bcon logotipas

SEO Trečiadienis

Kas yra vidinis SEO – SEO Trečiadienis #19

Šiandienos „SEO trečiadienis” yra apie vidinį SEO ir dažniausiai užduodamus klausimus. Vaizdo įraše trumpai atsakysiu į svarbiausius klausimus apie šį procesą. Kas yra vidinis SEO optimizavimas? Vidinė SEO optimizacija susideda iš trijų svarbiausių faktorių: Techninis puslapio optimizavimas – kodo optimizavimas ir kiti…

Raktažodžių tyrimo įrankiai – SEO Trečiadienis #18

Šiandienos SEO trečiadienio video trumpai pristatysime nemokamus įrankius raktažodžių tyrimui. Jeigu jus domina sužinoti apie visus raktažodžius pagal, kuriuos reitinguojama jūsų svetainė siūlome plačiau apie tai pasiskaityti čia 🠒  Raktažodžių auditas. Jeigu norite sužinoti apie nemokamus įrankius ir sužinoti, ar raktažodžiai yra naudingi ir…

SEO tekstų naudojimas el. parduotuvėse – SEO Trečiadienis #17

Šiame epizode pasakosime kaip naudoti SEO tekstus elektroninėse parduotuvėse, kad pastiprinti SEO reitingus. Susipažinsite, kaip gali būti panaudoti SEO tekstai tam tikrose kategorijose, esančiose el. parduotuvėse. Kas yra SEO straipsniai? Plačiau skaitykite čia https://easyseo.lt/seo-straipsniai-treciadienis-16/ Elektroninės parduotuvės kategorijos schema Klasikinis elektroninės parduotuvės pavyzdys,…

Kas yra SEO straipsniai ir katalogai – SEO Trečiadienis #16

Šiandienos SEO trečiadienio video trumpai papasakosiu apie tai, kas yra straipsnių katalogai ir kas – SEO straipsniai. Kaip tai susiję su nuorodų kūrimu ir išorine SEO optimizacija. Kas yra straipsnių katalogai? Straipsnių katalogai – dažnai girdima sąvoka, kuri turi įtaką SEO atžvilgiu. Lietuvoje…

Naujas užklausų instrumentas Google Ads platformoje – SEO Trečiadienis # 15

Google Ads platformoje yra pristatytas naujas užklausų generavimo instrumentas, kuris jau veikia Lietuvoje. Šis plėtinys padeda tiesiogiai iš „Google” paieškos gauti potencialių klientų užklausas, kurie ieško jūsų įmonės, produktų ar paslaugų. Naują plėtinį galima rasti savo Google Ads paskyroje, prie skelbimų ir plėtinių.  …

Google pradės blokuoti nesaugų turinį – SEO Trečiadienis # 14

Google išleido pranešimą savo blogę apie tai, kad nuo 2020 metų vasario mėnesio pradės blokuoti nesaugų turinį (mixed content). *Šaltinis https://security.googleblog.com/2019/10/no-more-mixed-messages-about-https_3.html Tai reiškia, kad jeigu tinklapyje yra  nesaugus turinys jis bus blokuojamas Chrome naršyklėje. Tokiu atveju nesaugus turinys, pvz paveiksliukai nebus atvaizduojami,…

Kaip rašyti užduotį copywriter’iui – SEO Trečiadienis #13

Copywriteris gali parašyti jums puikų tekstą, kuris padės svetainei iškilti Google sistemoje. Aptariame kaip pateikti užduoti copywriteriui.

Kokybiškos nuorodos – SEO Trečiadienis #12

Kokybiškos nuorodos ir jų įtaka svetainėms Ko gero visi siekiantys iškelti savo svetainę į aukščiausias pozicijas,  yra girdėję apie kokybiškų nuorodų faktorių. Jos sustiprina puslapio autoritetą bei yra būdas parodyti Google, kad svetainėje esantis turinys yra aktualus lankytojams. Tačiau tokių nuorodų kūrimas…

Spaminės nuorodos – SEO Trečiadienis #11

Iš kur atsiranda spam’inės nuorodos Spaminės nuorodos dažniausiai atsiranda dėl 2 priežasčių: 1. Konkurentų veiksmai 2. Saugumo spragos turinio valdymo sistemoje. (Jeigu norite padidinti savo svetainės saugumo lygį spauskite čia) Kaip atrodo spam’inės nuorodos Dažniausiai spaminės nuorodos yra iš neleistinų arba nepageidaujamų…

Ką daryti su svetainės akcijos puslapiu? – SEO Trečiadienis #10

Savaitės tema Šioje SEO Trečiadienio serijoje šnekame apie internetinių verslų akcijos ir išpardavimo puslapius. Nemažai svetainių savininkų ar už turinį atsakingų žmonių daro rimtą klaidą – klientus apie akcijas jie informuoja naujienų sekcijoje ar svetainės bloge. Tokie įrašai, nors ir informuoja klientus…

Puslapiai masiškai praranda pozicijas. Tačiau, kodėl? – SEO Trečiadienis #9

Savaitės tema Šioje SEO Trečiadienio serijoje aptariame 2019 metų kovo mėn. „Google” techninę problemą dėl kurios nukentėjo svetainių reitingai visame pasaulyje. Google paieškos sistemos atstovai pripažino, jog dėl tam tikrų kliūčių svetainių reitingavimo sistema kurį laiką buvo sutrikusi, todėl itin drastiškai galėjo…

Paveiksliukų SEO optimizavimas 101 – SEO Trečiadienis #8

Techniniai reikalavimai paveiksliukams Paveiksliukai yra tinkamo dydžio Paveiksliukai yra minifikuoti Paveiksliukų pavadinimai atitinka turinį (pvz.:vaikiski-batai.jpg) Paveiksliukai su yra ALT atributu (raudoni guminiai vaikiški batai) Paveiksliukų sitemap.xml Paveiksliukų cache’asvimas Open Graph & Twitter cards (FB debugger) Facebook paveiksliukų debugger https://developers.facebook.com/tools/debug/ Rekomenduojamas skaitymui Ahrefs…

GDPR ir svetainės pakeitimai

Perspėjimas: Šis įrašas nėra teisinė konsultacija, o tik asmeninės pastabos ir nuomonė apie GDPR reglamento pritaikymą. Kaip atnaujinti svetainę, kad nekristų Google reitingai → Svarbiausi faktai apie GDPR GDPR – tai Europos Sąjungos teisinis reglamentas dėl asmeninių duomenų apsaugos, įsigaliojęs nuo 2018…

Kas yra konversija? Skaičiuojame kainą.

Šiame video sužinosite kas yra svetainės konversija. Kaip internetinių pardavimų konversija skaičiuojama elektroninėms parduotuvėms ir informacinio tipo svetainėms.

Kas yra SSL sertifikatas ir HTTPS protokolas?

Sužinokite kaip naudojamas SSL sertifikatas ir kaip tvarkigai perreiti prie HTTPS protokolo. Taip pat sužinosite ar HTTPS protokolas padidina svetainės saugumą.

Dvigubai daugiau lankytojų per 3 mėn.

Veterinarijos įmonės svetainei buvo atlikti svetainės audito darbai, jos techninei būklei nustatyti, o pagrindinis tikslas buvo iškelti ją į aukštesnius paieškos rezultatus.
Per 3 mėnesių tarpą, mums pavyko padidinti tinklalapio lankomumą net 2 kartus. Žemiau skaitykite apie šį atvejį detaliau.

SEO optimizavimas ir daugiakalbystė

Daugiakalbystė – internetinių svetainių ateitis. Plečiantis verslui, ar norint savo teikiamas paslaugas pasiūlyti didesniems klientų srautams yra būtina savo puslapį pritaikyti kelioms kalbomis. Šioje pamokoje aptariame daugiakalbystę, kaip esminio SEO faktoriaus pagrindinius aspektus. Įraše atsakome į tokius klausimus kaip: Kaip ir kokiais…

Pardavimų skatinimas ir konversijų kainos skaičiavimas

Kas yra konversija ir kaip ji skaičiuojama? Šį kartą paruošėme vaizdo pamoką apie pardavimų skatinimo įrankius ir konversijų kainos skaičiavimą. Sužinosite kas yra konversija ir kaip paskaičiuoti vieno kliento kainą. Pirmame įraše, išmoksite skaičiuoti kliento įgijimo savikainą, net jeigu jūsų verslas yra…

MokymaiSEO ir rinkodaros mokymai
Darbų rezultataiĮvertinkite mūsų paslaugų naudą
Įvesk el. paštą, kad gauti webinaro įrašą
Siųsti užklausą X
Privatumo politika