lojalumo skatinimui, kuris padeda konvertuoti paprastą lankytoją į klientą. 

Kaip tai atrodo realiame gyvenime, papasakosiu naudojant tikrą pavyzdį iš praktikos.

Situacija: Mūsų klientui reikia naujų klientų, tačiau jo paslaugos nėra ieškomos paieškos sistemose.

Sprendimas: Vienintelis efektyvus būdas, tokiu atveju, yra turinio rinkodaros naudojimas kombinuojant su Lead’ų generavimo strategija ir lojalumo skatinimu. Lead’ų generavimui buvo naudojamas Lead Magnet metodas.

Taktika: Potencialiai kliento auditorijai buvo rodomi mokami skelbimai su kvietimu sužinoti tam tikrą informaciją ir parsisiųsti “Lead Magnet’a”. Po momentinio pdf parsisiuntimo, prenumeratoriui buvo siunčiama laiškų serija su edukaciniu turiniu, kuris buvo iš anksto paruoštas naudojant tekstinę ir video medžiagą.

Instrumentai: Reklaminei kampanijai buvo naudojamas WordPress įskiepis CF Manager & FancyBox

Nauda: Surinktiems prenumeratoriams buvo siunčiama edukacinė medžiaga, kuri demonstruoja kliento nišos išmanymą ir ekspertinę patirtį. Serijos metu buvo laikomasi 80/20 proporcijos edukacinio ir komercinio turinio.

Rezultatas: Klientui yra sukurta automatizuota Lead’ų generavimo sistema, kuri per pirmą mėnesį surinko 140 suinteresuotų prenumeratorių, kuriems galima siųsti komercinę informaciją apie savo produktą arba akcijas. 

leadu generavimas

Eiga: Trumpai apie tokios sistemos kūrimo eigą. Vienas iš svarbiausių žingsnių yra pasiruošimas, kuris reikalauja daugiausiai pastangų ir gali užtrukti nuo 1 iki 2 mėnesių. Sistemos kūrimo žingsniai:

  1. Kliento auditorijos problemų išaiškinimas ir nagrinėjimas ( pain points & desires )
  2. Strategijos ( pozicionavimo ) kūrimas
  3. Lead Magnet’o kūrimas, naudojant auditorijos jautrius taškus (pain points)
  4. Turinio kūrimas strategijai palaikyti
  5. Automatizuotos sistemos kūrimas
  6. Lead Magnet’o pateikimas konkrečiai auditorijai
  7. Gaunamų rezultatų monitoringas ir korekcijos

Instrumentai: Mano aprašytu atveju klientų lojalumo skatinimui ir „Lead Magnet’o” siuntimui buvo naudojamas WordPress įskiepis CF Manager & FancyBox, bet tam gali būti naudojami ir kiti instrumentai, pvz. MailChimp arba ActiveCampaign, tačiau jie reikalauja patirties, įrankių sujungimo žinių ir mėnesinio mokesčio.

CF manager magnertas

Svarbu. Jeigu jūs pradėsite naudoti turinio marketingą ir rinkti prenumeratorių el. paštus, reikia nepamiršti, kad jūsų svetainė turi būti paruošta pagal BDAR reikalavimus ( bendrasis duomenų apsaugos reglamentas ).

Kaip atlikti darbus pačiam?

Jeigu jūsų svetainė yra WordPress, jūs galite pasinaudoti įskiepiu, kuriame yra visos tam numatytos funkcijos. Su šiuo WorPress įskiepiu išvengsite sudėtingų įvairių platformų sujungimo rūpesčių.

Mokymai

Jeigu jus domina savarankiško Lead’ų generavimo mokymai, ar turite kitų klausimų, susisiekite su manimi el. paštu. Mes planuojame rinkti grupę online mokymams.