SEO Paslaugos
Konsultacijos verslui
Kaip greitai „pripūsti“ tinklapio DR? Tokių paslaugų pardavėjai žada stebuklus vos už kelis dolerius, tačiau ar žinote, kas slypi už šių dirbtinai pripūstų skaičių? Jei manote, kad aukštas DR ar DA automatiškai garantuoja geresnius reitingus „Google“, šis straipsnis privers pažvelgti giliau į…
2024 m. lapkričio Google algoritmo atnaujinimas Google pristatė 2024 m. lapkričio mėnesio pagrindinį algoritmo atnaujinimą Google išleido naujausią, 2024 m. lapkričio mėnesio plataus spektro pagrindinį algoritmo atnaujinimą. Šis atnaujinimas yra tęstinis Google paieškos sistemų tobulinimas, siekiant užtikrinti aukštesnės kokybės paieškos rezultatus. Svetainių…
Kas yra SearchGPT SearchGPT – tai dirbtinio intelekto pagrindu veikiantis paieškos modelis, sukurtas greitai ir tiksliai atsakyti į vartotojo klausimus. Skirtingai nuo įprastų paieškos sistemų, kurios tik pateikia nuorodų sąrašą, SearchGPT teikia kontekstinius atsakymus į klausimus, tačiau taip pat rodo nuorodas į…
Išorinio SEO optimizavimo kaina priklauso nuo šių veiksnių: konkurencijos rinkoje, atgalinių nuorodų kiekio, paslaugų teikėjo (agentūros ar laisvai samdomo specialisto) patirties, strategijos sudėtingumo ir paslaugų apimties, įskaitant svetainės turinio strategiją bei konkurentų analizę. Lietuvoje išorinio SEO paslaugos dažniausiai kainuoja nuo 200 iki…
Lietuvoje yra prieinami visi nuorodų tipai ir šaltiniai, kurie yra populiarūs visame SEO pasaulyje, tačiau tokių resursų kiekis yra ribotas dėl, sąlyginai, nedidelės SEO rinkos. Trumpai aprašysime kiekvieną šaltinio tipą su pavyzdžiais. Eiliškumas pateiktame sąraše sudarytas be jų svarbos ar įtakos SEO…
EMD (exact match domain) arba tikslus atitikmenų domenas yra interneto adresas, kuris tiksliai atitinka tam tikrus raktažodžius ar frazes, kurių žmonės ieško internete. Pavyzdžiui, jei daugelis žmonių ieško „pigūs batai”, tai interneto adresas „pigusbatai.lt” būtų EMD, nes jis tiesiogiai atitinka šią paieškos…
Tai, kad vartotojų atliekami veiksmai paieškos rezultatų puslapyje yra svarbus signalas, darantis įtaką svetainės reitingams, SEO ekspertų buvo numanoma jau anksčiau, tačiau tik visai neseniai „Google“, nors ir ne savo noru, officialiai tai patvirtino. Paieškos skyriaus viceprezidentas Pandu Nayakas apie jį užsiminė…
Neseniai internete pasirodė didelis kiekis dokumentų, kurie, atrodo, priklauso „Google“ vidinei duomenų bazės sistemai. Šie dokumentai galimai per klaidą buvo paskelbti „Github“ platformoje kovo 13 dieną naudojant automatizuotą robotą, žinoma kaip yoshi-code-bot. Taip pat dokumentacija buvo viešai paskelbta per kitą automatizuotą dokumentacijos…
Kovo 5 dieną „Google“ išleido paieškos algoritmo atnaujinimą, kuris, kaip teigia atstovai, iš esmės pakeis tinklalapių turinio vertinimą. „Google“ šiuo atnaujinimu taip pat sieks pažaboti kai kurias neigiamas praktikas bandant gauti aukštų pozicijų paieškos rezultatuose. Pilnas algoritmo atnaujinimas iš viso užtruks apie…
Įspėjimas: Tekste yra naudojamos tiesioginės citatos iš ChatGPT atsakymų, todėl tekstas gali atrodyti netinkamai suformatuotas arba turėti gramatinių klaidų. Siekiant išlaikyti autentiškumą, dirbtinio intelekto tekstai nebuvo taisomi. SEO Eksperimentai, LT Statistika ir Tyrimai → Straipsnyje bus naudojami terminai: Google Search Console…
Rugsėjo 27 dienos SEO trečiadienio epizode – svarbiausios pastarųjų savaičių SEO naujienos. Apie ką kalbėsime? Svarbus „Google“ algoritmo atnaujinimas „Helpful content update“ Kaip pagerinti turinio kokybę? Keletas bendrų patarimų Nuorodos vėl nebeveikia? „Google“ atstovo žinia svetainių savininkams. Rugsėjo „Google“ algoritmo atnaujinimas „Helpful…
Šiame SEO trečiadienio epizode – svarbiausios Rupjūčio mėnesio antrosios pusės naujienos. Apie ką kalbėsime? Esminiai pokyčiai „Google“ algoritme kurie turės rimtos įtakos SEO industrijai „Google testuoja dirbtinio intelekto sugeneruotus atsakymus paieškoje „Google“ imasi priemonių atpažinti dirbtiniu intelektu sugeneruotus paveikslėlius Pokyčiai „Google Ads“…
Šiame SEO trečiadienio epizode išbandome naują formatą – apžvelgiame įdomiausias pastarųjų dienų naujienas iš SEO pasaulio. Jūsų dėmesiui, svarbiausios pirmosios Rugpjūčio pusės naujienos. „Google“ sukūrė „Google Analytics 4“ kursą pradedantiesiems Kaip žinia, nuo 2023 metų Liepos 1 dienos, senoji „Google Analytics“ versija,…
Šiame epizode pasidalinsiu metodu, kuris padeda surasti organinio srauto augimo taškus. Epizodas skirtas pažengusiems SEO specialistams turintiems didesnę nei 1 metų patirtį. Šis metodas bus naudingas el. parduotuvėms ir didelėms projektams, kurie turi daug puslapių. Mūsų pavyzdyje yra elektroninė parduotuvė su standartine…
Raktažodžių grupė arba kitaip klasteris – tai tarpusavyje semantiškai susijusių raktažodžių rinkinys. Jei, kaip pavyzdys, turime dvi užklausas, kurios apibūdina du skirtingus konceptus, tokius kaip „SEO optimizavimas“ ir „google ads reklama“, bus svarbu tiksliai numatyti, kaip juos integruosime į savo svetainės turinį….
Šiame SEO trečiadienio epizode atsakome į keletą klausimų apie PBN ir jų naudojimą, kuriuos uždavė mūsų Facebook grupės nariai. Epizode kalbame apie šiuos dalykus Senų domenų pirkimas ir atstatymas ir geriausia to darymo praktika PBN naudojimo veiksmingumas dabartinėje šiuolaikiniame SEO pasaulyje Mūsų…
🤖 Paveiksliukų kūrimas su dirbtiniu intelektu Grafikos dizainas, rinkodara, medijos – tik keletas sričių kuriose vizualiniai simboliai atlieka itin svarbų vaidmenį. Sparčiai tobulėjant dirbtinio intelekto (AI) technologijoms, patrauklius, profesionaliai atrodančius ir visiškai originalius paveikslėlius dabar gali kurti kiekvienas. Šiame SEO Trečiadienio įraše…
🤖 CHAT GPT Dirbtiniu intelektu paremtas turinio kūrimo įrankis „Chat GPT“ vis labiau populiarėja rinkodaros pasaulyje. Šiame SEO Trečiadienio įraše dalijamės mūsų atliekamo eksperimento pirminiais rezultatais – su šia programa sugeneruotų straipsnių pozicijomis Google paieškos sistemoje. Pagrindinis tikslas – išsiaiškinti ar tikrai…
Labai dažnai „Google“ išleidžia vieną ar daugiau pakeitimų, skirtų mūsų paieškos rezultatams pagerinti. Dauguma jų nėra pastebimi, tačiau padeda mums ir paieškos sistemoms tobulėti. Kelis kartus per metus yra atliekami dideli algoritmų ir sistemų pakeitimai, kurie dar kitaip vadinami – pagrindiniais atnaujinimais…
Šiandienos SEO trečiadienio įraše atsakome į vieną labai svarbų klausimą – kodėl projektas nekyla? Jeigu jūsų puslapis stovi antrame ar trečiame puslapyje ir nekyla aukščiau, tikriausiai jums kyla klausimas, kodėl taip yra. Yra trys pagrindinės priežastys, kodėl taip gali atsitikti: vidinis optimizavimas…
Šiandienos SEO Trečiadienio epizode kalbėsiu ypač aktualia tema šiomis dienos – karantinas. Būdami namuose galite skirti daugiau laiko savo projektams ir jų tobulinimui, kad pasibaigus karantino laikotarpiui jis būtų stipresnis ir maksimaliai pasiruošęs darbui. Pakalbėsiu apie kelis pagrindinius punktus projekto vystymui karantino…
Šiandienos SEO Trečiadienio epizode kalbame apie konkurentų analizę ir tai kaip juos tinkamai įvertinti. Kartu aptarsime tai kaip juos atskirti iš jums aktualaus Google top 10 bei kokių konkrečių veiksmų reikia imtis atliekant patį vertinimą. Ką reiškia patekti į Google pirmą puslapį?…
Šiandienos SEO trečiadienio video parodysiu konkretų pavyzdį ir papasakosiu apie svetainių tipą, kuris turi mažai šansų patekti į pirmąjį puslapį. Koks tai svetainės tipas? Kalbame apie vieną tam tikrą svetainės tipą – vieno puslapio svetainę. Tai svetainė, kuri turi tik vieną titulinį…
Šiandienos SEO trečiadienio video pristatysime, kaip nenukentėti atnaujinant savo svetainę. Universalūs patarimai, ką daryti, kad turimi svetainės reitingai nenukristų po svetainės atnaujinimo. Kas yra laikoma „kokybišku“ tinklalapiu sužinokite čia https://easyseo.lt/tinklapiu-kurimas-webdizainas Dizaino atnaujinimas, turinio ar temos keitimas arba migravimas taip pat prisideda prie svetainės…
Šiandienos „SEO trečiadienis” yra apie vidinį SEO ir dažniausiai užduodamus klausimus. Vaizdo įraše trumpai atsakysiu į svarbiausius klausimus apie šį procesą. Kas yra vidinis SEO optimizavimas? Vidinė SEO optimizacija susideda iš trijų svarbiausių faktorių: Techninis puslapio optimizavimas – kodo optimizavimas ir kiti…
Šiandienos SEO trečiadienio video trumpai pristatysime nemokamus įrankius raktažodžių tyrimui. Jeigu jus domina sužinoti apie visus raktažodžius pagal, kuriuos reitinguojama jūsų svetainė siūlome plačiau apie tai pasiskaityti čia 🠒 Raktažodžių auditas. Jeigu norite sužinoti apie nemokamus įrankius ir sužinoti, ar raktažodžiai yra naudingi ir…
Šiame epizode pasakosime kaip naudoti SEO tekstus elektroninėse parduotuvėse, kad pastiprinti SEO reitingus. Susipažinsite, kaip gali būti panaudoti SEO tekstai tam tikrose kategorijose, esančiose el. parduotuvėse. Kas yra SEO straipsniai? Plačiau skaitykite čia https://easyseo.lt/seo-straipsniai-treciadienis-16/ Elektroninės parduotuvės kategorijos schema Klasikinis elektroninės parduotuvės pavyzdys,…
Šiandienos SEO trečiadienio video trumpai papasakosiu apie tai, kas yra straipsnių katalogai ir kas – SEO straipsniai. Kaip tai susiję su nuorodų kūrimu ir išorine SEO optimizacija. Kas yra straipsnių katalogai? Straipsnių katalogai – dažnai girdima sąvoka, kuri turi įtaką SEO atžvilgiu. Lietuvoje…
Google Ads platformoje yra pristatytas naujas užklausų generavimo instrumentas, kuris jau veikia Lietuvoje. Šis plėtinys padeda tiesiogiai iš „Google” paieškos gauti potencialių klientų užklausas, kurie ieško jūsų įmonės, produktų ar paslaugų. Naują plėtinį galima rasti savo Google Ads paskyroje, prie skelbimų ir plėtinių. …
Google išleido pranešimą savo blogę apie tai, kad nuo 2020 metų vasario mėnesio pradės blokuoti nesaugų turinį (mixed content). *Šaltinis https://security.googleblog.com/2019/10/no-more-mixed-messages-about-https_3.html Tai reiškia, kad jeigu tinklapyje yra nesaugus turinys jis bus blokuojamas Chrome naršyklėje. Tokiu atveju nesaugus turinys, pvz paveiksliukai nebus atvaizduojami,…